Verhagen is wel erg goedkoop bezig de aanval op Wilders te openenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is niet eerlijk. VVD en CDA spelen Wilders in de kaart door malle moties te steunen en, in het geval van Verhagen, de Fortuyn van 2011 uit te hangen.
Kinderen zijn leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ahww, je bent ook geweldig met kinderen erik
Ik zie jou nog wel eens met een kind op je arm vurig de kindertoeslag verdedigen
Zag hem gisteren bij Knevel en Brinkie. Het was vooral erg zielig. Volgens mij dacht hij echt dat hij de ontdekking van de eeuw heeft gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verhagen is wel erg goedkoop bezig de aanval op Wilders te openen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:03 schreef eriksd het volgende:
Kinderen zijn leuk.
Helemaal stoer vind ik als ze zo gaan wijzen naar iets compleet triviaals, een duif die langsloopt ofzo, of een fiets die valt
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Fuck yeah. Straks een lekkere Big Tasty. Normaal haat ik de McDonalds, maar nu ik straks toch toevallig in de buurt ben, heb ik wel zin.
Dat denk je altijd voordat je gaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Fuck yeah. Straks een lekkere Big Tasty. Normaal haat ik de McDonalds, maar nu ik straks toch toevallig in de buurt ben, heb ik wel zin.
En 10 minuten later weer honger.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat denk je altijd voordat je gaat.
Zit je daar, 10 min. en 900 calorieen gebakken lucht later, voel je je vies en misbruikt
Korrekt.quote:
Dat is wel het gevoel. En dan ook echt bij jezelf: 'wat de neuk doe ik hier'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat denk je altijd voordat je gaat.
Zit je daar, 10 min. en 900 calorieen gebakken lucht later, voel je je vies en misbruikt
Denk aan alle Ronald McDonalds-huizen die je zo helptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wel het gevoel. En dan ook echt bij jezelf: 'wat de neuk doe ik hier'.
Maar ik heb nu echt trek
Van dat geld bouwen ze McDonalds-fillialen in ontwikkelingslanden ben ik bang. Niet voor de locals, maar voor toeristen en hulpverlenersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk aan alle Ronald McDonalds-huizen die je zo helpt
En neem een McFlurry.
Kunnen ze beter Burger Kings bouwen, daar staan wel negers achter de toonbankquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van dat geld bouwen ze McDonalds-fillialen in ontwikkelingslanden ben ik bang. Niet voor de locals, maar voor toeristen en hulpverleners
KFC. Dat is pas een negerparadijs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kunnen ze beter Burger Kings bouwen, daar staan wel negers achter de toonbank
Wel duurder dan de BK.quote:
Maar dan krijg je wel gelijk zo'n godse emmer kip.quote:
Hallo lekkere UIquote:
Je klauwen bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:21 schreef von_Preussen het volgende:
Gatverdamme, de KFC is zo ranzig, ben daar één keer geweest maar dat is niet te vreten.![]()
Wat me trouwens bij al die fastfoodtenten stoort is dat je je eigen tafelzilver mee moet nemen.
De Triple Whopper is een goede reden om naar de BK te gaan. Jammer dat ze zo weinig Drive-Through's hebben. Want als ik lui ga doen, doe ik het goed.quote:
Taco Bellquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:29 schreef waht het volgende:
[..]
De Triple Whopper is een goede reden om naar de BK te gaan. Jammer dat ze zo weinig Drive-Through's hebben. Want als ik lui ga doen, doe ik het goed.
Neequote:
Koop een hamburger en laat hem een jaar op je aanrecht liggen. Daarna isie nog aardig vers en eetbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef paddy het volgende:
Wat is nu je beweegredenen om zo tegen mc-Donalds te zijn? Is dat omdat het een Amerikaans blank bedrijf is koos? Ja, ze maken winst...duh! zou elk bedrijf moeten kunnen.
Genuanceerde Koos was niet zo genuanceerd in zijn anti-McDonalds sentiment. Nu hoort het het van een ander.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef paddy het volgende:
Ik eet het niet vaak omdat ik meteen een lading geld kwijt ben, maar niet omdat ik gewoon tegen mc-donalds ben.
mc-Donalds zwolle ondersteunt bijvoorbeeld ook stichting doe een wens. En echt! dat is het uitje van mijn dochters leven geweest. Hier werken trouwens bijna alleen maar allochtonen (ook leiding) dus ze discrimineren niet.
Wat is nu je beweegredenen om zo tegen mc-Donalds te zijn? Is dat omdat het een Amerikaans blank bedrijf is koos? Ja, ze maken winst...duh! zou elk bedrijf moeten kunnen.
En in een Turkse pizza zit net zoveel calorieën. En dan al helemaal met al die saus .
Het valt me wel vaker op van hem vandaar dan maar recht voor de raap vragen naar de achterliggende gedachte. Zijn aannames kloppen nl niet in dit geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Genuanceerde Koos was niet zo genuanceerd in zijn anti-McDonalds sentiment. Nu hoort het het van een ander.
Is onzin.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Koop een hamburger en laat hem een jaar op je aanrecht liggen. Daarna isie nog aardig vers en eetbaar.
Is dat geen teken denk je?
Moet je nagaan hoe sterk je darmen worden als je vaak bij McDonald's eet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Koop een hamburger en laat hem een jaar op je aanrecht liggen. Daarna isie nog aardig vers en eetbaar.
Is dat geen teken denk je?
Helaas, dat is het niet. Maar misschien dat je overtuigt raakt als je het zelf eens probeert.quote:
Nu is het een treurige tent. Je kan beter naar de gewone Diners gaan. Veel beter eten en ja kan er tenminste een pint bier bij bestellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef paddy het volgende:
In Amerika zelf vond ik trouwens Danny's restaurant lekker en goedkoop. Je kon er heerlijke aardappelen kopen. (moet ik wel zeggen dat ik het heb over vijftien jaar geleden)
McDonalds biedt één product: verzadiging binnen korte tijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef Reya het volgende:
McDonalds biedt simpelweg niet echt geweldig voedsel, bovendien is de ambiance armoedig.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef Reya het volgende:
McDonalds biedt simpelweg niet echt geweldig voedsel, bovendien is de ambiance armoedig.
Wat dat betreft zijn ze gelijk aan de Chinese restaurants.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
McDonalds biedt één product: verzadiging binnen korte tijd.
Het enige wat die "documentaire" aantoont is dat je dikker wordt als je meer energie binnenkrijgt dan je verbruikt. What a suprise.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader mocht iemand Supersize me nog niet heben gezien.
Precies. Het is een wetenschapper gelukt met enkel fast food af te vallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:08 schreef waht het volgende:
[..]
Het enige wat die "documentaire" aantoont is dat je dikker wordt als je meer energie binnenkrijgt dan je verbruikt. What a suprise.
Ja en een half uur later heb je weer hongerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
McDonalds biedt één product: verzadiging binnen korte tijd.
243% van wat. En de staatsschuld van wie?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:18 schreef Zeeland het volgende:
243 procent
Zo hoog was de staatsschuld in 1840 opgelopen.
Text only of mobile layout.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef Friek_ het volgende:
Zucht, dat Comic Sans MS gedoe is niet leuk.
Hetzelfde zeggen als de quote, enkel met andere woorden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en een half uur later heb je weer honger
Damnnnn nu krijg ik ook zinquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Het is Comic Sans MS dag!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef fokthesystem het volgende:
Wat een raar lettertype ineens op fok, andere sites niet, dus niet mijn browser dunkt mij.
Zien jullie het verschil in lettertype met eerder en nu ook ?
CAPS LOCK DAG IS GENIAAL!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:46 schreef fokthesystem het volgende:
Oh, laatst zag ik wel in de nrc dat het CAPSLOCK dag was.... idioot gedoe!
Dan kan er elke dag van de komende jaren een 'lettertype dag' zijn
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef betyar het volgende:
Ik ben wel in voor een smurf dag:
TT : Waar we de smurf proberen te smurfen.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef betyar het volgende:
Ik ben wel in voor een smurf dag:
TT : Waar we de smurf proberen te smurfen.![]()
Wie is hier anti-McDonalds? Zit ik op de eerste pagina te orakelen dat ik lekker bij de Mc ga vreten, word weggezet als een antiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef paddy het volgende:
Ik eet het niet vaak omdat ik meteen een lading geld kwijt ben, maar niet omdat ik gewoon tegen mc-donalds ben.
mc-Donalds zwolle ondersteunt bijvoorbeeld ook stichting doe een wens. En echt! dat is het uitje van mijn dochters leven geweest. Hier werken trouwens bijna alleen maar allochtonen (ook leiding) dus ze discrimineren niet.
En in een Turkse pizza zit net zoveel calorieën. En dan al helemaal met al die saus .
Was het 16,50?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie is hier anti-McDonalds? Zit ik op de eerste pagina te orakelen dat ik lekker bij de Mc ga vreten, word weggezet als een anti![]()
Het was trouwens niet te vreten. Achterlijke kuttent.
Was iets van 12 euro kwijt. Nadat ik alles naar binnen had gewerkt, ben ik huilend de deur uitgelopen.quote:
Ken een veel effectievere en goedkopere oplossing, namelijk het niveau van het VWO-diploma opschroeven en de afvallers naar de HAVO sturen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ievere-universiteit/
Ken nog een veel effectievere oplossing: laten we eens voor de grap investeren in onderwijs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ken een veel effectievere en goedkopere oplossing, namelijk het niveau van het VWO-diploma opschroeven en de afvallers naar de HAVO sturen.
Diepzinnige teksten heeft die band toch altijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
Gisteren uit Lissabon!
Oei, ze zijn begonnen met de NLe muziek.
Deze is ook mooi, van Blof.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Diepzinnige teksten heeft die band toch altijd.
quote:M'n schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef paddy het volgende:
"Dat de oceaan ondiep is bij het gat dat het kan slaan."quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
Gisteren uit Lissabon!
Oei, ze zijn begonnen met de NLe muziek.
Wat is het? Zijn laatste boeken waren voor mij vrijwel niet meer om door te komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:18 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben niet zo dol op Stephen King, maar
[ afbeelding ]
is geweldig.
Nee joh, investeren doen we niet meer, als we maar hard genoeg roepen dat het allemaal beter moet worden dan wordt het vanzelf beter. Het volgende voorstel is om medicijnen weg te bezuinigen en mensen 10x per dag te laten roepen: "ik ben niet ziek, ik ben niet ziek en heb geen pijn".quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ken nog een veel effectievere oplossing: laten we eens voor de grap investeren in onderwijs.
Het is een schrijvershandleiding met autobiografische fragmenten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is het? Zijn laatste boeken waren voor mij vrijwel niet meer om door te komen.
Ah. Is dat wel leuk dan van King? Die heeft het toch al zoveel over zichzelf in zijn voor- en nawoorden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:23 schreef Nautilus. het volgende:
Het is een schrijvershandleiding met autobiografische fragmenten.
Gelukkig geven we Nederland wel terug aan de Nederlanders!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee joh, investeren doen we niet meer, als we maar hard genoeg roepen dat het allemaal beter moet worden dan wordt het vanzelf beter. Het volgende voorstel is om medicijnen weg te bezuinigen en mensen 10x per dag te laten roepen: "ik ben niet ziek, ik ben niet ziek en heb geen pijn".
Dat is diepe shit, yo!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
"Dat de oceaan ondiep is bij het gat dat het kan slaan."
Maar wat krijgen we dan precies terug?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig geven we Nederland wel terug aan de Nederlanders!
Nee, die autobiografische argumenten zijn wel functioneel, geloof ik. Hij gebruikt ze om verschillende schrijftechnieken te demonstreren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Is dat wel leuk dan van King? Die heeft het toch al zoveel over zichzelf in zijn voor- en nawoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |