Nee hoor. Nogmaals, ze heeft de onderkant van haar boot al eerder schoongemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef Alleskids het volgende:
het schoonmaken van de onderkant zal ze vast niet zelf kunnen doen, dus zal er hulp ingehuurd moeten worden, dus zal er betaalt moeten worden. en het budget liet het vast niet toe op het exclusieve Bora Bora, als ze al moet bezuinigen op eten. pa Dekker heeft een goedkoper adresje gevonden in Australie?
Jij zegt dat ik me heb aangemeld op die Hyves, dat ik een "vriend" ben. Dat ben ik dus niet. En zal ik niet worden ook. Maar als jij denkt het beter te weten dan ik moet je maar met bewijzen komen.quote:
Laura heeft er meerdere keren over gesproken dat ze met een plamuurmes de aangroei van de onderkant van de boot heeft verwijderd.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef Alleskids het volgende:
het schoonmaken van de onderkant zal ze vast niet zelf kunnen doen, dus zal er hulp ingehuurd moeten worden, dus zal er betaalt moeten worden. en het budget liet het vast niet toe op het exclusieve Bora Bora, als ze al moet bezuinigen op eten. pa Dekker heeft een goedkoper adresje gevonden in Australie?
Je bent geen lid van de Solozeilster-Hyves, maar je was (in mei).quote:Op maandag 4 juli 2011 19:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik me heb aangemeld op die Hyves, dat ik een "vriend" ben. Dat ben ik dus niet. En zal ik niet worden ook. Maar als jij denkt het beter te weten dan ik moet je maar met bewijzen komen.
Nee hoor, nooit geweest. Maar goed, kom maar met het bewijs.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
Je bent geen lid van de Solozeilster-Hyves, maar je was (in mei).
Met Vaarbewijs II kun je een internationaal vaarbewijs aanvragen als je deze voor 2010 hebt verkregen. Als Vaarbewijs II na 2010 behaald is zit het internationale vaarbewijs al direct bij Vaarbewijs II in.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:06 schreef spuitje het volgende:
Nog even over vaarbewijs 1 en 2, daar heb je dus niets aan volgens mij in internationale wateren?
[..]
Op donderdag 5 mei 2011 @ 18:57:31 schreef spuitje het volgende:quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee hoor, nooit geweest. Maar goed, kom maar met het bewijs.
Het maakt niet uit. Hoe dan ook blijft deze bevinding van de marine van kracht:quote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met Vaarbewijs II kun je een internationaal vaarbewijs aanvragen als je deze voor 2010 hebt verkregen. Als Vaarbewijs II na 2010 behaald is zit het internationale vaarbewijs al direct bij Vaarbewijs II in.
http://nos.nl/artikel/180(...)dekker-te-varen.htmlquote:Geen papieren
De marine onthult nu dat de pers niet de enige reden was. "Twee agenten inspecteerden het schip op 16 augustus. Meneer Dick Dekker, de vader van het meisje, had de benodigde papieren, maar zijn dochter van 14, Laura Dekker, had geen bewijs dat ze dit vaartuig mocht besturen."
Dat is ook niet zo gek hè. Het Vaarbewijs wordt namelijk pas vanaf 18 jaar verstrekt.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dus wat ze ook beweert in bezit te hebben, het zijn iig niet de benodigde papieren om Guppy te mogen besturen.
Dat klopt, die vaarbewijzen zijn zo interessant niet. Hoe dan ook, is ze (volgens bevindingen van de marine) niet in bezit van enig papiertje waaruit blijkt dat ze Guppy zou mogen besturen. En dat is voor deze onderneming eigenlijk het enige werkelijk interessante.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek hè. Het Vaarbewijs wordt namelijk pas vanaf 18 16 jaar verstrekt.
Zeiltechnisch gezien zijn trouwens de CWO diploma's vele malen interessanter, het Vaarbewijs is volledig theoretisch.
Nee hoor. Ze is al halverwege zie ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
En dat is voor deze onderneming eigenlijk het enige werkelijk interessante.
Halverwege wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze is al halverwege zie ik.
Maar is wel de Pacific overgestoken. Puik werk voor iemand van 16 jaar oud.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is geen zeiltocht, de helft van de tijd vaart ze op de motor.
Ze is 15, en ze is de Pacific nog niet over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar is wel de Pacific overgestoken. Puik werk voor iemand van 16 jaar oud.
Ze is al een heel eind anders. Ik geef het je te doen. En dat ze 15 is maakt het natuurlijk nog knapper. Ik snap de zuurheid in dit topic dan ook niet zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze is 15, en ze is de Pacific nog niet over.
Het gekke is, de enige zuurheid in deze topicreeks komt steeds van de voorstandersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ze is al een heel eind anders. Ik geef het je te doen. En dat ze 15 is maakt het natuurlijk nog knapper. Ik snap de zuurheid in dit topic dan ook niet zo.
Apart gevoel voor humor dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
Het gekke is, de enige zuurheid in deze topicreeks komt steeds van de voorstandersDe tegenstanders zien de humor nog wel in van het hele verhaal
Jij komt anders ook steeds weer terug. Maar nooit een beetje vrolijk. Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij niet gezien het feit dat er slechts een vast kliekje in dit topic post.
Ik neem zo af en toe een kijkje ja, maar vooral uit interesse voor obsessief gedrag. Een aantal users volgt dit wel erg fanatiek, dat vind ik wel een beetje bizar eigenlijk maar dat maakt het ook tegelijk een interessante case.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
Jij komt anders ook steeds weer terug. Maar nooit een beetje vrolijk. Hoe komt dat?
Voor mij is het een leuk en licht tijdverdrijf, tussen alle andere beslommeringen die soms te zwaar wegen. Volgens mij, geldt dat voor meerderen die deelnemen in deze reeksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik neem zo af en toe een kijkje ja, maar vooral uit interesse voor obsessief gedrag. Een aantal users volgt dit wel erg fanatiek, dat vind ik wel een beetje bizar eigenlijk maar dat maakt het ook tegelijk een interessante case.
Ik heb inderdaad ooit een bericht gestuurd aan 1 van de beheerders van die Hyves, maar om dat te kunnen doen hoef je geen lid te zijn van die Hyves!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
Op donderdag 5 mei 2011 @ 18:57:31 schreef spuitje het volgende:
nu op de Hyves, voor zolang het duurt...............
Dan maar op deze manier. Niet de meest sympathieke, ik weet het maar op een andere manier zullen tegenstanders van de belachelijke berichten in Laura haar gastenboek geen gehoor vinden! Dit bericht is dus gericht aan 1 van de beheerders van de Hyves over Laura.
Laura #21 Laura Dekker: Lof Liegboek 2
(Berichtje #175)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |