abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99022220
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:54 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik lees heul niet over jou postings heen!! Ech nie! :)
Ach, het is gewoon een schertsvertoning die Laura en haar team opvoeren en ik begrijp nog steeds niet dat er nog mensen zijn die geloven in die zogenaamde recordpoging.
Alhoewel..........denk dat de meeste van haar fans dat ook niet echt meer doen gezien een bericht in haar gastenboek van een tijdje terug.
Laura moest maar niet alles vertellen want er waren vast mensen die haar record de kop in wilden drukken. Het stond er heel vreemd in ieder geval. Maar in feite kwam het erop neer dat de schrijfster Laura adviseerde niet de waarheid over haar reis te vertellen want dan zou haar recordpoging weleens in gevaar kunnen komen :P
Geniaal! Wat een familie D:Je kunt hier echt een sitcom of een dramaserie van maken. :D
Wat dat betreft is oma nog het verstandigste van het hele stel. Die maakt gewoon een boek van alle absurditeiten. Daar zullen ze het ook meer van moeten hebben dan van die eh.. recordpoging, is mijn gok.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 15:06:28 #122
137949 Disana
pi_99022509
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:54 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik lees heul niet over jou postings heen!! Ech nie! :)
Ach, het is gewoon een schertsvertoning die Laura en haar team opvoeren en ik begrijp nog steeds niet dat er nog mensen zijn die geloven in die zogenaamde recordpoging.
Alhoewel..........denk dat de meeste van haar fans dat ook niet echt meer doen gezien een bericht in haar gastenboek van een tijdje terug.
Laura moest maar niet alles vertellen want er waren vast mensen die haar record de kop in wilden drukken. Het stond er heel vreemd in ieder geval. Maar in feite kwam het erop neer dat de schrijfster Laura adviseerde niet de waarheid over haar reis te vertellen want dan zou haar recordpoging weleens in gevaar kunnen komen :P
Klopt, er stond dat Laura beter niet kon vertellen dat ze op de motor had gevaren. Maar daarna heeft Laura het nog een keer doodleuk vermeld, en meldde ze onlangs dat ze het nu weer beter niet kon doen omdat het zo'n rare aankomst zou zijn. Echt niet te volgen. Het is net alsof die opmerkingen niet voor vreemde ogen zijn bedoeld en toch op haar site terechtkomen.
pi_99022510
Nog even over vaarbewijs 1 en 2, daar heb je dus niets aan volgens mij in internationale wateren?

quote:
Welk Vaarbewijs heb ik nodig?
Klein Vaarbewijs I
Voor het varen op rivieren, kanalen en meren, met uitzondering van de Westerschelde, de Oosterschelde, het IJsselmeer (incl. Markermeer en IJmeer), de Waddenzee, de Eems en de Dollard.

Klein Vaarbewijs II
Voor het varen op alle binnenwateren, dus inclusief de Westerschelde, de Oosterschelde, het IJsselmeer (incl. Markermeer en IJmeer), de Waddenzee, de Eems en de Dollard.
bron
pi_99031038
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:45 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nou bewijs maar dan dat ik me wel heb aangemeld :)
Je wilt een bewijs? ;)
pi_99033895
het schoonmaken van de onderkant zal ze vast niet zelf kunnen doen, dus zal er hulp ingehuurd moeten worden, dus zal er betaalt moeten worden. en het budget liet het vast niet toe op het exclusieve Bora Bora, als ze al moet bezuinigen op eten. pa Dekker heeft een goedkoper adresje gevonden in Australie?
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 19:48:16 #126
137949 Disana
pi_99033940
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef Alleskids het volgende:
het schoonmaken van de onderkant zal ze vast niet zelf kunnen doen, dus zal er hulp ingehuurd moeten worden, dus zal er betaalt moeten worden. en het budget liet het vast niet toe op het exclusieve Bora Bora, als ze al moet bezuinigen op eten. pa Dekker heeft een goedkoper adresje gevonden in Australie?
Nee hoor. Nogmaals, ze heeft de onderkant van haar boot al eerder schoongemaakt.
pi_99034358
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Je wilt een bewijs? ;)
Jij zegt dat ik me heb aangemeld op die Hyves, dat ik een "vriend" ben. Dat ben ik dus niet. En zal ik niet worden ook. Maar als jij denkt het beter te weten dan ik moet je maar met bewijzen komen.
pi_99034428
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef Alleskids het volgende:
Laura heeft er meerdere keren over gesproken dat ze met een plamuurmes de aangroei van de onderkant van de boot heeft verwijderd.
pi_99039498
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:59 schreef spuitje het volgende:

[..]

Jij zegt dat ik me heb aangemeld op die Hyves, dat ik een "vriend" ben. Dat ben ik dus niet. En zal ik niet worden ook. Maar als jij denkt het beter te weten dan ik moet je maar met bewijzen komen.
Je bent geen lid van de Solozeilster-Hyves, maar je was (in mei). :Y
pi_99045273
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Je bent geen lid van de Solozeilster-Hyves, maar je was (in mei). :Y
Nee hoor, nooit geweest. Maar goed, kom maar met het bewijs.
pi_99045787
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:06 schreef spuitje het volgende:
Nog even over vaarbewijs 1 en 2, daar heb je dus niets aan volgens mij in internationale wateren?

[..]

Met Vaarbewijs II kun je een internationaal vaarbewijs aanvragen als je deze voor 2010 hebt verkregen. Als Vaarbewijs II na 2010 behaald is zit het internationale vaarbewijs al direct bij Vaarbewijs II in.
pi_99046296
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nee hoor, nooit geweest. Maar goed, kom maar met het bewijs.
Op donderdag 5 mei 2011 @ 18:57:31 schreef spuitje het volgende:

nu op de Hyves, voor zolang het duurt...............

Dan maar op deze manier. Niet de meest sympathieke, ik weet het maar op een andere manier zullen tegenstanders van de belachelijke berichten in Laura haar gastenboek geen gehoor vinden! Dit bericht is dus gericht aan 1 van de beheerders van de Hyves over Laura.

Laura #21 Laura Dekker: Lof Liegboek 2

(Berichtje #175)
pi_99046730
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Met Vaarbewijs II kun je een internationaal vaarbewijs aanvragen als je deze voor 2010 hebt verkregen. Als Vaarbewijs II na 2010 behaald is zit het internationale vaarbewijs al direct bij Vaarbewijs II in.
Het maakt niet uit. Hoe dan ook blijft deze bevinding van de marine van kracht:

quote:
Geen papieren

De marine onthult nu dat de pers niet de enige reden was. "Twee agenten inspecteerden het schip op 16 augustus. Meneer Dick Dekker, de vader van het meisje, had de benodigde papieren, maar zijn dochter van 14, Laura Dekker, had geen bewijs dat ze dit vaartuig mocht besturen."
http://nos.nl/artikel/180(...)dekker-te-varen.html

Dus wat ze ook beweert in bezit te hebben, het zijn iig niet de benodigde papieren om Guppy te mogen besturen.
pi_99048641
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dus wat ze ook beweert in bezit te hebben, het zijn iig niet de benodigde papieren om Guppy te mogen besturen.
Dat is ook niet zo gek hè. Het Vaarbewijs wordt namelijk pas vanaf 18 jaar verstrekt.

Zeiltechnisch gezien zijn trouwens de CWO diploma's vele malen interessanter, het Vaarbewijs is volledig theoretisch.
pi_99049177
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo gek hè. Het Vaarbewijs wordt namelijk pas vanaf 18 16 jaar verstrekt.

Zeiltechnisch gezien zijn trouwens de CWO diploma's vele malen interessanter, het Vaarbewijs is volledig theoretisch.
Dat klopt, die vaarbewijzen zijn zo interessant niet. Hoe dan ook, is ze (volgens bevindingen van de marine) niet in bezit van enig papiertje waaruit blijkt dat ze Guppy zou mogen besturen. En dat is voor deze onderneming eigenlijk het enige werkelijk interessante.

[ Bericht 2% gewijzigd door Banjerkanjer op 05-07-2011 00:41:28 ]
pi_99049349
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
En dat is voor deze onderneming eigenlijk het enige werkelijk interessante.
Nee hoor. Ze is al halverwege zie ik. :)
pi_99049454
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nee hoor. Ze is al halverwege zie ik. :)
Halverwege wat?
pi_99049504
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Halverwege wat?
De zeiltocht natuurlijk. Laat al die juristen zich maar druk maken achter hun bureaus.
pi_99049533
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

De zeiltocht natuurlijk.
Het is geen zeiltocht, de helft van de tijd vaart ze op de motor.
pi_99049585
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Het is geen zeiltocht, de helft van de tijd vaart ze op de motor.
Maar is wel de Pacific overgestoken. Puik werk voor iemand van 16 jaar oud. :Y
pi_99049631
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:45 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Maar is wel de Pacific overgestoken. Puik werk voor iemand van 16 jaar oud. :Y
Ze is 15, en ze is de Pacific nog niet over.
pi_99049731
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze is 15, en ze is de Pacific nog niet over.
Ze is al een heel eind anders. Ik geef het je te doen. En dat ze 15 is maakt het natuurlijk nog knapper. Ik snap de zuurheid in dit topic dan ook niet zo.
pi_99049797
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:48 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ze is al een heel eind anders. Ik geef het je te doen. En dat ze 15 is maakt het natuurlijk nog knapper. Ik snap de zuurheid in dit topic dan ook niet zo.
Het gekke is, de enige zuurheid in deze topicreeks komt steeds van de voorstanders :? De tegenstanders zien de humor nog wel in van het hele verhaal :D

Dat geeft te denken ;)
pi_99049858
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
Het gekke is, de enige zuurheid in deze topicreeks komt steeds van de voorstanders :? De tegenstanders zien de humor nog wel in van het hele verhaal :D
Apart gevoel voor humor dan.
pi_99049879
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:51 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Apart gevoel voor humor dan.
Of geen gevoel voor humor :D
pi_99049979
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:52 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Of geen gevoel voor humor :D
Nou dat lijkt mij niet gezien het feit dat er slechts een vast kliekje in dit topic post.
pi_99050022
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:54 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nou dat lijkt mij niet gezien het feit dat er slechts een vast kliekje in dit topic post.
Jij komt anders ook steeds weer terug. Maar nooit een beetje vrolijk. Hoe komt dat?
pi_99050211
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
Jij komt anders ook steeds weer terug. Maar nooit een beetje vrolijk. Hoe komt dat?
Ik neem zo af en toe een kijkje ja, maar vooral uit interesse voor obsessief gedrag. Een aantal users volgt dit wel erg fanatiek, dat vind ik wel een beetje bizar eigenlijk maar dat maakt het ook tegelijk een interessante case.
pi_99050294
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik neem zo af en toe een kijkje ja, maar vooral uit interesse voor obsessief gedrag. Een aantal users volgt dit wel erg fanatiek, dat vind ik wel een beetje bizar eigenlijk maar dat maakt het ook tegelijk een interessante case.
Voor mij is het een leuk en licht tijdverdrijf, tussen alle andere beslommeringen die soms te zwaar wegen. Volgens mij, geldt dat voor meerderen die deelnemen in deze reeks :D
pi_99052055
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Op donderdag 5 mei 2011 @ 18:57:31 schreef spuitje het volgende:

nu op de Hyves, voor zolang het duurt...............

Dan maar op deze manier. Niet de meest sympathieke, ik weet het maar op een andere manier zullen tegenstanders van de belachelijke berichten in Laura haar gastenboek geen gehoor vinden! Dit bericht is dus gericht aan 1 van de beheerders van de Hyves over Laura.

Laura #21 Laura Dekker: Lof Liegboek 2

(Berichtje #175)
Ik heb inderdaad ooit een bericht gestuurd aan 1 van de beheerders van die Hyves, maar om dat te kunnen doen hoef je geen lid te zijn van die Hyves!

[ Bericht 0% gewijzigd door spuitje op 05-07-2011 02:49:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')