Volgens mij heb je de verkeerde voor je.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Eeey waar ging jij ook alweer criminologie studeren?
Of je glazen bol natuurlijk.quote:
Daar waar de meeste mensen die je kent zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:25 schreef Keauning het volgende:
Vanavond 2 examenfeestjes.
Welke moet ik kiezen? Ik moet sowieso 10 km fietsen.
Wat ga je dan ook alweer studeren?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde voor je.
Farmaceutische wetenschappen aan de RUG.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:33 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat ga je dan ook alweer studeren?
Ben 't ff vergeten
14 juli als het goed is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Farmaceutische wetenschappen aan de RUG.
Wanneer hoor je of je bent toegelaten voor technische geneeskunde?
Nicequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef strontboer het volgende:
[..]
14 juli als het goed is.
Maar check dit eens: http://www.ib-groep.nl/pa(...)sche_Technologie.asp
![]()
![]()
Zie net op de site dat een vriend van me zich beter in Enschede had kunnen inschrijven voor fysio i.p.v. Utrecht. Hij wilde eerst naar Groningen maar dacht in Utrecht meer kans te hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
Altijd altijd. M'n vakantie kan al niet meer stuk
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef strontboer het volgende:
[..]
14 juli als het goed is.
Maar check dit eens: http://www.ib-groep.nl/pa(...)sche_Technologie.asp
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Zie net op de site dat een vriend van me zich beter in Enschede had kunnen inschrijven voor fysio i.p.v. Utrecht. Hij wilde eerst naar Groningen maar dacht in Utrecht meer kans te hebben.
Tja... dat is het risico hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Zie net op de site dat een vriend van me zich beter in Enschede had kunnen inschrijven voor fysio i.p.v. Utrecht. Hij wilde eerst naar Groningen maar dacht in Utrecht meer kans te hebben.
En wanneer is dat een feit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen went al aan het feit dat de SC er zometeen misschien helemaal niet meer is.
Ja gisteravond gedownload! Another Level, Nothing to Lose (hardcore), Afrika, You're Not Alonequote:
Ik ben benieuwd. Ga nu naar een kameraad ff chillen. Heb aan 'm doorgegeven dat ie de cd ook moet downloaden dus dat wordt gelijk genieten daarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja gisteravond gedownload! Another Level, Nothing to Lose (hardcore), Afrika, You're Not Alone![]()
.
Hardcore en de harddance/trance heb ik nog niet echt beluisterd, maar ziet er ook goed uit
Ja dat moet wel goed komen danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ga nu naar een kameraad ff chillen. Heb aan 'm doorgegeven dat ie de cd ook moet downloaden dus dat wordt gelijk genieten daar
Jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |