quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Meddo het volgende:
Het nummer bij "Nu we er toch zijn" op 15.40 minuten.
Ongetwijfeld heel bekend, maar ik kom er niet op![]()
http://beta.uitzendinggem(...)7-nicolette-in-texel
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Meddo het volgende:
Het nummer bij "Nu we er toch zijn" op 15.40 minuten.
Ongetwijfeld heel bekend, maar ik kom er niet op![]()
http://beta.uitzendinggem(...)7-nicolette-in-texel
Daarvoor mag je zelf een topic openen. Lees de OP van dit topic nog maar eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:27 schreef 030IJsselstein het volgende:
weet iemand een leuke House music CD? ik wil namelijk leuke cd's kopen voor vakantie.
alvast bedankt!
?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:48 schreef Xlarge het volgende:
Ik zoek een nummer met een clip uit de jaren 80.
Er zat een ridder te paard in, in de sneeuw, in het zwart wit, in mijn hoofde was het een typisch jaren 80 nummer.
Het is niet veel info, maar ik hoop dat iemand het weet .
bvd XL
Kan er volgens mij maar 1 zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:12 schreef trimethylxanthine het volgende:
Ik zoek een titel van een bepaald nummer, ken het deuntje heel goed.
Soort rock nummer, met een aanstekelijk synthesizer deuntje (tuu tu tu tu tu tu tutuuu). In de videoclip ervan gaan mensen op gegeven moment vliegen
bedankt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ik zoek een nummer, met van die zware mannenstemmen.
Dat gaat zo van DU DUUU DU DUUUU, DU DU DU DU DUM, en ze zingen ook iets.
Ik weet bij god niet wat en ik word inmiddels gek van het zoeken.
En het heet the flight of the, of the voyage of the, iets met boten dacht ik?
Any thoughts?
Is ook heel moeilijk op dit tijdstipquote:Op zondag 10 juli 2011 00:58 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
JA! Dankjewel !![]()
![]()
Ik kon er echt niet opkomen
Het origineel is deze:quote:Op zondag 10 juli 2011 14:11 schreef Holograph het volgende:
Help, ik zoek het nummer die ze onder de reclame van Centraal Beheer Achmea hebben geplaatst. Ik zag de reclame op Nederland 1 bij de break van de Tour de France.
Gevonden, tof nummerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
reclame op national geographic voor een uitzending over woningbouw op het water in amsterdam ofzo
de muziek is een soort duister pianoriedeltje met wat ik dacht rihanna die zegt: we gonna make it happen, maar heb het helaas niet kunnen vinden met google ik krijg alleen selena gomez als ik google op de tekst
Hmm, nee, ze zijn alle drie te snel. Het was trouwens ook niet het openingsnummer van het concert, maar de registratie begon met beelden van het publiek dat stond te wachten enzo, en intussen hoorde je een rustig instumentaal deuntje. Later zag je het publiek binnen en hoorde je het deuntje nog steeds, alleen dan met de zang van het publek. Na dit 'nummer' kwam de band pas op. Het leek alsof het voor het opkomen in de zaal gedraaid werd.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:26 schreef Scuidward het volgende:
Een van deze 3 toevallig? Via www.setlist.fm gezocht naar concerten van ze, en in 1991 / 1992 speelden ze afwisselend deze tracks als 1e. Ouder kent die site niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |