Zelfs geen achtbaan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef summer2bird het volgende:
Ik suggereer Deventer of Apeldoorn.
Voor mij kan elke dag, aangezien ik geen baan meer heb.
Had ik maar een achtbaan, dan kon ik die verkopenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zelfs geen achtbaan?![]()
Het zal wel in het weekend plaatsvinden omdat de meesten onder ons wel moeten werken.
Leg uit.quote:Bovendien heb je de unieke kans om de mensen van TRU eindelijk eens in het echt te zien en aldus een extra dimensie aan het fokken te geven
Nou het is leuk om te weten wie er achter dat account zit. Dan is het extra euk als je weer op fok komtquote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:13 schreef MissVanity het volgende:
Trouwens op zo'n meet...
Spreken we elkaar dan aan met de usernames
Andere mensen gaan dan wel vreemd opkijken
quote:
Utrecht is prima maar geen Stairwayquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:29 schreef MissVanity het volgende:
Weekend! Zaterdag denk ik?
Ik zeg Utrecht of Hilversum.
Jawel toch? De epische Bastard wil ik graag een keer in het echt zien!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Bastard het volgende:
Geen idee of ik kom dit keer maar verkapte tvp.
Je bent bijzonder welkomquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:59 schreef Myraela het volgende:
Ik werd op deze meet gewezen. Dit is geen verkapte tvp.
En jij natuurlijk ook! Knuffel alvast.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Utrecht is prima maar geen Stairwayals locatie aub.
Neem hem gewoon mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef mousy31 het volgende:
Ik zou graag eens komen op een meet maar ik kan dus weekens moeilijk omdat mn zoon dan komt, dus t is ff kijken welke datum jullie prikken, misschien dat ik dan iets kan regelen.
Hahaha je weet niet wat je zegt, sorry k wil niet slecht spreken over mn zoon maar hij en een meeting gaat niet goed, zo wie zo kan hij slecht tegen drukte ivm adhd en zou dan zoveel prikkels krijgen dat de hele meet in t water kan vallen door zn gedrag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent bijzonder welkom
[..]
En jij natuurlijk ook! Knuffel alvast.
Ik opteer voor hoe heet die toko ook alweer, de twee heren? Dat is wel een leuk startpunt. Verzamelen op station Utrecht en dan de stad in? Overvallen we de boekhandel de wijze kater
[..]
Neem hem gewoon mee?![]()
dan blijf ik wel thuis.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Hahaha je weet niet wat je zegt, sorry k wil niet slecht spreken over mn zoon maar hij en een meeting gaat niet goed, zo wie zo kan hij slecht tegen drukte ivm adhd en zou dan zoveel prikkels krijgen dat de hele meet in t water kan vallen door zn gedrag.
Maar wat ik me wel afvraag k ben al 37 als er alleen maar bijv tieners komen dan zou ik me niet op mn gemak voelen......
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef MissVanity het volgende:
Alle tieners hier hun hand opsteken!
Niet iedereen op fok is een tiener!
Veel wel! Ga maar kijken in KLB en ONZ
Maar dit topic is serieuzer. Wij zijn geen vervelende pubertjes! Toch?
Niks aan het handje dus! Je kan gewoon komen Mousy.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Ik ben nog tiener.
Ik zit nooit (bijna nooit dan he) in KLB en ONZ
Ik ben ook geen vervelend pubertje.
*Je posthistory checkt*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Niks aan het handje dus! Je kan gewoon komen Mousy.
Ik zit trouwens wel vaak puberaal te doen in KLB en ONZ. Gewoon voor de leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |