Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Die haal je de 9de maar op!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:44 schreef Monopoly het volgende:
Goed topic.
Myraela, mijn koptelefoon ligt nog bij jou
Een koptelefoon laten liggen om deze met het ov op te halen op een dusdanig tijdstip dat je net de laatste trein kan missen is zo doorzichtig. Ff kijken of het werktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:44 schreef Monopoly het volgende:
Goed topic.
Myraela, mijn koptelefoon ligt nog bij jou
Komt er nog een hulpmod?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Murp ik wil jou alvast veel succes wensen voor 9 juli
quote:
Dit is adsense.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef sciter het volgende:
Ik weet niet goed waar ik dit moet vragen maar de ONZ-modjes zullen het wel weten.
Waarom hebben we van die belachelijke foute dating-site banners? Het lijkt hier wel een of andere louche torrent-site. Ik weet wat er gebeurde met ad-sensen maar is er geen beter alternatief? En hoe lang gaat dit duren?
Nogsteeds belachelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit is adsense.
Spotzz
Feedback is het forum voor dit soort vragen/opmerkingen.
Ja ga daar janken dan. Wat de neuk kan ik er aan doen, huilie.quote:
Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja ga daar janken dan. Wat de neuk kan ik er aan doen, huilie.
Jij niet, maar in zo'n topic gaan ze dat uiteindelijk wel bespreken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef porsche1 het volgende:
Graseter is niet meer.
Ik bespreek geen ban.
Ik maak een topic omdat Graseter voor altijd weg is, mijn enigste en beste vriend.
Ik noem nergens waarom hij gebanned is...
Maar niemand weet het behalve ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij niet, maar in zo'n topic gaan ze dat uiteindelijk wel bespreken.
Ok.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar niemand weet het behalve ik.
En ik zeg niets want ik ben stoer.
Gaat je geen moer aanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef dockx het volgende:
[ afbeelding ]
Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen
Nee, dan zeg je als goede PR vrouw: "Vanwege het lopende onderzoek kunnen wij hierover momenteel geen uitspraken doen".quote:
De enige manier waarop deze anonieme user kan weten dat graseter niets gedaan heeft, is als ie het zelf gedaan heeft natuurlijkquote:porsche1
R.I.P. Graseter. Hij is vermoord door van die FOK! Ambtenaren omdat ze dachten dat hij een FOK! verrader was, maar hij is gewoon lief en heeft niets gedaan. IK HAAT ZE, ZE HEBBEN MIJN BESTE EN ENIGE VRIEND OOIT VERMOORD.
Da's alleen bij Justitie mallerd.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je als goede PR vrouw: "Vanwege het lopende onderzoek kunnen wij hierover momenteel geen uitspraken doen".
Ben je gek, je krijgt gewoon een ban als je info achterhoudtquote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik weet wie fok er heeft bij gelapt!!! Ik noem geen namen. Wel een quite:
[..]
De enige manier waarop deze anonieme user kan weten dat graseter niets gedaan heeft, is als ie het zelf gedaan heeft natuurlijkvoor 50 euro lever ik de naam. Hihihi.
Goed voorbeeld doet volgen, zeg ik altijd maarquote:
"Vanwege het lopende onderzoek kunnen wij hierover momenteel geen uitspraken doen".quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Vanwege het lopende onderzoek kunnen wij hierover momenteel geen uitspraken doen".
Ranzige details willen we horen verdikkiequote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Vanwege het lopende onderzoek kunnen wij hierover momenteel geen uitspraken doen".
heb je goed kans op ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik snap dat jullie alle Graseter kloons weg willen hebben, maar moeten dan alle posts die op hem reageren ook verdwijnen?
Nogmaals: die kans loop je, als we aan het opruimen zijn gaan we niet met een stofkam door de posts heen welke wel, welke niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed kans, het gebeurd gewoonMaar, ja dus. Is daar nog een reden voor?
Okidoquote:Op maandag 4 juli 2011 18:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nogmaals: die kans loop je, als we aan het opruimen zijn gaan we niet met een stofkam door de posts heen welke wel, welke niet.
Als er maar geen kwaliteitsposts van ondergetekende verdwijnenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nogmaals: die kans loop je, als we aan het opruimen zijn gaan we niet met een stofkam door de posts heen welke wel, welke niet.
Tip: niet in die topics posten danquote:Op maandag 4 juli 2011 18:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als er maar geen kwaliteitsposts van ondergetekende verdwijnen
Gast, serieus.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Lieve myraela
Ik gaf een paardeneuk. En stiekem verder lezen!Wat eruuuuug!
Man dat jij die zinnen uit je toetsenbord durft te murwen met zo'n posthistoriequote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast, serieus.
Ga wat met je leven doen ofzo.
Wat is er mis met mijn posthistorie dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Man dat jij die zinnen uit je toetsenbord durft te murwen met zo'n posthistorie
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze moesten jou eens in een spoiler drukken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef Trollscience het volgende:
Schattige-dingen topic
Afbeelding in spoiler?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ze moesten jou eens in een spoiler drukken.
Ik geef geen neuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Talk here stonecoal English!
Stoeprand blijft me door hoog en droog stalken en verneukt ieder topic
Heel lief, maar niet nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:42 schreef MuVo het volgende:
De ONZ held: Smegmanus!!!!!!
Waarom sluit je jou adoratie topic zo snel?!
Dat is het helemaal niet lieve lieve Trollsciencequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:36 schreef Trollscience het volgende:
Pokemon-naamslang #2!! GOEDE ONZ versie!
Waarom?
Het andere deel werd helemaal volgepost en ik open een deel en het is gelijk meuk
Je verbeeld je maar wat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Smegje
Ga je nou elk topic sluiten met een sarcastische reply op de post die ik daar net gedaan heb, of verbeeld ik me maar wat
Ow. Jammer.quote:
Geen idee wat een ant smug topuc is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow. Jammer.![]()
Andere vraag he. Kun je niet 1 ant smeg topuc openlaten? Voor mij? Omdak het lieffffff vraag ? Ah ah ahhhhh toe?
Bawwwwww man als je een vrouw was zou ik je kussen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:28 schreef Beach het volgende:
Smeggie ik wil even zeggen dat je het fantastisch doet al die tijd.
Voor jou ga ik altijd tot het gaatjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
Smeggie ik wil even zeggen dat je het fantastisch doet al die tijd.
Met als gevolg een slotje, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Maar het was omdak zelf slecht ben met intense gevoelens. Jeweettog!
Pcies. En ik vergeef je. Omdat jij mij ook vergeeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Met als gevolg een slotje, kan gebeuren.
Naar een subforum verplaatst die niet toegankelijk is voor jou.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
En ineens had ik geen toegang tot mijn eigen topic?
[ afbeelding ]
Ik ben nieuwsgierig over wat ermee gebeurt is, is het verwijdert? Of naar een subforum verplaats die niet toegankelijk is voor mij?
Trouwens die melding kon niet weg, elke keer als ik ok drukte kwam het opnieuw, bug?
Wel mooie prinscreen, wie is dat lekkertje daar achter?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
En ineens had ik geen toegang tot mijn eigen topic?
[ afbeelding ]
Ik ben nieuwsgierig over wat ermee gebeurt is, is het verwijdert? Of naar een subforum verplaats die niet toegankelijk is voor mij?
Trouwens die melding kon niet weg, elke keer als ik ok drukte kwam het opnieuw, bug?
Word toch leuk meegepost, geen probleem dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:32 schreef Trollscience het volgende:
Post foto's van BNers die je gegoten in beton in de Noordzee wil.
Kutkick
Ik weet niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel mooie prinscreen, wie is dat lekkertje daar achter?
Ok.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef Trollscience het volgende:
Doe hier een studierichting na
Topic had potentie
Dat zijn ze allemaal?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:39 schreef Trollscience het volgende:
Noem hier zwaar overschatte dingen.
Iemand zit allemaal topics uit mei te kicken
Hoeft van mij niet persé. Die DM van mij was ook niet echt heel erg netjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hee smegmanus
reopen svp. goed slowchat topic.
daar hebben we er meer van. Zoek maar uitquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hee smegmanus
reopen svp. goed slowchat topic.
en bij gesloten topics kun je ze niet weghalen. slimpie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet persé. Die DM van mij was ook niet echt heel erg netjes
ow ik dacht dat het niet mocht op fokquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef murp het volgende:
[..]
daar hebben we er meer van. Zoek maar uit
Dat geeft niets, wat is gebeurd is gebeurdquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en bij gesloten topics kun je ze niet weghalen. slimpie.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat geeft niets, wat is gebeurd is gebeurd
Maar goed, dit is Feedback, geen discussie topic
we kunnen het ervan maken ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat geeft niets, wat is gebeurd is gebeurd
Maar goed, dit is Feedback, geen discussie topic
Mwah.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie het nou niet 3x zo druk sinds je ook individuele posts kan rapporteren?
Joa.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:20 schreef LeaderRoel het volgende:
DitisjanTV fantopic #11 Begun, the Vlogger War has.
Kan hiervan please de TT worden veranderd, War met een hoofdletter?
Meldt ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:58 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie nog extra hulp nodig hebben, dan meldt ik mij bij deze aan
Om wat te komen doen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:58 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie nog extra hulp nodig hebben, dan meld ik mij bij deze aan
Correct, dat was éénmalig. Ik heb besloten dat ik mijn tijd in Fok zal stoppen om het tot een nog fijnere plek te laten maken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:03 schreef yvonne het volgende:
Jonguh, als ik je nodig heb zit je te gamen!
Er zijn al 2 redelijke modjes toch. En yvonne is regenwoordig ook meubiair. Genoeg powers!!! Teveel zo ik je bromquote:
Eeeeeeeerst mod wordenquote:
Jij weer terug op ONZquote:
Tof!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
Ja, dat is een jaartje of drie geleden
Als het niet meer is
Dat laatstequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tof!!
Maar is er iemand weg dan? Of is dit in een poging het hier wat leuker weer te maken
geregistreerd op:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:53 schreef rubje het volgende:
Yo harry..
Wel leuk dat je mijn pas opgestarte topic dichtgooid maar geef dan wel een link waar hij wel in moet...[ afbeelding ]
Ok. Zie topic.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Condoleer hier gewoonfaye
Het plezier en het leiden van een ander in 1 topic vieren is onegepast. Daarbij wil ik een betere slottekst van smegje.
Ligt al bij de FA's.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef OverRated het volgende:
User mytroen maakt er een spot van om een topic te openen in elk subforum
Ze worden nu verwijderd, maar waarom wordt hij niet gewoon geband? Zo irritant dit.
Dat lijkt me ook tof om een keer te doen. Maar dan wel met goede oprechte van te voren uitgetypte ops.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef OverRated het volgende:
User mytroen maakt er een spot van om een topic te openen in elk subforum
Ze worden nu verwijderd, maar waarom wordt hij niet gewoon geband? Zo irritant dit.
Reeks gemaakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24 is nog niet in een reeks, misschien handig om te doen? Alle topics staan in de OP.
huh? Waarom hou je je met die reeks bezig?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24 is nog niet in een reeks, misschien handig om te doen? Alle topics staan in de OP.
Hij heeft geneukt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef murp het volgende:
[..]
huh? Waarom hou je je met die reeks bezig?
omdat het kan. Roddels horen, namen posten: profit! Iemand moet het doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef murp het volgende:
[..]
huh? Waarom hou je je met die reeks bezig?
En ook meteen weer gesloten.quote:
Bestaat die nog?! Nou? Nou?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:49 schreef Maanvis het volgende:
Een klap in het gezicht van de Rutgers stichting!
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bestaat die nog?! Nou? Nou?
Sowieso Maanvis, al dat geneuk voor het Heilige Huwelijk.. branden in de hel zul je hiervoor!
Jij wel natuurlijk want jij bent een baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |