quote:
quote:
Stream BBC1 werkt uitstekend, die van Sporza en de NOS heb ik nog niet getest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Stream #3 is ook minder, en #4 werkt niet. Dan maar #1 of #3.
Die van de NOS heb je goede kwaliteit beeld, commentaar is om te janken en het loopt wat veel achter (+- 1 lange slagbeurt) op de livebeelden en andere streamsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Stream BBC1 werkt uitstekend, die van Sporza en de NOS heb ik nog niet getest.
waarom?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Djoko kutkneus..bied dan gewoon geen excuses aan als je na een netbal een kruisje gaat slaan
Ach je ziet ze zo vaak eerst sorry zeggen en dan hun vuist ballen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Djoko kutkneus..bied dan gewoon geen excuses aan als je na een netbal een kruisje gaat slaan
Heb je een hekel aan hem?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Tim86 het volgende:
waarom zou je sorry zeggen? Alsof je perongeluk een punt maaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach je ziet ze zo vaak eerst sorry zeggen en dan hun vuist ballen.
Heb je het vandaag niet zo op Djoko ?
Of de zoveelste teleurstellende potentiële kraker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus moet je hopen dat Nadal wint dan krijg je zondag een geweldige finale.
Ik vind het ook onzin. Maar het is nu eenmaal gebruikelijk bij het tennis.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
waarom zou je sorry zeggen? Alsof je perongeluk een punt maaktje wilt toch winnen? ik heb dat nooit begrepen
quote:
Ik heb het natuurlijk over televisie (niet over streams), dan is het beeld sowieso goed...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die van de NOS heb je goede kwaliteit beeld, commentaar is om te janken en het loopt wat veel achter (+- 1 lange slagbeurt) op de livebeelden en andere streams
quote:
Gewaagd zeg.quote:
zie je mij al aan mn tapijt kauwen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Je houdt er dus rekening mee en zet in op brood, ipv je pet, schoen, tapijt...
Uitstel van executie als Tsonga wint, sinds wanneer zijn wij Nederlanders voor Fransen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lekker hoor, toch nog een wedstrijd?
Ik zie die moeder ook zitten (ook als ze niet in beeld is)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:28 schreef Plus_Ultra het volgende:
die moeder van Nole ziet Tsonga wel zitten geloof ik
Klopt, maar WTAquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens, als dit vrouwen waren geweest had nu iedereen het over de mentale weerbaarheid van alle vrouwen gehad en dat ze nooit kunnen uitserveren. Nummer 1 van de mannen (ga ik nog steeds van uit) faalt ook jammerlijk.
Je hoorde haar net ook voluit 'Hajde' roepen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie die moeder ook zitten (ook als ze niet in beeld is)
Dit was zooo'n FF grap ey.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie die moeder ook zitten (ook als ze niet in beeld is)
En dat is?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoorde haar net ook voluit 'Hajde' roepen.
Ligt eraan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Bombvis het volgende:
Hoe vaak ligt Tsonga gemiddeld per wedstrijd?
Niet de eerste keer vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
Op z'n Roddicks verloor Tsonga dat laatste punt.
Volgens mij heeft Suarez hem om tips gevraagdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Bombvis het volgende:
Hoe vaak ligt Tsonga gemiddeld per wedstrijd?
Leerplichtambtenaar gewoon even langssturen, als ze die hebben in Servië.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Szura het volgende:
Dat broertje moeten ze een stadionverbod geven.
Dus geen slecht Engels voor het woord hide?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Allez, come on, vamos, maar dan in het Servisch.
Als bal komt, liggen of duiken naar de balquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Suarez hem om tips gevraagd
Is dat dat blanke meisje rechts naast z'n broer? (ik denk dat het z'n broer is)quote:
Lijkt me wel ja. En ja, dat is zijn broer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat dat blanke meisje rechts naast z'n broer? (ik denk dat het z'n broer is)
Die jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook dat ja, als het die naast d'r broer zit is.
Yes sirquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat dat blanke meisje rechts naast z'n broer? (ik denk dat het z'n broer is)
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:34 schreef Nober het volgende:
5-5 all mensen!! twee punten verschil moet er zijn anders gaan we door.
quote:
Voor het geval je dat nog niet wistquote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Het zou wat zijn als Djokovic nu nooit meer nummer 1 wordt, dan is hij 1 punt van nummer 1 geweest.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Het zou wat zijn als Djokovic nu nooit meer nummer 1 wordt, dan is hij 1 punt van nummer 1 geweest.
Nja, hou er wel rekening mee dat wij allemaal kijken via een stream die ruim anderhalf uur achter loopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef Piperidine het volgende:
Ik zit met spanning dit topic te lezen. Heb geen televisie hier.
Ja, want zoiets is lastig te zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Roelfs geeft gelukkig elke keer aan wie er mag serveren.
Vorig jaar Isner/Mahut?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat is de langste tiebreak ooit op een grand slam?
1011-1009, nu!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sowieso is er weleens 20-18 geweest, verder weet ik het niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
quote:
http://sports-livez.com/channel/ch-2.phpquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef Piperidine het volgende:
Ik zit met spanning dit topic te lezen. Heb geen televisie hier.
Djokovic had alvast kunnen beginnen met stuiteren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:43 schreef Tim86 het volgende:
Zieke tiebreak. Wel een kut-actie dit keer van Tsonga door op service van Djoko met de bal te gaan hooghouden
So truequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Djokovic had alvast kunnen beginnen met stuiteren.
Zelfs? Als hij in de finale komt, heeft hij toch gewoon een hele goede kans om het toernooi te winnen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:44 schreef TheArt het volgende:
Djokovic kan de druk gewoon niet aan. Hij speelt zoooo angstig. Ik denk dat mocht hij dit toch winnen, dan gaat er een gigantische last van zijn schouders vallen en dan zie ik hem zelfs het toernooi winnen.
Oh tuurlijk, maar ik wil maar aangeven dat er wel een verschil zit tussen deze Djokovic en de Djokovic als hij deze wedstrijd zou winnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zelfs? Als hij in de finale komt, heeft hij toch gewoon een hele goede kans om het toernooi te winnen?
Ze zijn dus eigenlijk allemaal voor Tsonga.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Die broer is diegene met de donkerblauwe pet met een Comic Sans-T.
En Djoko heeft ook een T op zijn shirt
Hij is sowieso favoriet in de eventuele finale wat mij betreft, en Tsonga sowieso underdog.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:44 schreef TheArt het volgende:
Djokovic kan de druk gewoon niet aan. Hij speelt zoooo angstig. Ik denk dat mocht hij dit toch winnen, dan gaat er een gigantische last van zijn schouders vallen en dan zie ik hem zelfs het toernooi winnen.
Op die manier, ja inderdaad. Maar dat betekent dan dat de druk voor Djokovic om nummer 1 te worden groter is dan de druk om Wimbledon voor het eerst te winnen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, maar ik wil maar aangeven dat er wel een verschil zit tussen deze Djokovic en de Djokovic als hij deze wedstrijd zou winnen.
Sowieso is die broer een baas, wat een kerelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Die broer is diegene met de donkerblauwe pet met een Comic Sans-T.
En Djoko heeft ook een T op zijn shirt
Ze zijn voor Tongquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn dus eigenlijk allemaal voor Tsonga.
Lijkt me niet, winnaar van Nadal-Murray is favoriet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij is sowieso favoriet in de eventuele finale wat mij betreft, en Tsonga sowieso underdog.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op die manier, ja inderdaad. Maar dat betekent dan dat de druk voor Djokovic om nummer 1 te worden groter is dan de druk om Wimbledon voor het eerst te winnen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lief dagboek, dat hoeft echt niet hoor.
Ik ben heul geen dagboekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lief dagboek, dat hoeft echt niet hoor.
De game is al afgelopen ondertussenquote:
Dat lijkt er wel op. Djoko had vorig jaar al zo'n moeite om #2 te worden, al weet ik niet of dat ook met spanning te maken had. Zo speelt Djoko iig niet in GS-finales, en zó veel groter is Wimbledon ook weer niet qua spanning denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op die manier, ja inderdaad. Maar dat betekent dan dat de druk voor Djokovic om nummer 1 te worden groter is dan de druk om Wimbledon voor het eerst te winnen?
Mij lijkt Djoko ook favoriet. Nadal zal toch denken aan die laatste 4 ontmoetingen met hem en Nadal zijn spel ligt Djoko wel. Murray zal misschien nog met de AO in zijn achterhoofd zitten en het feit dat de druk heel groot wordt op hem van het Engelse publiek.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me niet, winnaar van Nadal-Murray is favoriet.
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef Nober het volgende:
Sports History question: Does jo - wilfried tsonga have a girlfriend ? no he does not the girl u usualy see in the stands is his sister.
Wat de bookmakers betreft waarschijnlijk wel, maar wat mij betreft niet. Denk sowieso niet dat Murray van Djokovic gaat winnen in de finale, en geeft het voordeel licht aan Djoko als hij tegen Nadal moet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me niet, winnaar van Nadal-Murray is favoriet.
eensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat de bookmakers betreft waarschijnlijk wel, maar wat mij betreft niet. Denk sowieso niet dat Murray van Djokovic gaat winnen in de finale, en geeft het voordeel licht aan Djoko als hij tegen Nadal moet.
Ook dit is er volgens mij een voor je dagboek of voor Facebook/Twitter.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn ogen beginnen te wennen aan Comic Sans MS
Wat was die andere dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook dit is er volgens mij een voor je dagboek of voor Facebook/Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |