En die hebben dan tegelijk weer een uitkering hier in Nederland en houden de belasting op een manier voor de gek. Onterechte klacht dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
Eind juli ga ik naar Turkije toe voor 2 weken, me vader zit er al omdat hij samen een bedrijf heeft in Turkije met zijn broer
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef Klookzat het volgende:
Overigens. HOAX je kunt niet rukken zonder voorhuid
Speedrukken op de plee als een baas.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:03 schreef geertbukken het volgende:
10 dagen hetzelfde probleem gehad
Sterkte man..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het inderdaad heel normaal om je in de bosjes af te trekkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
in NL boeit het minder, omdat hier meer gewend zijn mensen..
Ja als je pauper bentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hier is het inderdaad heel normaal om je in de bosjes af te trekken
lijkt me wel geil voor een keerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hier is het inderdaad heel normaal om je in de bosjes af te trekken
Kloonquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:31 schreef Ouqz het volgende:
Toen ik dit topic aanklikte, wist ik gewoon dat amenth hier ook zou zijn.
net of het niet opvalt als je langer dan 5 minuten doucht, plus mensen die na je willen douchen, plus de sporen in het doucheputjequote:
Wie gaat er nou in godesnaam in de bosjes staan te rukkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
Het is daar nog redelijk ouderwets en dat zo een schande zijn, nou zou ik in Nederland zo ff naar de bosjes gaan en dan ff rukken alleen in Turkije durf ik dat niet zo snel...
Wat daar mis mee is?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is daar mis mee? Soms loopt een meisje langs en rent ze angstig door
Wie ben jij om mij snotneus te noemenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat daar mis mee is?
Nou, alles misschien?
Welke sneuneus gaat er nou in de bosjes staan te rukken. Straks heb je nog een teek op je piemel
quote:
Altijd na het stappen ja, ik woon vlak achter een park met daar achter een treinspoor niemand ziet dat rond 4 uur.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |