Dit dusquote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had meer oog voor wat er op het laptop staat dan raden welke station het is
Vandaag een achterlijke korte kut-ic.quote:
Rotterdam: een negert op een Fyra-bankje. Oh, en het verloop van het perron.quote:
Verkankerde hoerenzooi jaquote:
Zo is het ook begonnen hč...quote:Op maandag 4 juli 2011 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkankerde hoerenzooi jaAlsof ik niet gewoon TOCH om 8:15 op m'n werk verwacht word. Dat vakantiegezeik is wel een erg goedkope smoes om de helft van je ijzer aan de kant te zetten
Bizar inderdaag dat de NS ervan uitgaat dat er de hele vakantie maar de helft van t aantal mensen de trein in moetenquote:
Ik had het ook al niet geloofd als iemand oog gehad zou hebben voor reizigersbelangenquote:Op maandag 4 juli 2011 09:08 schreef Duvel het volgende:
gekut met het personeelsrooster of met de herfstproblemen.
De reiziger levert alleen maar hinder op.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het ook al niet geloofd als iemand oog gehad zou hebben voor reizigersbelangen
Ik meen me te herinneren dat in de regio Amsterdam en Utrecht de vakantiedienstregeling wordt afgestemd op de basisscholen...quote:
Niet goedkoop, gewoon politiek. En dat laatste is per definitie goedkoop.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkankerde hoerenzooi jaAlsof ik niet gewoon TOCH om 8:15 op m'n werk verwacht word. Dat vakantiegezeik is wel een erg goedkope smoes om de helft van je ijzer aan de kant te zetten
Haha, geweldige naam!quote:Op maandag 4 juli 2011 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, we horen te spreken van "self-loading cargo", dat vergeet ik weleens.
Nou whoop-dee-fucking-dooquote:ROOSENDAAL/ DEN HAAG - Er komt een tweede stoptrein per uur tussen Roosendaal en Antwerpen.
Dat gebeurt op het moment dat de Beneluxtrein zal verdwijnen en de hoge snelheidslijn over Breda volledig zal functioneren. Dat zal op zijn vroegst in december van dit jaar zijn.
Ook al lijkt het tegenstrijdig, de tweede trein zal een snelle stoptrein zijn. De nieuwe verbinding tussen Roosendaal en Antwerpen zal minder stopplaatsen krijgen en een kortere route (door de tunnel bij Antwerpen) volgen.
Dit antwoordt het Comité van Ministers (gevormd door de ministers van Buitenlandse Zaken van Nederland, België en Luxemburg), op een eerdere aanbeveling van het Beneluxparlement.
Volgens dat antwoord zijn erover inmiddels principe-afspraken gemaakt tussen de betrokken partijen, zoals de Nederlandse overheid en de nationale Belgische spoorwegmaatschappij NMBS.
"Verheugend en verrassend", noemt het Roosendaalse Tweede Kamerlid Jack Biskop het antwoord van het Comité. "Want de zaak leek een beetje in het slop te zitten." Biskop maakt deel uit van het Beneluxparlement. Hij heeft hierover ook vragen aan de minister van Verkeer gesteld.
Goeie zaak. Al moet je je van die snellere route met minder stops niet te veel voorstellen. A-Dam en A-Oost worden gesloten zodat alles door de tunnel kan. Mocht je in A-Centraal dus willen overstappen op een trein die van nivo +1 gaat, dan ben je minimaal je reistijdwinst al kwijt aan je verslechterde overstap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |