Zo vier ik graag vakantie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Ik werk liever in korte broek en met een t-shirt aan
Het Cooldown Cafe zoekt nog mensen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Pauper.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Ik ook, maargoed, ben dan ook een ranzige IT-er.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Ach, werkte ik maar op een camping.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Zoekt sigme geen biologisch-grasvriendje?quote:
En je moet een stropdas om?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook, maargoed, ben dan ook een ranzige IT-er.
Een betrekking die uw co-auteur geknipt voor u acht.quote:
Het ligt er natuurlijk aan wat voor werk je doet, als je veel moet bewegen kan ik begrijpen dat een pak oncomfortabel is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Het kan altijd nog erger.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
Wat ik juist erg prettig vind is de lichte stof van de pantalon, dat geeft een heerlijk luchtig gevoel aan je benen (korte broek wil ik mijn omgeving niet aandoen).
Ik wil gewoon dragen wat ik leuk vind en lekker vind zitten, dat wat ik ook in mijn vrije tijd draag dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan wat voor werk je doet, als je veel moet bewegen kan ik begrijpen dat een pak oncomfortabel is.
Wat ik juist erg prettig vind is de lichte stof van de pantalon, dat geeft een heerlijk luchtig gevoel aan je benen (korte broek wil ik mijn omgeving niet aandoen).
En dan vooral mensen met zweetvoeten, waar halen ze het lef vandaan om in slippers te lopenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger.
Iedereen moet vooral dragen wat ze lekker vinden, maar mensen in slippers moeten gewoon dood.
Elke lamjosti in Nederland draagt die onzin als het boven de 10 graden is.
Enkel toegestaan op het strand, slippers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger.
Iedereen moet vooral dragen wat ze lekker vinden, maar mensen in slippers moeten gewoon dood.
Elke lamjosti in Nederland draagt die onzin als het boven de 10 graden is.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
Slippers draag ik niet naar m'n werk, wel sandalen zonder sokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |