quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:47 schreef nokwanda het volgende:
je moet hem ook niet SERIEUS nemen, maar serieus NEMEN
Ja het is wel even lekker hoor, midden in het bos, je ruikt de naaldbomen en de hars. Vanmorgen om 7 uur heb ik een wandeling gemaakt door het stille bos dat is echt even heerlijk om te kunnen doen.quote:
Jaloersquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja het is wel even lekker hoor, midden in het bos, je ruikt de naaldbomen en de hars. Vanmorgen om 7 uur heb ik een wandeling gemaakt door het stille bos dat is echt even heerlijk om te kunnen doen.
Rust en stilte hier..
Dat mag want terechtquote:
Jij bent echt gemeen! Nog even lekker verder inwrijven dat ik op mijn werk zit en jij zit te genieten van de natuur en zon!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat mag want terecht
Ga zo lekker in de zon op het terras zitten luisteren naar de blaadjes in de bomen, vogels die tjilpen, misschien komt het paartje duiven nog even langs die ik al een paar keer voorbij heb zien schuifelen.
Verder lezen in mijn spannende boek.
`quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat mag want terecht
Ga zo lekker in de zon op het terras zitten luisteren naar de blaadjes in de bomen, vogels die tjilpen, misschien komt het paartje duiven nog even langs die ik al een paar keer voorbij heb zien schuifelen.
Verder lezen in mijn spannende boek.
Ik vind jou ook wel lief. Kom je ook naar de meet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik kom elke dag buiten. Zit niet op een zolder. (Maar op mijn werk
)
Kan zonlicht best wel enigzins verdragen. Heb een geweldig lichaamOh nee... Dat is een leugen
Dus niet zomaar alle fokkers over 1 kam scheren. Voor de rest vind ik je wel lief.
Geen probleem, kom maar opquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:47 schreef nokwanda het volgende:
je moet hem ook niet SERIEUS nemen, maar serieus NEMEN
Mwah. een beetje kleur kan geen kwaad, toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Stijgt hem een beetje naar zn hoofd dat kleurtje, beetje maar
Dat mag op mijn fantastische lichaamquote:
Blaadjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat mag want terecht
Ga zo lekker in de zon op het terras zitten luisteren naar de blaadjes in de bomen
Haha, een nieuw soort ban zeg maar?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
`
Wat heb je met je kindjes gedaan dan? Zitten die met ducttape en mondknveltjes aan de boom geplakt?
Welke meet? Ik ben sowieso van de partij natuurlijk!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel lief. Kom je ook naar de meet?
O ja even een topic openen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Welke meet? Ik ben sowieso van de partij natuurlijk!
Dat niet, maar als je "blaauw" bent betekend doorgaands: Zuurstof gebrek, overmatig alcohol gebruik, schimmelvorming, of Politieagent. Allemaal geen positieve dingen, of wel ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mwah. een beetje kleur kan geen kwaad, toch?
quote:Dat mag op mijn fantastische lichaam
Op zich niet, als je een gewone sterveling zou zijn. Maar als fok mod heb je extra superkrachten die je deze dingen leren weerstaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:30 schreef R0N1N het volgende:
Dat niet, maar als je "blaauw" bent betekend doorgaands: Zuurstof gebrek, overmatig alcohol gebruik, schimmelvorming, of Politieagent. Allemaal geen positieve dingen, of wel ?
Is die ook blauw?quote:narcissus
Sinds zondag geen mitella meer. Doet behoorlijk veel pijn. Soort spierpijn2, zeg maar.quote:
80 is oud. Volgens mij ben jij geen 80. En dus niet oudquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:08 schreef mousy31 het volgende:
ben k een paar dagen ff nie geweest gaan ze weer als gekken te keer hier
haha
bastard lekker weertje he k zat gister lekker op mn terras achter mn huis met mn lappie onder de parasol.
vanmiddag weer t begin hier vanmorgen wat bewolkt.
en ga vanmiddag ff naar mams thee drinken.
ah dus summer2bird is benieuwd hoe we eruit zien?
ik heb wel een foto maar nie schrikken hoor hihi ben oud
[ afbeelding ]
heb laatst mn lange haar aflaten knippen omdat ik besloten hjeb mn haar niet meer te gaan verven die uitgroei elke maand ziet er nie juit en k wil die chemische shit nie meer op mn hoofd en vervolgens 3 dagen stinken van de troep die erin zit.
Oh en heb sinds kort ook een bril, -2 en -3 dus tja echt nodig
mn man zegt dat ie me wel eigenwijs staat en dat ben k dus past mooi hahahah
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
[..]
80 is oud. Volgens mij ben jij geen 80. En dus niet oud
Bril staat je leukIk draag ook weleens een bril. Maar meestal toch lenzen.
Je hebt trouwens een warm gezicht! Heel open en benaderbaar.
Je doet me een beetje denken aan mijn therapeut. Die heeft dat ook.
Je lijkt me een fijn mens
Mensen vinden mij ook raar. Maar ja. Krijg je als je er niet uitziet als een barbie tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Dank je wel voor je complimenten k bloos ervan, de meeste mensen vinden me nl helemaal niet makkelijk, maar als ze er moeite voor doen komen ze er wel vaak achter dat ik toch wel erg meeval. Ik word vaak als raar gezien omdat k niet zo'n meeloper ben heb mn eigen ideeen en ben geen schaap. Ik ben 37 en voel me soms wel oud hier op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |