Niet waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:45 schreef Etsu het volgende:
Ik ben weg. Leuke mensen heb ik op msn. Adios.
Dom bezig zijn? Het was puur leedvermaakquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Veinzen dat het een grap is, terwijl je gewoon dom bezig was.
HAHAHA NOU IK DEED HET OOK EXPRES HOOR OM JOU BOOS TE MAKENA WHAUHWUHWHWAAA GARPIG HE HA HA HA NOU ZIT TE GIECHELEN VOOR MN SCHERM ZO LEUKquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dom bezig zijn? Het was puur leedvermaakNiet huilen hé
![]()
![]()
![]()
Als je nou eens op enkele PI's had gelet
![]()
![]()
Ik zeg toch al, niet huilen. Eerst komt de woede, dan komen de tranen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
HAHAHA NOU IK DEED HET OOK EXPRES HOOR OM JOU BOOS TE MAKENA WHAUHWUHWHWAAA GARPIG HE HA HA HA NOU ZIT TE GIECHELEN VOOR MN SCHERM ZO LEUK
ach kanker toch op met je zogenaamde grapjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zeg toch al, niet huilen. Eerst komt de woede, dan komen de tranen.
Als laatste komt de schaamte.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zeg toch al, niet huilen. Eerst komt de woede, dan komen de tranen.
Fijn dat je zelfreflectie hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
ach kanker toch op met je zogenaamde grapjes
echt wat een kleuters zitten hier bah
Ach joh, trek het je niet zo aan. Jezelf vullen met woede is ook niet zo best héquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
ach kanker toch op met je zogenaamde grapjes
echt wat een kleuters zitten hier bah
Gewoon van pc verwijderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef yosander het volgende:
Het lijkt wel of die Comic Sans MS steeds erger wordt
Mag ik fakeadres neerzetten?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danny is net google, hij wil alles van je weten.
Waarom zouden ze? Zijn al lang blij met die 4,50.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Zijn al lang blij met die 4,50.
Nee hoor, ik stop dan bij 98quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik betaal wel als ik zo'n 100 notes heb.
* Etsu verwacht een storm van notes van Maraca als ze dit leest.
Vond Danny een leuk idee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom is dit ineeens in comic sans?
En goedemorgen
Zo werkt het wel op FOK!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik hou verdere opmerkingen maar voor me :x
Moet ik smelten?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga er nog een keer onder staan.
Nee, er zit zeg maar ook zo'n knop bij de douche dat je het water kouder kan laten worden egt waar egt waarquote:
Ja weet ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, er zit zeg maar ook zo'n knop bij de douche dat je het water kouder kan laten worden egt waar egt waar![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet ik.Maar het was zo lekker warm!
Gast wtf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik douche altijd met 40 - 45 graden zoiets
Ik ga al dood bij 35.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast wtf.
Dat is niet echt goed voor je ofzo.
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast wtf.
Dat is niet echt goed voor je ofzo.
Ja ik kan echt niet heel heet douchen.quote:
Als ik 50 ben spring ik van de brug hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kom je later nog wel achter.
Daar niet mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik 50 ben spring ik van de brug hoor.
Oud worden__!!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar niet mee om kunnen gaan.
Te pas en vooral te onpas smilies op een forum plempen.quote:
Muggenzifter. Mierenneuker. Zemelknoper. Scherpslijper. Negenoog.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Te pas en vooral te onpas smilies op een forum plempen.
Spirituele neger.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Muggenzifter. Mierenneuker. Zemelknoper. Scherpslijper. Negenoog.
Ik ook minimaal 40 gradenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik douche altijd met 40 - 45 graden zoiets
quote:javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0);
Ik deed hetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:40 schreef yosander het volgende:
Voer dit in je adresbalk in en druk op enter:
[..]
Gastquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Had xCore al gepostquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:40 schreef yosander het volgende:
[..]
quote:
Bronquote:
Veghel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Eeey waar ging jij ook alweer criminologie studeren?
Volgens mij heb je de verkeerde voor je.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Eeey waar ging jij ook alweer criminologie studeren?
Of je glazen bol natuurlijk.quote:
Daar waar de meeste mensen die je kent zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:25 schreef Keauning het volgende:
Vanavond 2 examenfeestjes.
Welke moet ik kiezen? Ik moet sowieso 10 km fietsen.
Wat ga je dan ook alweer studeren?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde voor je.
Farmaceutische wetenschappen aan de RUG.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:33 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat ga je dan ook alweer studeren?
Ben 't ff vergeten
14 juli als het goed is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Farmaceutische wetenschappen aan de RUG.
Wanneer hoor je of je bent toegelaten voor technische geneeskunde?
Nicequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef strontboer het volgende:
[..]
14 juli als het goed is.
Maar check dit eens: http://www.ib-groep.nl/pa(...)sche_Technologie.asp
![]()
![]()
Zie net op de site dat een vriend van me zich beter in Enschede had kunnen inschrijven voor fysio i.p.v. Utrecht. Hij wilde eerst naar Groningen maar dacht in Utrecht meer kans te hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
Altijd altijd. M'n vakantie kan al niet meer stuk
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef strontboer het volgende:
[..]
14 juli als het goed is.
Maar check dit eens: http://www.ib-groep.nl/pa(...)sche_Technologie.asp
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Zie net op de site dat een vriend van me zich beter in Enschede had kunnen inschrijven voor fysio i.p.v. Utrecht. Hij wilde eerst naar Groningen maar dacht in Utrecht meer kans te hebben.
Tja... dat is het risico hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Zie net op de site dat een vriend van me zich beter in Enschede had kunnen inschrijven voor fysio i.p.v. Utrecht. Hij wilde eerst naar Groningen maar dacht in Utrecht meer kans te hebben.
En wanneer is dat een feit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen went al aan het feit dat de SC er zometeen misschien helemaal niet meer is.
Ja gisteravond gedownload! Another Level, Nothing to Lose (hardcore), Afrika, You're Not Alonequote:
Ik ben benieuwd. Ga nu naar een kameraad ff chillen. Heb aan 'm doorgegeven dat ie de cd ook moet downloaden dus dat wordt gelijk genieten daarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja gisteravond gedownload! Another Level, Nothing to Lose (hardcore), Afrika, You're Not Alone![]()
.
Hardcore en de harddance/trance heb ik nog niet echt beluisterd, maar ziet er ook goed uit
Ja dat moet wel goed komen danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ga nu naar een kameraad ff chillen. Heb aan 'm doorgegeven dat ie de cd ook moet downloaden dus dat wordt gelijk genieten daar
Jupquote:
Sander is op stap.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
Sander, ik heb je gemist dit dat, dus kom maar weer op TC.
Ga voor je plek in de jaarcijfersquote:
EXA11 in SESquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
Nee, als EXA verdwijnt, heb ik geen reden meer om te blijven.
haha aww, sinds gisteravond allll! En ik weet niet, tentamens gemaakt, verslagen ingeleverd... Volgende week nog één laatste toets die ik halen moettttt en dan klaarquote:
Zuiperd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:14 schreef yosander het volgende:
Groetjes vanaf hier, bier smaakt prima!
Hoe groot is de kans dat je dit jaar gehaald hebt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha aww, sinds gisteravond allll! En ik weet niet, tentamens gemaakt, verslagen ingeleverd... Volgende week nog één laatste toets die ik halen moettttt en dan klaar
gwn gwn denk dat ik.het wel gehaald heb gwn gwnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je dit jaar gehaald hebt?
Hee Suusquote:
So much voor op tijd thuis komenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Hee Suus!
Valt mee, moet nog op stap!
Wat zeg juhhhquote:
Backup?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:26 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben bang muziek te verwijderen die ik wil houden
Kutitunes
Ik wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond comic sans heul niet zo erg.
Daarvoor moet ik dus naar mijn pc, over de gang langs de kamers waar mijn ouders en zusje slapen. En tegen de tijd dat ik het daar voor elkaar heb zijn we 5 uur verderquote:
Ja zijn nu nog bij vrienden dit datquote:
FOK!ken als je bij andere mensen bentquote:
Eigenlijk best wel ditquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
FOK!ken als je bij andere mensen bent
Alleen acceptabel als je op de plee zit of bijna niemand kent
Gast, dat is standaard op meets.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Betwijfel of ik op tijd thuis ben, maar anders whatsapp enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op tijd thuis komen dit dat ik spreek je zeker nog wel straks dit dat
Serieus?quote:
Ja ik hoef pas laat op maar ik weet niet wat jij voor tijden in je hoofd hebt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Betwijfel of ik op tijd thuis ben, maar anders whatsapp enzo![]()
Dus maandag zitten jullie beide met smartphone andere zaken te doen?quote:
We kijken nu Drake & josh, vriend van me laat zijn vriendin uitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee hoor, dinsdag amper mijn telefoon aangeraakt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dus maandag zitten jullie beide met smartphone andere zaken te doen?
Ik niet, want ik heb geen smartphone.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
We kijken nu Drake & josh, vriend van me laat zijn vriendin uit
Chase & status!!quote:
Okequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, dinsdag amper mijn telefoon aangeraakt.
Klopt het dat het eigenlijk "Synchroniseer" is?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:32 schreef Kaasrol het volgende:
Het gevreesde moment is daar... ik ga op synchroniseren klikken. Ik hou mijn hart vast
Drake & Joshquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
We kijken nu Drake & josh, vriend van me laat zijn vriendin uit
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Klopt het dat het eigenlijk "Synchroniseer" is?
Tyfusharde verveling.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Drake & Josh
En Wat is er aan de hand kikkaaah?? D:
Herkenbaar bij Apple.quote:
Vind ik niks, sorryquote:
quote:
Welterustenquote:
Dat is slim.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zocht nog een nummer maar ik ben vergeten welke
Ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga hier helemaal los achter mijn laptopje.
jaaaquote:
In een uurtje tijd gedaan ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:04 schreef Joosterd het volgende:
Hey mensen..![]()
1x Mac en 1x Kapsalon is wel weer voldoende voor vandaag.
Naja Mac was rond 10u en kapsalon rond 12en.quote:
Was dus gisteren, niet vandaag.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Naja Mac was rond 10u en kapsalon rond 12en.
Daar was ik een jaar aan verslaafd geweestquote:
quote:alles verwijderen en synchroniseren
Iets met mieren en neuken.quote:
Waarheen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Woensdag 850 kilometer rijden, wat een hel
Tsjechie niet 850km.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tsjechië, en ik moet alleen rijden![]()
Alleen? Lijkt me wel een mooie omgeving, ben nog nooit daar in de buurt geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tsjechië, en ik moet alleen rijden![]()
Broertje gaat mee, maar heeft geen rijbewijsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alleen? Lijkt me wel een mooie omgeving, ben nog nooit daar in de buurt geweest
Heb ik al, ga ook touren door europa deze zomervakantiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik een rijbewijs heb ga ik zo en zo touren door europa
In de tijd in de vakantie dat ik thuis ben ga ik fulltime werkenquote:
Met matties?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:29 schreef waj1 het volgende:
[..]
Heb ik al, ga ook touren door europa deze zomervakantie
En dan ook nog eens een rijbewijs halen? Of wordt dat volgende zomer pas?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In de tijd in de vakantie dat ik thuis ben ga ik fulltime werken
jaah, maar wanneer wordt het examenforum nou eindelijk gesloten?quote:
nooit. Dat is unaniem besloten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:30 schreef waj1 het volgende:
[..]
jaah, maar wanneer wordt het examenforum nou eindelijk gesloten?
Rijbewijs ga ik halen wanneer school weer begint, en ik parttime ga werken. Ik ga het nog druk krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een rijbewijs halen? Of wordt dat volgende zomer pas?
Bron?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nooit. Dat is unaniem besloten.
Oost-Europa, we zien wel waar we naartoe gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nooit. Dat is unaniem besloten.
En waar ga je heen? Oost Europa, of zuid Europa (of Noord Europa als je geld teveel hebt).
Ik heb geen examen gedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:33 schreef waj1 het volgende:
[..]
Oost-Europa, we zien wel waar we naartoe gaan.
Dat jullie nog steeds op het examenforum zitten om deze tijd!
Ga naar een feestje ofzo (kom ik net vandaan, moet morgen om 7 uur werken, vandaar dat ik nu op FOK! zit)
Dat je dan op het examenforum zitquote:
Geen feestjes vandaag, morgen de laatste voordat ik weg gaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:33 schreef waj1 het volgende:
[..]
Oost-Europa, we zien wel waar we naartoe gaan.
Dat jullie nog steeds op het examenforum zitten om deze tijd!
Ga naar een feestje ofzo (kom ik net vandaan, moet morgen om 7 uur werken, vandaar dat ik nu op FOK! zit)
Trustenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:34 schreef Kaasrol het volgende:
ipod is klaar met syncen, ik ga slapen. Welterusten
Ik vind de mensen in de SC gewoon leuk. Verder kom ik hier ook niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:37 schreef waj1 het volgende:
[..]
Dat je dan op het examenforum zit![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eindexamen gedaan
Oke, ik was wel benieuwd wie er om deze tijd nog in het examenforum zit, dus ik ging even kijken. Ga nu maar slapen, aangezien ik morgen vroeg op moet staan. Morgen kan ik gelukkig langer uitgaan dan vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind de mensen in de SC gewoon leuk. Verder kom ik hier ook niet.
Hoezo was Sam boos dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:21 schreef Flitskikker het volgende:
Dastan is nog steeds niet teruggekeerd. Dat krijg je als je ` ipv ' gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |