Nice! Mag je ook mee-eten?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
Word ik vanmiddag gebeld door de dienstindeler: "Kan je zaterdag 17 uur al beginnen?" "Ja, ik ben beschikbaar, hoezo?" "We hebben een besloten groep die graag van hun hele avond fotos willen hebben en die komen om 17:00 uur."
Ik zou oorspronkelijk beginnen om 23:00 in onze discotheek met fotos maken, maar nu 6 uurtjes eerder beginnen met een besloten groep tijdens het voorprogramma en het eten. Mooi!
Schiphol?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:19 schreef SP22 het volgende:
Mogguh..
Ik ben weer op het vliegveld..
Time flies when you're having fun!
Owww... dat is niet zo ver van Nijmegen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:58 schreef SP22 het volgende:
Laheema airport in Tallinn.. en we vliegen op Weeze
1 | * {font-family: Arial !important} |
In FF gewoon bij opties 'pagina's toestaan om hun eigen lettertypen te kiezen' vinkje uitzetten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
Ennehhh
Custom CSS in opera.
[ code verwijderd ]
toegevoegd, heerlijk.
comic sans
.
In het kader van TGIF?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
!
Ok, nog één om 't af te leren:!
Laatste dan!!!
Ook dat kan in FFquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:34 schreef Isdatzo het volgende:
Tja, kan ook. Maar in die CSS heb ik meer voorkeuren verwerkt.
Verdediging gehad? Ging goed zo te zien?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
!
Ok, nog één om 't af te leren:!
Laatste dan!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Alweer file daar?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:28 schreef SP22 het volgende:
Ooow das k*t
Heb je toevallig ook wat op de.snelweg gegooid? Sta in de file op de A73..
Was een ongeluk(je) gebeurd.. rijdt alweer..quote:
* Isdatzo iets mompelt over Scheikundige Technologie op een blauwe maandagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:31 schreef Doodkapje het volgende:
Okee wie heeft er verstand van chemische reacties...
Ja, alcohol moet wel lukken. Alleen ik weet niet of ze er maffe coatings op hebben zitten.. zal wel meevallen denk ik.quote:ik weet dat je aceton niet moet gebruiken op plastic, want dat kan vreten... Maar alcohol moet prima lukken volgens mij... misschien dat ik de sensor (of eigenlijk de filter ervoor) met 96% alcohol (of misschien werkt 70% al) afneem... dat moet het vet wel een beetje loskrijgen, maar hoop niet dat het inwerkt op de sensorfilter...
bwuhhhhhhh.... *grom*
Thanks.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef SP22 het volgende:
[..]
Verdediging gehad? Ging goed zo te zien?
Gefeliciteerd!
Kom idd zo langs Nijmegen en Arnhem.. ik zwaai wel ff!
Afgestudeerd? Feli!quote:
Op verschillende fora zie ik dat ze pure methanol aanraden en dat die Eclipse vloeistof eigenlijk ook gewoon pure methanol is... denk dat ik dat maar doe...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[me=Isdatzo] iets mompelt over Scheikundige Technologie op een blauwe maandag.
[/me]
[..]
Ja, alcohol moet wel lukken. Alleen ik weet niet of ze er maffe coatings op hebben zitten.. zal wel meevallen denk ik.
Thanksquote:
Methanol of ethanol, maakt niet veel uit voor waar jij 't voor wil gebruiken.quote:[..]
Op verschillende fora zie ik dat ze pure methanol aanraden en dat die Eclipse vloeistof eigenlijk ook gewoon pure methanol is... denk dat ik dat maar doe...
Google Maps bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Treces het volgende:
Waarbij we dan even niet letten op dat een fotograaf overal foto's kan maken natuurlijk, het gaat om de toffe plekjes in het land.
Ik had al een klein opzetje gemaakt om te kijken of het beviel.quote:
dan moet je dus niet weg gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Wiebeldak het volgende:
01.07.2011:
Chauffeur is onderweg
jajajajajaja. Zul je net zien dat ie langs komt als ik straks even weg ben.
De foto vind ik vet, het onderwerp is gewoon een sletquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bizarre kleding en make up zeg! Erg vette foto ook.
Nee joh. Leuk wijffie zo op het eerste gezichtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De foto vind ik vet, het onderwerp is gewoon een slet
Maar nu mijn nieuwe vriendin die ik even wil voorstellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef Omniej het volgende:
Zo, jij bent met een grote opruiming bezig Wiebel?Laatst die 70-200 en nu deze.
En jezus ik moet echt even wat vinden op dat kut Comic Sans zeg...
Welke browser heb je? In FF kun je het zo uitzetten, ik begreep van isdatzo dat je het in Opera in de css kunt aanpassen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef Omniej het volgende:
Zo, jij bent met een grote opruiming bezig Wiebel?Laatst die 70-200 en nu deze.
En jezus ik moet echt even wat vinden op dat kut Comic Sans zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |