Thanks.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef SP22 het volgende:
[..]
Verdediging gehad? Ging goed zo te zien?
Gefeliciteerd!
Kom idd zo langs Nijmegen en Arnhem.. ik zwaai wel ff!
Afgestudeerd? Feli!quote:
Op verschillende fora zie ik dat ze pure methanol aanraden en dat die Eclipse vloeistof eigenlijk ook gewoon pure methanol is... denk dat ik dat maar doe...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[me=Isdatzo] iets mompelt over Scheikundige Technologie op een blauwe maandag.
[/me]
[..]
Ja, alcohol moet wel lukken. Alleen ik weet niet of ze er maffe coatings op hebben zitten.. zal wel meevallen denk ik.
Thanksquote:
Methanol of ethanol, maakt niet veel uit voor waar jij 't voor wil gebruiken.quote:[..]
Op verschillende fora zie ik dat ze pure methanol aanraden en dat die Eclipse vloeistof eigenlijk ook gewoon pure methanol is... denk dat ik dat maar doe...
Google Maps bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Treces het volgende:
Waarbij we dan even niet letten op dat een fotograaf overal foto's kan maken natuurlijk, het gaat om de toffe plekjes in het land.
Ik had al een klein opzetje gemaakt om te kijken of het beviel.quote:
dan moet je dus niet weg gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Wiebeldak het volgende:
01.07.2011:
Chauffeur is onderweg
jajajajajaja. Zul je net zien dat ie langs komt als ik straks even weg ben.
De foto vind ik vet, het onderwerp is gewoon een sletquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bizarre kleding en make up zeg! Erg vette foto ook.
Nee joh. Leuk wijffie zo op het eerste gezichtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De foto vind ik vet, het onderwerp is gewoon een slet
Maar nu mijn nieuwe vriendin die ik even wil voorstellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef Omniej het volgende:
Zo, jij bent met een grote opruiming bezig Wiebel?Laatst die 70-200 en nu deze.
En jezus ik moet echt even wat vinden op dat kut Comic Sans zeg...
Welke browser heb je? In FF kun je het zo uitzetten, ik begreep van isdatzo dat je het in Opera in de css kunt aanpassen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef Omniej het volgende:
Zo, jij bent met een grote opruiming bezig Wiebel?Laatst die 70-200 en nu deze.
En jezus ik moet echt even wat vinden op dat kut Comic Sans zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |