Die ga ik eens even beluisteren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:32 schreef On het volgende:
De nieuwe van the Horrors staat op de luisterpaal, dus die kan dan ook alvast in jullie lijstjes.
Ik vind hem niet zo best eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:32 schreef On het volgende:
De nieuwe van the Horrors staat op de luisterpaal, dus die kan dan ook alvast in jullie lijstjes.
Vind Primary Colours wel beter, maar ik vind deze ook prima te pruimen. Hij is vrij licht, eigenlijk. En Still Life is een erg goed nummer. Overigens kunnen ze niet nog een keer met zo'n plaat aan komen hierna.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo best eigenlijk...
Davinniknouookquote:Op maandag 11 juli 2011 16:20 schreef On het volgende:
Die nieuwe van Thurston Moore (frontman van Sonic Youth) is ook niet verkeerd. Songwriteralbum met wat trommels en strijkinstrumenten. En nog wel met dat alternatieve SY randje.
Die staat dan ook in het lijstje 'nog niet helemaal uit', dus die staan er nog niet in. Maar heb nog geen gelegenheid gekregen om hem goed te beluisteren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:40 schreef Arn0 het volgende:
Goed lijstje kciR, kan me er bijzonder in vinden. Enkel Beirut hoort bij mij toch zeker bij de bovenste twee categorieënEn denk dat je Amatorski (Belgische band) met "TBC" ook wel goed vindt.
De nieuwste Katzenjammer vind ik zwaar tegenvallen. Zeker in vergelijking met hun briljante debuut.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef ranja het volgende:
Katzenjammer - A Kiss Before You Go
Moet nog uitkomen (of moet ik nog binnenkrijgen):
Bangles
Tegenvallen vind ik een te zwaar woord, ik vind 'm niet zo goed als het debuut maar er staat wel weer genoeg leuks op. Paar missertjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:03 schreef MyTiredFeet het volgende:
De nieuwste Katzenjammer vind ik zwaar tegenvallen. Zeker in vergelijking met hun briljante debuut.
Over de nieuwste Bangles daarentegen heb ik wel enkel lovende woorden. Maar ik ben stiekem (nou ja stiekem...) ook een grote Susanna Hoffs-adept.
Adelequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef Felagund het volgende:
Uit mijn hoofd vind ik dit de beste albums, op alfabetische volgorde.
Adele - 21
The Antlers - Burst Apart
The Civil Wars - Barton Hollow
PJ Harvey - Let England Shake
Jaar, Nicolas - Space is only noise when you can see
Jager, Marike - Here comes the Night
Marling, Laura - A creature I don't know
The mountain goats - All eternals deck
Wilson, Jonathan - Gentle Spirit
Roosbeef is echt tig keer beter danquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:29 schreef Felagund het volgende:
Roosbeef.
Maar voor de rest een goed lijstje.
Al ken ik de albums van Girls en Thomas Hunter and White China Gold (nog) niet.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:51 schreef Felagund het volgende:
>>>>>
Barton Hollow was trouwens ook een goede tip van Cafca.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:00 schreef krioro het volgende:
Oh ik heb zowaar een album van dit jaar geluisterd! Adele.
Adele-haters gonna hate.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:01 schreef Norrage het volgende:
[..]jij met jouw muzieksmaak stelt me nu zwaar teleur
Maar pff...Adele??quote:
Oooh ja, The Cool Kids, bijna vergeten. Die moet ik nog luisteren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:08 schreef Darkestrah het volgende:
★★½
The Cool Kids - When Fish Rides Bicycles
Altijd lastig....meningenquote:
The Gathering gaat dit jaar niet meer komen volgens mij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef ranja het volgende:
Alweer bijna een maand om sinds m'n laatste update,
Nieuw:
Bangles
****½
Wild Flag
Subways
Sonja van Hamel
***½
Andree Watters
Moet nog uitkomen (of moet ik nog binnenkrijgen):
Drive Like Maria (?),The Gathering (?). Hospital Bombers(?), Space Siren (?), Izia, Coeur de Pirate
Bron: http://www.gathering.nl/2(...)rd-and-new-festival/quote:We get a lot of mail from people who want to know when the new album will be out. Unfortunatly this will not happen this year. We’re still writing and recording, and trying not to finish things in a hurry
Ok. Ik krijg ook m'n twijfels over de andere die ik noemde, Drive Like Maria laatst live gezien waar ze iets van 5-6 nieuwe nummers speelden. Dat vond ik wat weinig om snel een nieuw album te verwachten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
The Gathering gaat dit jaar niet meer komen volgens mij.
Zo enthousiast over de nieuwe Subways? Wist niet of ik hem een kans moest geven... misschien toch maar doen.quote:
Na het luisteren van die eerste single kan ik het al niet opbrengen om de hele plaat te luisteren. Ga het ook nog wel eens proberen, is/was wel een erg leuk bandjequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:49 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Zo enthousiast over de nieuwe Subways? Wist niet of ik hem een kans moest geven... misschien toch maar doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |