Ik weet geen reet van het land af neen. Ik ga met een vrind en mijn ouders.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:25 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je kent de treinen niet eens in Turkije.
Je gaat gewoon ff lekker dol doen? Ff alle zorgen vergeten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:28 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Ik weet geen reet van het land af neen. Ik ga met een vrind en mijn ouders.
Even het boefje uithangen ja. En zoveel zorgen heb ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:29 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je gaat gewoon ff lekker dol doen? Ff alle zorgen vergeten?
Nou nou, niet zo op me neer kieken he!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je bent nog niet in Turkije, maar gaat al helemaal los!
Zeker niet. Ik ben 1 groten fan!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:42 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo op me neer kieken he!
Geenszins. Temeer omdat ik het al heb afgerond.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:46 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Zit die we weten dat je Gymnasium doet opmerking je nog een beetje dwars?
Ah ja, dat is zo. Maar je zit me zo te plagen. Best wel opwindend, vrijgezel?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Geenszins. Temeer omdat ik het al heb afgerond.
Uiteraard. Anders zou ik nu wel in m'n nest liggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:50 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Ah ja, dat is zo. Maar je zit me zo te plagen. Best wel opwindend, vrijgezel?
True true.. kom maar even gezellig bij Ome Mick lang's, wel je dokter kostuum aan hé?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:53 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders zou ik nu wel in m'n nest liggen.
En die ruige afters @ Mick O'Connells!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:01 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
True true.. kom maar even gezellig bij Ome Mick lang's, wel je dokter kostuum aan hé?
Als ik klaar met je ben blijf je wel even liggen!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En die ruige afters @ Mick O'Connells!
Mooi!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:04 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Als ik klaar met je ben blijf je wel even liggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |