Kalmeren moet ik. En dan is het soms nodig dat ik hoor en zie plus zwijg volgens mijquote:
mja, energydrinks gaan het niet verbeteren volgens mijquote:Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef koimaster het volgende:
[..]
Kalmeren moet ik. En dan is het soms nodig dat ik hoor en zie plus zwijg volgens mijGewoon eens testen wat de uitwerking van dat boeddah beeld is.
Verder beter dan voorheen maar ik heb nog steeds spanning erop.
De spanning is al stukken lager maar nog steeds 20 % spanning ofzo.
Energy drink is voor morgen vroeg. Nu sportdrank alleen met vitamines erin. Straks thee zetten even. Ook maar even mediteren straks.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:54 schreef Loppe het volgende:
[..]
mja, energydrinks gaan het niet verbeteren volgens mij
Dat is dan waarschijnlijk een vlaamse gaai geweest die schreeuwen als gekken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:22 schreef dreamviber het volgende:
Goede morgen
Lekker geslapen even. In jezelf geloven idd en dan dat andere mensen ook in zichzelf geloven. Ieder mens geloof in zichzelf en dan krijg je vanzelf brave new world. Toveren door ieder mens in woorden en op andere manieren nog.
Werd wakker net door een raar geluid van een vogel, leek net alsof er een aap aan het schreeuwen was maar het is een vreemde vogel. Raam staat open. Lekker fris buiten gelukkig. Geen hittegolf nu.
Even water drinken.
Straks nog even slapen.
k Wens je een fijne en leuke vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:06 schreef Darkwolf het volgende:
Nog een dagje werken en dan lekker tot de 15de naar Denemarken!
Jeuh!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:06 schreef Darkwolf het volgende:
Nog een dagje werken en dan lekker tot de 15de naar Denemarken!
Fokkers zijn net mensen. Alleen komen die nooit buiten omdat ze het zonlicht niet kunnen verdragen. De mods zijn door evolutie geselecteerde Godenzonen met schitterende lichamen, allesovertreffende intelligentie en onovertroffen macht. Als je eenmaal mod af bent verdwijnen die extra's weer en word je weer een gewone sterveling die nooit buiten komt en niet tegen zonlicht kanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef summer2bird het volgende:
Ik vraag me echt af hoe sommige Fok!kers er het in het echt uitzien
Dat lijkt wel wat op mijn prestatie van vanavond. Behalve dat ik meer gewicht heb genomen dan normaal en ik nu dus kapot benquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef summer2bird het volgende:
Zo. 440 Treden beklommen, 4 km gelopen, 20 km gefietst.
Mijn mams kan trots zijn![]()
Geen idee. Zullen we een zonnig voorstel doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef summer2bird het volgende:
Wanneer is de volgende meet eigenlijk?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Fokkers zijn net mensen. Alleen komen die nooit buiten omdat ze het zonlicht niet kunnen verdragen. De mods zijn door evolutie geselecteerde Godenzonen met schitterende lichamen, allesovertreffende intelligentie en onovertroffen macht. Als je eenmaal mod af bent verdwijnen die extra's weer en word je weer een gewone sterveling die nooit buiten komt en niet tegen zonlicht kan
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Fokkers zijn net mensen. Alleen komen die nooit buiten omdat ze het zonlicht niet kunnen verdragen. De mods zijn door evolutie geselecteerde Godenzonen met schitterende lichamen, allesovertreffende intelligentie en onovertroffen macht. Als je eenmaal mod af bent verdwijnen die extra's weer en word je weer een gewone sterveling die nooit buiten komt en niet tegen zonlicht kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |