En die hebben dan tegelijk weer een uitkering hier in Nederland en houden de belasting op een manier voor de gek. Onterechte klacht dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
Eind juli ga ik naar Turkije toe voor 2 weken, me vader zit er al omdat hij samen een bedrijf heeft in Turkije met zijn broer
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef Klookzat het volgende:
Overigens. HOAX je kunt niet rukken zonder voorhuid
Speedrukken op de plee als een baas.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:03 schreef geertbukken het volgende:
10 dagen hetzelfde probleem gehad
Sterkte man..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het inderdaad heel normaal om je in de bosjes af te trekkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
in NL boeit het minder, omdat hier meer gewend zijn mensen..
Ja als je pauper bentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hier is het inderdaad heel normaal om je in de bosjes af te trekken
lijkt me wel geil voor een keerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hier is het inderdaad heel normaal om je in de bosjes af te trekken
Kloonquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:31 schreef Ouqz het volgende:
Toen ik dit topic aanklikte, wist ik gewoon dat amenth hier ook zou zijn.
net of het niet opvalt als je langer dan 5 minuten doucht, plus mensen die na je willen douchen, plus de sporen in het doucheputjequote:
Wie gaat er nou in godesnaam in de bosjes staan te rukkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
Het is daar nog redelijk ouderwets en dat zo een schande zijn, nou zou ik in Nederland zo ff naar de bosjes gaan en dan ff rukken alleen in Turkije durf ik dat niet zo snel...
Wat daar mis mee is?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is daar mis mee? Soms loopt een meisje langs en rent ze angstig door
Wie ben jij om mij snotneus te noemenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat daar mis mee is?
Nou, alles misschien?
Welke sneuneus gaat er nou in de bosjes staan te rukken. Straks heb je nog een teek op je piemel
quote:
Altijd na het stappen ja, ik woon vlak achter een park met daar achter een treinspoor niemand ziet dat rond 4 uur.quote:
Ik weet geen reet van het land af neen. Ik ga met een vrind en mijn ouders.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:25 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je kent de treinen niet eens in Turkije.
Je gaat gewoon ff lekker dol doen? Ff alle zorgen vergeten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:28 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Ik weet geen reet van het land af neen. Ik ga met een vrind en mijn ouders.
Even het boefje uithangen ja. En zoveel zorgen heb ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:29 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je gaat gewoon ff lekker dol doen? Ff alle zorgen vergeten?
Nou nou, niet zo op me neer kieken he!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je bent nog niet in Turkije, maar gaat al helemaal los!
Zeker niet. Ik ben 1 groten fan!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:42 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo op me neer kieken he!
Geenszins. Temeer omdat ik het al heb afgerond.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:46 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Zit die we weten dat je Gymnasium doet opmerking je nog een beetje dwars?
Ah ja, dat is zo. Maar je zit me zo te plagen. Best wel opwindend, vrijgezel?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Geenszins. Temeer omdat ik het al heb afgerond.
Uiteraard. Anders zou ik nu wel in m'n nest liggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:50 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Ah ja, dat is zo. Maar je zit me zo te plagen. Best wel opwindend, vrijgezel?
True true.. kom maar even gezellig bij Ome Mick lang's, wel je dokter kostuum aan hé?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:53 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders zou ik nu wel in m'n nest liggen.
En die ruige afters @ Mick O'Connells!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:01 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
True true.. kom maar even gezellig bij Ome Mick lang's, wel je dokter kostuum aan hé?
Als ik klaar met je ben blijf je wel even liggen!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En die ruige afters @ Mick O'Connells!
Mooi!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:04 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Als ik klaar met je ben blijf je wel even liggen!
Ik had hier al gepost, trage.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:41 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Dit topic had eigenlijk wel een autist nodig. Bedankt.
Maar des te meer autisten, des te meer vreugdquote:
Zeker waar. Leuke mensen zijn het.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar des te meer autisten, des te meer vreugd
Loop eens een dag mee in de instelling waar ik woon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar des te meer autisten, des te meer vreugd
Ik ben in het Sarr geweest met mijn klas 2 jaar terug, ik weet mijn Meme.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Loop eens een dag mee in de instelling waar ik woon.
Mooi!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:54 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Ik ben in het Sarr geweest met mijn klas 2 jaar terug, ik weet mijn Meme.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
badplaats.... gewoon rukken als je in de zee ligt. Met een beetje geluk zwemmen ze nog een gleuf in en ben je zonder het te weten vader.
Je scrubt je hele eikel kapot.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:46 schreef Absurditeit het volgende:
Rukken in zee is minder slecht dan het klinkt.
Die heb ik eens eerder gezien op Memebase.quote:
Ja, ben je dom ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef monkyyy het volgende:
En als ik een NL vlag in mijn avatar doe ben ik zeker een NSB'er?
Ervaring met je vriendje of je achterste?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
Eind juli ga ik naar Turkije toe voor 2 weken, me vader zit er al omdat hij samen een bedrijf heeft in Turkije met zijn broer, en daarom is hij regelmatig in Turkije voor een redelijk lange tijd te vinden.
Nu ga ik naar familie in Turkije kleine mooie badplaats, maar nu mijn klacht:
Ik kan moeilijk mijzelf gaan rukken daar..
Het is daar nog redelijk ouderwets en dat zo een schande zijn, nou zou ik in Nederland zo ff naar de bosjes gaan en dan ff rukken alleen in Turkije durf ik dat niet zo snel...
Klacht: in een klein huisje zitten vol met familie, en 2 weken niet kunnen rukken, en buiten is ook genant in turkije als iemand het ziet...... in NL boeit het minder, omdat hier meer gewend zijn mensen..
Dat is in ieder geval niet wederzijds.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:12 schreef Gulmez het volgende:
misschien wel ik wel for ever terug, maar meestal mis ik na 4 dagen weer Zwolle en nederland en gewoon hoe alles is hier.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
nou zou ik in Nederland zo ff naar de bosjes gaan en dan ff rukken
Met vriendelijke groeten,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:18 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval niet wederzijds.
ninja editquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:03 schreef Gulmez het volgende:
ben net terug van mcdonalds gewerkt moest over werken vanaf vroeg samir mattie van mij manager mcdonalds gaaat ook in de zelfde datum turkije
Als TS pech heeft hoort hij er dus wel wat van in 2014.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Roces18 het volgende:
topic aangegeven bij de belastingdienst en het uwv.
Ik werk toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Roces18 het volgende:
topic aangegeven bij de belastingdienst en het uwv.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef Klookzat het volgende:
Overigens. HOAX je kunt niet rukken zonder voorhuid
Jij hebt het geloof ik ook wel uitgevonden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef Gulmez het volgende:
ojah mijn vader heeft geen uitvinding en krijgt niks van de staat,
Wat de schapieneuker moet je vader met een uitvindingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef Gulmez het volgende:
ojah mijn vader heeft geen uitvinding en krijgt niks van de staat,
Jij stemmen op Job Cohen, hij jou geven uitkering.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:14 schreef Gulmez het volgende:
en er zit een kleine kantoor van het bedrijf op de binckhorst in Den Haag, mijn vader en zijn broer hebben gewoon voor alles hard gewerkt, zie ik jullie niet doen, in turkije de taal leren en dan daar een bedrijf op zetten, ipv dat jullie respect hebben ervoor dat iemand zich ontwikkelt en eigen bedrijf heeft gaan jullie het nog steeds zwart alles maken.
Het was maar een tip. McDonald's is ook niet alles.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Gulmez het volgende:
ik heb gewoon werk fulltime, waarom altijd die generalisatie
omdat nederland jij niet kan!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Gulmez het volgende:
ik heb gewoon werk fulltime, waarom altijd die generalisatie
Ik vind het werk leuk, veel vrienden buiten het werk hou je er aan over,veel sociale contacten, en je blijft lekker jong ook al word je zelf wat ouder, omdat je altijd tussen de ±17 jarige werkt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het was maar een tip. McDonald's is ook niet alles.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Jij stemmen op Job Cohen, hij jou geven uitkering.
Ik vind het tof dat je het zo sportief opvat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik vind het werk leuk, veel vrienden buiten het werk hou je er aan over,veel sociale contacten, en je blijft lekker jong ook al word je zelf wat ouder, omdat je altijd tussen de ±17 jarige werkt.
Ha! "wij" hebben tenminste een voc-mentaliteit!!! "jullie" niet! lekker puh!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:14 schreef Gulmez het volgende:
en er zit een kleine kantoor van het bedrijf op de binckhorst in Den Haag, mijn vader en zijn broer hebben gewoon voor alles hard gewerkt, zie ik jullie niet doen, in turkije de taal leren en dan daar een bedrijf op zetten, ipv dat jullie respect hebben ervoor dat iemand zich ontwikkelt en eigen bedrijf heeft gaan jullie het nog steeds zwart alles maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |