![2coj41i.jpg]()
Na het grote succes van de laatste meet en de daarvoor gestegen animo onder de meeste TRU bezoekers, lijkt me nu het moment om een nieuwe meet te organiseren. Een meet is sowieso altijd gezellig en omdat TRU altijd gelijkgestemden aantrekt, is het onderwerp van gesprek altijd interessant. Bovendien heb je de unieke kans om de mensen van TRU eindelijk eens in het echt te zien en aldus een extra dimensie aan het fokken te geven
Wat gaan we doen?We gaan er gewoon een leuke dag van maken. We gaan lekker kletsen, een terrasje pakken, een hapje eten, eventueel een bos in duiken (leve de rupsen

). Niks moet, alles kan. Samen een leuke dag beleven staat centraal.
Waar gaan we het doen?De locatie is bij deze nog niet bekend, maar ik opteer in ieder geval voor een plaats in het midden van het land en in de buurt van een treinstation zodat ook degenen zonder auto makkelijk kunnen komen. Utrecht dus!
Wanneer gaan we het doen?Ook nog niet bekend. Wel wil ik graag uitgaan van goed weer en dus niet wachten tot de herfst

Geheel in het kader van TRU stel ik
9-11 om 14:00 op station Utrecht voor. Exacte locatie bovenaan de roltrappen bij de hoofdingang aan zijde Jaarbeurs.
Maar ik ben een beetje verlegen 
Geen probleem

Dat zijn we allemaal, en eigenlijk zijn fokkers ook gewoon mensen. Het schijnt dat ze zelfs wel eens buiten komen en dat de mods tegenwoordig zelfs zonlicht kunnen verdragen
Top! Ik wil wel graag meedoen, maar ik heb geen auto en woon ook niet in de buurt van een station
Geen probleem. Fokkers wonen in alle uithoeken van het land en in dit topic kunnen we meteen afspraken maken om te carpoolen
Komers:
Vogeltjesdans
Ratelslangetje
Gray
Summer2bird
MissVanity
-Engel-
Mousy31 + echtgenoot
Misschieners:
Myreala
Bastard
sbonestroo