Heb ik al, ga ook touren door europa deze zomervakantiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik een rijbewijs heb ga ik zo en zo touren door europa
In de tijd in de vakantie dat ik thuis ben ga ik fulltime werkenquote:
Met matties?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:29 schreef waj1 het volgende:
[..]
Heb ik al, ga ook touren door europa deze zomervakantie
En dan ook nog eens een rijbewijs halen? Of wordt dat volgende zomer pas?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In de tijd in de vakantie dat ik thuis ben ga ik fulltime werken
jaah, maar wanneer wordt het examenforum nou eindelijk gesloten?quote:
nooit. Dat is unaniem besloten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:30 schreef waj1 het volgende:
[..]
jaah, maar wanneer wordt het examenforum nou eindelijk gesloten?
Rijbewijs ga ik halen wanneer school weer begint, en ik parttime ga werken. Ik ga het nog druk krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een rijbewijs halen? Of wordt dat volgende zomer pas?
Bron?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nooit. Dat is unaniem besloten.
Oost-Europa, we zien wel waar we naartoe gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nooit. Dat is unaniem besloten.
En waar ga je heen? Oost Europa, of zuid Europa (of Noord Europa als je geld teveel hebt).
Ik heb geen examen gedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:33 schreef waj1 het volgende:
[..]
Oost-Europa, we zien wel waar we naartoe gaan.
Dat jullie nog steeds op het examenforum zitten om deze tijd!
Ga naar een feestje ofzo (kom ik net vandaan, moet morgen om 7 uur werken, vandaar dat ik nu op FOK! zit)
Dat je dan op het examenforum zitquote:
Geen feestjes vandaag, morgen de laatste voordat ik weg gaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:33 schreef waj1 het volgende:
[..]
Oost-Europa, we zien wel waar we naartoe gaan.
Dat jullie nog steeds op het examenforum zitten om deze tijd!
Ga naar een feestje ofzo (kom ik net vandaan, moet morgen om 7 uur werken, vandaar dat ik nu op FOK! zit)
Trustenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:34 schreef Kaasrol het volgende:
ipod is klaar met syncen, ik ga slapen. Welterusten
Ik vind de mensen in de SC gewoon leuk. Verder kom ik hier ook niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:37 schreef waj1 het volgende:
[..]
Dat je dan op het examenforum zit![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eindexamen gedaan
Oke, ik was wel benieuwd wie er om deze tijd nog in het examenforum zit, dus ik ging even kijken. Ga nu maar slapen, aangezien ik morgen vroeg op moet staan. Morgen kan ik gelukkig langer uitgaan dan vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind de mensen in de SC gewoon leuk. Verder kom ik hier ook niet.
Hoezo was Sam boos dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:21 schreef Flitskikker het volgende:
Dastan is nog steeds niet teruggekeerd. Dat krijg je als je ` ipv ' gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |