Dat is in ieder geval niet wederzijds.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:12 schreef Gulmez het volgende:
misschien wel ik wel for ever terug, maar meestal mis ik na 4 dagen weer Zwolle en nederland en gewoon hoe alles is hier.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
nou zou ik in Nederland zo ff naar de bosjes gaan en dan ff rukken
Met vriendelijke groeten,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:18 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval niet wederzijds.
ninja editquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:03 schreef Gulmez het volgende:
ben net terug van mcdonalds gewerkt moest over werken vanaf vroeg samir mattie van mij manager mcdonalds gaaat ook in de zelfde datum turkije
Als TS pech heeft hoort hij er dus wel wat van in 2014.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Roces18 het volgende:
topic aangegeven bij de belastingdienst en het uwv.
Ik werk toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef Roces18 het volgende:
topic aangegeven bij de belastingdienst en het uwv.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef Klookzat het volgende:
Overigens. HOAX je kunt niet rukken zonder voorhuid
Jij hebt het geloof ik ook wel uitgevonden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef Gulmez het volgende:
ojah mijn vader heeft geen uitvinding en krijgt niks van de staat,
Wat de schapieneuker moet je vader met een uitvindingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef Gulmez het volgende:
ojah mijn vader heeft geen uitvinding en krijgt niks van de staat,
Jij stemmen op Job Cohen, hij jou geven uitkering.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:14 schreef Gulmez het volgende:
en er zit een kleine kantoor van het bedrijf op de binckhorst in Den Haag, mijn vader en zijn broer hebben gewoon voor alles hard gewerkt, zie ik jullie niet doen, in turkije de taal leren en dan daar een bedrijf op zetten, ipv dat jullie respect hebben ervoor dat iemand zich ontwikkelt en eigen bedrijf heeft gaan jullie het nog steeds zwart alles maken.
Het was maar een tip. McDonald's is ook niet alles.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Gulmez het volgende:
ik heb gewoon werk fulltime, waarom altijd die generalisatie
omdat nederland jij niet kan!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Gulmez het volgende:
ik heb gewoon werk fulltime, waarom altijd die generalisatie
Ik vind het werk leuk, veel vrienden buiten het werk hou je er aan over,veel sociale contacten, en je blijft lekker jong ook al word je zelf wat ouder, omdat je altijd tussen de ±17 jarige werkt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het was maar een tip. McDonald's is ook niet alles.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Jij stemmen op Job Cohen, hij jou geven uitkering.
Ik vind het tof dat je het zo sportief opvat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik vind het werk leuk, veel vrienden buiten het werk hou je er aan over,veel sociale contacten, en je blijft lekker jong ook al word je zelf wat ouder, omdat je altijd tussen de ±17 jarige werkt.
Ha! "wij" hebben tenminste een voc-mentaliteit!!! "jullie" niet! lekker puh!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:14 schreef Gulmez het volgende:
en er zit een kleine kantoor van het bedrijf op de binckhorst in Den Haag, mijn vader en zijn broer hebben gewoon voor alles hard gewerkt, zie ik jullie niet doen, in turkije de taal leren en dan daar een bedrijf op zetten, ipv dat jullie respect hebben ervoor dat iemand zich ontwikkelt en eigen bedrijf heeft gaan jullie het nog steeds zwart alles maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |