quote:
quote:
quote:
quote:
Ja.quote:
Dat denk ik absoluut. Of hij wint, is een tweede, maar daarvoor geef ik hem veel meer kans nu het een SF is dan in de finale.quote:
quote:
Volgens mij zien mensen het tennisgedeelte in tijden van een GS als een unieke kans om hun posts te verhogen, net zoals mensen het vet vinden om zoveel mogelijk tweets hebben.quote:
Hij zit zijn backhand veel meer te slicen dan tegen Federer ook, of niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef senswal het volgende:
[..]
Volgens mij zien mensen het tennisgedeelte in tijden van een GS als een unieke kans om hun posts te verhogen, net zoals mensen het vet vinden om zoveel mogelijk tweets hebben.
Ik wacht echt op het moment dat het beest in Tsonga weer naar boven komt.
Het is even wennen maar het is Comic Sans dag ofzo... je moet iets verzinnen als je je verveelt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef truedestiny het volgende:
En wattefuck is er met de lettertype. veel te kut.
Is een grapje, Comic Sans-dag, morgen voorbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef truedestiny het volgende:
Tsonga speelt lang niet zo goed als tegen Fedje.
En wattefuck is er met de lettertype. veel te kut.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Kijk, dit is verrassend, dan mag je het wel posten MP
Haha, vannacht was het nog het bekende lettertype... toen hadden ze het kennelijk nog niet door.quote:
Dat punten bijhouden was een geintjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, gewoon iets minderen graag.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Djokotron? Die ken ik nog niet.
Dat is trouwens toch Björn Borg op de tribune?
Gast..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Djokotron? Die ken ik nog niet.
Zeg, iets vriendelijker mag welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
die kent ie waarschijnlijk ook niet
Dat wil hij ook wel, maar het lukt vandaag gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef truedestiny het volgende:
Tsonga moet spelen zoals die tegen Federer speelde.
Ik wil ook wel altijd tennissen zoals ik in mijn beste potten doequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef truedestiny het volgende:
Ik speel altijd gewoon slecht dan kan ik mezelf de volgende wedstrijd tenminste niet teleurstellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik wil ook wel altijd tennissen zoals ik in mijn beste potten doe.
Hij wil het wel, maar het lukt helaas niet altijd...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef truedestiny het volgende:
Slim, ik verlies ook opzettelijk zodat ik een gratis drankje krijg na afloop.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik speel altijd gewoon slecht dan kan ik mezelf de volgende wedstrijd tenminste niet teleurstellen.
hahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Slim, ik verlies ook opzettelijk zodat ik een gratis drankje krijg na afloop.
Waarom zo'n post nou weer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik verlies ook meestal, doordat ik de telling niet zo goed begrijp.
maakt niet uit ik heb ook wel is gewonnen met 6-1 7-2.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik verlies ook meestal, doordat ik de telling niet zo goed begrijp.
Ik sloot aan op deze twee posts:quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik speel altijd gewoon slecht dan kan ik mezelf de volgende wedstrijd tenminste niet teleurstellen.
Ik zou ook hen even bevragen als ik jou was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Slim, ik verlies ook opzettelijk zodat ik een gratis drankje krijg na afloop.
Hij moest nog serveren bij mij.. Maar was erg netjes jaquote:
Laats won ik een love game met 40-25 met een ace breakte ik z'n winnerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:11 schreef truedestiny het volgende:
[..]
maakt niet uit ik heb ook wel is gewonnen met 6-1 7-2.
Die kon ik nog wel behappen. Maar jouw post slaat echt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik sloot aan op deze twee posts:
[..]
[..]
Ik zou ook hen even bevragen als ik jou was.
Slaat nergens op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Laats won ik een love game met 40-25 met een ace breakte ik z'n winner
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Laats won ik een love game met 40-25 met een ace breakte ik z'n winner
Ik moest wel lachen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die kon ik nog wel behappen. Maar jouw post slaat echt helemaal nergens op.
Dank je wel.quote:
Ik hoop het.quote:
hij bedoelt gewoon te zeggen dat het een bagger grap wasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik sloot aan op deze twee posts:
[..]
[..]
Ik zou ook hen even bevragen als ik jou was.
Jij bent scherp vandaag zeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:18 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
hij bedoelt gewoon te zeggen dat het een bagger grap was
Jaquote:
Vanaf maandag.quote:
Doe ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Morgen ook, dus ga maar even op grappen zitten broeden die wel goed zijn.
Zeg doe je even rustig met onze Fed-fan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Morgen ook, dus ga maar even op grappen zitten broeden die wel goed zijn.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:23 schreef Bombvis het volgende:
Yes, ik had de vraag goed beantwoord van de Dettol-reclame![]()
Beetje jammer trouwens dat de NOS de andere halve finale niet uitzendt..
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar, Nadal staat nr 1 toch? Haalt djokovic hem ook in als Nadal wint?
je kan beter vragen wanneer hij die lelijke user-icon dumpt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:23 schreef Szura het volgende:
Fed-fan, wanneer ga je je naam veranderen in Recordfan?
Lees je überhaupt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
dat is wel een minpuntje iddquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:25 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
je kan beter vragen wanneer hij die lelijke user-icon dumpt.
Sla deze pagina even op: http://live-tennis.eu/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Meer gloryhunter-fan...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:23 schreef Szura het volgende:
Fed-fan, wanneer ga je je naam veranderen in Recordfan?
Serieus niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
Mohammed Lahyani
Die heeft overigens nog nooit een Grand Slam finale gedaan![]()
Buren in België zal het ook zwaar krijgen komende weken.quote:
Dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:37 schreef senswal het volgende:
Als Murray wint, mag hij van mij de finale ook wel eens winnen op zich..
Weer elke dag de balk door beeld zien lopen dat Buren verschoven wordt naar de volgende dagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Buren in België zal het ook zwaar krijgen komende weken.
Waarom denk je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Bombvis het volgende:
Waarom gaan mensen zich zo idioot gedragen als ze zichzelf op tv zien?
Geen idee, ik heb het nooit gesnapt waarom ze dan niet normaal kunnen blijven doenquote:
Waarom stel jij retorische vragen? Oh wacht..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Bombvis het volgende:
Waarom gaan mensen zich zo idioot gedragen als ze zichzelf op tv zien?
Hij is voor Feyenoord..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:44 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Waarom stel jij retorische vragen? Oh wacht..
Alweer problemen?quote:
Je zag hem kijken van 'was die uit?', dus ik had wel een challenge verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat hij toch niet de overtuiging had dat de bal in was.
Die zit naast haar inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:52 schreef senswal het volgende:
Die vrouw langs de moeder van Murray, is dat zijn vriendin?
Die is pas emotieloos...
Maar hij was blijkbaar toch niet helemaal overtuigd dat hij in was want hij chellengde hem niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je zag hem kijken van 'was die uit?', dus ik had wel een challenge verwacht eigenlijk.
Same here MEUHNVISCHquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:53 schreef Maanvis het volgende:
ik kijk gewoon op BBC, geen enkel probleem
Het is MEUHNVAISCH!!quote:
Aan z'n spel is nog niks te merken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef TheGeneral het volgende:
Murray dus al pijnstillers voor de partij genomen en kreeg nu net weer een pilletje van de dokter..
Die is niet helemaal fit dus.
Alleen nog wat beter spellenquote:Watch out for VaVaVroom in the Wimbledon girls singles. 15yr old superslim Dutch girl but she can play. Indie de Broome=impressive.
Hier ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:53 schreef Maanvis het volgende:
ik kijk gewoon op BBC, geen enkel probleem
ja schijtzooi, ik kijk nu ff bbc, maar kan straks niet meerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:52 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Alweer problemen?jezus zendt de nos dit wéér niet uit
Vooral Nadal geldt ook dat hij pijnstillers heeft genomen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef TheGeneral het volgende:
Murray dus al pijnstillers voor de partij genomen en kreeg nu net weer een pilletje van de dokter..
Die is niet helemaal fit dus.
Jij laat het ook nooit na om even iets negatiefs over me te zeggen hè.quote:
Seagalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Iemand die van Bert van Marwijk nog?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Hij kan ook niet echt uithalen met zijn forehand. Dat blijven vaak wat van die 'laffe' terugspeelballen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:06 schreef Szura het volgende:
Sjonge Murray, daar zat je zo goed in de rally en verpest je het
Je kunt er hier zelf een maken.quote:
I call bullshit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij kan ook niet echt uithalen met zijn forehand. Dat blijven vaak wat van die 'laffe' terugspeelballen.
Ook mijn gedachte eigenlijk, Murray werkt meteen goed mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:24 schreef Bastiefcg het volgende:
Dit is wel een typisch 'nadal gaat breaken' moment
Dat is zo maar het is natuurlijk wel Murray dusik denk dat het een TB wordt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:24 schreef Bastiefcg het volgende:
Wilde het net gaan typenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:24 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik dacht vamos.quote:
Dat lijkt me niet. Hij zei het met een teleurgstelde blik en zijn gezicht in zijn hand.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Ik gun de Britten een landgenoot in de finale.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is hier tegenwoordig een eensgezindheid. Bijna iedereen is steeds voor dezelfde speler.
Dat lijkt me ook wel aardig. En dan in straight sets graag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik gun de Britten een landgenoot in de finale.
Die dan verliest van Djokovic
http://andymurrayometer.com/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef Szura het volgende:
Nu is het een Brit. Zondag gaat ie weer de finale verliezen en is het weer een Schot.
Nadal gaat naar de finale.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef Szura het volgende:
Nu is het een Brit. Zondag gaat ie weer de finale verliezen en is het weer een Schot.
quote:
Toen 'ie de eerste set verloor in de 1e ronde ging 'ie in 1x van 77% british naar 70% britishquote:
Zou 't 'm zelf echt boeien vraag ik me weleens af...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:45 schreef Nober het volgende:
Even gestemd dat Murray een Schot is, dan is dat ook weer opgehelderd.
idd, zwerverquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:46 schreef Maanvis het volgende:
TODAY, ANDY MURRAY IS 91% BRITISH
En hij moet zich echt scheren met z'n lelijke zwijnenhaar.
Als het Nadal - Djoko wordt wint Djoko denk ik, met Murray - Djoko wint Murray.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:46 schreef Mykonos het volgende:
Denken jullie echt dat Djokovic de finale zo makkelijk gaat winnen? Als Murray doorgaat vind ik hem eerlijk gezegd favoriet, hij speelt heel het toernooi al consistent tennis op een hoog niveau, i.t.t. de nogal wisselvallige Djokovic.
Hij ziet er niet ui. Ik ben zoals gezegd zijn autobiografie Coming of Age aan het lezen, maar wat een totaal gebrek aan allure/stijl heeft die jongen zeg. Alle personen over wie ik een autobiografie heb gelezen hebben wel iets 'larger than life'-achtigs maar hij totaal niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:46 schreef Maanvis het volgende:
TODAY, ANDY MURRAY IS 91% BRITISH
En hij moet zich echt scheren met z'n lelijke zwijnenhaar.
Qua spel is dat vast zo. Maar ik denk dat de finale ook een erg mentaal verhaal wordt. Djokovic heeft al 2 GS'en gewonnen; Murray heeft alleen 3 GS-finales in straight sets gewonnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:46 schreef Mykonos het volgende:
Denken jullie echt dat Djokovic de finale zo makkelijk gaat winnen? Als Murray doorgaat vind ik hem eerlijk gezegd favoriet, hij speelt heel het toernooi al consistent tennis op een hoog niveau, i.t.t. de nogal wisselvallige Djokovic.
verloren;)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Qua spel is dat vast zo. Maar ik denk dat de finale ook een erg mentaal verhaal wordt. Djokovic heeft al 2 GS'en gewonnen; Murray heeft alleen 3 GS-finales in straight sets gewonnen.
Verloren bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Qua spel is dat vast zo. Maar ik denk dat de finale ook een erg mentaal verhaal wordt. Djokovic heeft al 2 GS'en gewonnen; Murray heeft alleen 3 GS-finales in straight sets gewonnen.
Goeie speler, leuke uitstraling maar geen uitstraling van een groot kampioen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij ziet er niet ui. Ik ben zoals gezegd zijn autobiografie Coming of Age aan het lezen, maar wat een totaal gebrek aan allure/stijl heeft die jongen zeg. Alle personen over wie ik een autobiografie heb gelezen hebben wel iets 'larger than life'-achtigs maar hij totaal niet.
Als het Nole-Murray wint, wint ook Nole. Murray heeft het niet zo in Grand Slam-finales tegen hem en dat gaat denk niet veranderen. Daarnaast zal er een gigantische last van de schouders van Djokovic vallen na vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als het Nadal - Djoko wordt wint Djoko denk ik, met Murray - Djoko wint Murray.
Ja, sorry.quote:
Tenzij Djoko daardoor minder scherp is dan Murray.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als het Nole-Murray wint, wint ook Nole. Murray heeft het niet zo in Grand Slam-finales tegen hem en dat gaat denk niet veranderen. Daarnaast zal er een gigantische last van de schouders van Djokovic vallen na vandaag.
Nou, inderdaad. Wat een spreiding zeg.quote:
Ik denk niet dat iemand ooit minder scherp kan zijn in de finale van een GS en zeker van Wimbledon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tenzij Djoko daardoor minder scherp is dan Murray.
Dus Murray wint sowieso van Nadal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als het Nadal - Djoko wordt wint Djoko denk ik, met Murray - Djoko wint Murray.
Waar zeg ik dat?quote:
Huh?quote:
Als je al weet dat Nadal niet wint van Djokovic en dat Murray daar wel van wint waarom zou Andy dan verliezen van Nadal?quote:
Zo makkelijk is het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je al weet dat Nadal niet wint van Djokovic en dat Murray daar wel van wint waarom zou Andy dan verliezen van Nadal?
Ik denk om dezelfde redenen dat ze toernooien daarom ook niet schriftelijk afdoen en dus de troffee gewoon aan de no1 geplaatst gevenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je al weet dat Nadal niet wint van Djokovic en dat Murray daar wel van wint waarom zou Andy dan verliezen van Nadal?
Dat heeft toch niks met elkaar te maken. Als A van B wint en C van A, dan wil dan niet zeggen dat C ook van B wint.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie het als Pokemon, gras wint van water, water van vuur en vuur van grasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:58 schreef BobW het volgende:
[..]
Zie het als Pokemon, gras wint van water, water van vuur en vuur van gras
Wees blij dat ze niet net als Murray doen en zich elke keer laten vallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:59 schreef Szura het volgende:
Waarom rennen die ballenjongens toch altijd zo panisch
Nu ook weer eentje terwijl ie er in 2 fatsoenlijke stappen bij is.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |