SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENPlease sir. When moon? When Mustang?
Goedemorgen
Rammstein? wanneer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Maaruhm, mensen. 70 euro voor een kaartje Rammstein? Oh. My Gawd.
In Comic Sans is het zelfs nog belachelijker. En Rammstein in Comic Sans is ook soft en bagger..
Oh noes. Even iemand gaan slaanquote:
Eh.. november geloof ik. In Ahoy.quote:
Goh!quote:
Rammsteinquote:
Maar vind 70 euro toch wat te veel van het goedequote:
even tweeten, dat is tegenwoordig de snelste manier om even mijn vrouw op het werk te sprekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh.. november geloof ik. In Ahoy.
En in Sportpaleis Antwerpen kan ook, die kaarten zijn maar 55 euro.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
even tweeten, dat is tegenwoordig de snelste manier om even mijn vrouw op het werk te spreken
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
even tweeten, dat is tegenwoordig de snelste manier om even mijn vrouw op het werk te spreken
Neuh, Maart.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh.. november geloof ik. In Ahoy.
En in Sportpaleis Antwerpen kan ook, die kaarten zijn maar 55 euro.
Het is een soort Greatest Hits tour.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef Fallen het volgende:
¤ 70,-
Laat dan maar. Kijk ik nog wel een keer naar de DVD. Zoveel boeiende CD's zijn er ook niet meer bijgekomen om de nieuwe tracks live te zien...
Duur uurtje muziek dan...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, Maart.
[..]
Het is een soort Greatest Hits tour.
Zeker..quote:
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef Tain het volgende:
En het kan in IE en FF ook gewoon in de opties
FF:quote:
thanksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
FF:
Opties -> Tabblad Inhoud -> Lettertype & Kleuren Geavanceerd klikken en het vinkje weghalen
Je kan nog een beetje spelen met het lettertype en grote op die instellingenpaginaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
thanks, maar ziet er nu wel verneukt uit, maar komt misschien omdat ik al een half uur naar Comic Sans aan het kijken ben
Zo hou ik het wel ff uit, morgen is het weer voorbijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan nog een beetje spelen met het lettertype en grote op die instellingenpagina
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:Breuls twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 10:35:49Leuk, dat Comic Sans Dag, maar ik denk dat ik mijn FOK!werk vandaag buiten het forum om doe. Wat lelijk zeg. reageer retweet
schijnbaar zit het diepquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook voor admins geldt wat mij betreft dat je een jankerd bent als je je hier werkelijk druk over maakt
Arial was het dus, in FF staat ie standaard op Times New Romanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Bij IE moet het zo:
Wil je het oude lettertype terug en heb je IE? Simpel opgelost
Ga naar extra -> Internetopties -> Tabje algemeen -> toegankelijkheid -> vinkje zetten bij 'Specifieke lettertypestylen van webpagina's negeren" -> Hopla, weg Comic Sans
Zet eventueel het Arial lettertype aan door te gaan naar:
extra -> Internetopties -> Tabje algemeen -> Lettertypen
Ik werk hier sinds maart en ik heb nog steeds geen vast telefoontoestelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:21 schreef Solique het volgende:
Het heeft 3 weken geduurd maar ik heb weer een werkend nummer op mijn werk.
Heb er nu 2quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik werk hier sinds maart en ik heb nog steeds geen vast telefoontoestel
Mooi toch, die discussie over een lettertypequote:
Ik probeerde dat net in Heretic en dat werkt nietquote:
COCKADODDLEDOO of COCKADOODLEDOOquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik probeerde dat net in Heretic en dat werkt niet
Ik was al Game Overquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Tain het volgende:
[..]
COCKADODDLEDOO of COCKADOODLEDOO
Verscheidene websites spreken elkaar tegen wat het nu is
Oe gaan we het weer over Fallens seksleven hebben?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Oe gaan we het weer over Fallens seksleven hebben?
Niet zo hè?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Oe gaan we het weer over Fallens seksleven hebben?
Niet zo tegen CutScene hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Mday het volgende:
via pheno:
http://www.engadget.com/2(...)100x-faster-than-fl/
best chill.
oh en ik ben het eens met Danny. Ja, CS is kut, maar niet zó kut.
Laatje.KZ?quote:
Wat een cuty!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef Laniboekje het volgende:
Whehe, vooral dat laatste piepstemmetje: 'Kommmm daaaannnn' is schitterend... Ja, zo praat ik tegen mijn dieren..
Daar heeft Misan een placeholder voor gemaakt. Maar nog zonder inhoudquote:
Even multisite installeren en een subsitje maken met POGNO!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heeft Misan een placeholder voor gemaakt. Maar nog zonder inhoud
http://laatje.cutscene.nl/
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef Tain het volgende:
Doet me trouwens denken aan een domein wat een vriend van me heeft geregistreerd:
http://vanillev.la
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef Tain het volgende:
Doet me trouwens denken aan een domein wat een vriend van me heeft geregistreerd:
http://vanillev.la
Cute!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef Laniboekje het volgende:
Whehe, vooral dat laatste piepstemmetje: 'Kommmm daaaannnn' is schitterend... Ja, zo praat ik tegen mijn dieren..
had vroeger ook een konijn. heette nijntje, maar noemde hem altijd nijnemans. don't ask.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze lijkt op de video al best een grote meid maar in het echt is het nog een hummeltje.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:09 schreef Mday het volgende:
[..]
had vroeger ook een konijn. heette nijntje, maar noemde hem altijd nijnemans. don't ask.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze lijkt op de video al best een grote meid maar in het echt is het nog een hummeltje.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn rattebeestjes zijn ook nog iniminie!! Zijn net muizen nu![]()
Was gisteren geweldig. Zette ze in de kooi, begonnen als een malle rond te rennen en de boel te verkennen en vervolgens lekker stoeien. Wat een bazen
Ekte mannenquote:
quote:
Riste?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:29 schreef Nebo het volgende:
Ik bevind me weer in Brabant, weekend met feest, bier en het dinnetje
Waarom?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:09 schreef Mday het volgende:
[..]
had vroeger ook een konijn. heette nijntje, maar noemde hem altijd nijnemans. don't ask.
Oeh, feeling lucky Pheno?quote:
Die eindbaas zal er ook bij zijn jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Riste?
Hoe is het met de eindbaas trouwens?
Ik heb serieus meegemaakt dat tijdens een boswandeling een kind naar mij toe kwam met de mededeling: kijk ik heb dropjes gevonden. Ik heb hem vriendelijk gevraagd de konijnenkeutels weg te gooienquote:
Het is ook zo'n oud grapje he. En kinders denken altijd dat mensen erin trappen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb serieus meegemaakt dat tijdens een boswandeling een kind naar mij toe kwam met de mededeling: kijk ik heb dropjes gevonden. Ik heb hem vriendelijk gevraagd de konijnenkeutels weg te gooien
Whehehequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb serieus meegemaakt dat tijdens een boswandeling een kind naar mij toe kwam met de mededeling: kijk ik heb dropjes gevonden. Ik heb hem vriendelijk gevraagd de konijnenkeutels weg te gooien
Hij wou ze serieus in zijn mond stoppen. Hij deed het echt niet omdat het grappig was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is ook zo'n oud grapje he. En kinders denken altijd dat mensen erin trappen.
Ze kunnen het beter bij andere kindjes doen. Die trappen er nog wel in. Drop, omnomnom!
Ohw.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij wou ze serieus in zijn mond stoppen. Hij deed het echt niet omdat het grappig was.
yeah, oldest trick in the book.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is ook zo'n oud grapje he. En kinders denken altijd dat mensen erin trappen.
Ze kunnen het beter bij andere kindjes doen. Die trappen er nog wel in. Drop, omnomnom!
geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef Nebo het volgende:
Ik noem mijn cavia altijd poeperd of mevrouwtje
quote:
Altijd. behalve met de oudejaarsloterij, een dag later.quote:
Hier ook..quote:
Omdat ze veel poept en een vrouwtje is.quote:
Logisch, bedankt, nu kan ik gerust het weekend in!quote:
Phew.. Da's dan weer een pak voor m'n hart!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Logisch, bedankt, nu kan ik gerust het weekend in!
Vrouwen poepen niet nebo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:35 schreef Nebo het volgende:
Als je je vrouw nu maar niet consequent poeperd gaat noemen!
Fixed and QFT!quote:
Altijd baas boven baasquote:
ik heb zin in tuffelsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier ook..
En m'n collega had chocoladepaaseitjes meegenomen
CHOCOLAAAAAAA
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Ik was al uit het diepste van m'n keel aan het schrapen.
jezus wat sjennantquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Ik was al uit het diepste van m'n keel aan het schrapen.
Sjenannerend?quote:
Ondertussen ben ik er nog steeds mee aan het jongleren in m'n mond.. Zonde om weg te doen nu..quote:
Slikken, kreng!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik er nog steeds mee aan het jongleren in m'n mond.. Zonde om weg te doen nu..
Ben geen wijf!quote:
Bijna klaar met klussen zeker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ik gah ier zo maar eesn wat nuttigs doenheb echt nog geen moer gedaan vandaag
mag het huis niet in! morgen pas weer!quote:
uhm, lijkt mij wel handigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag het huis niet in! morgen pas weer!
maar ik heb nog steeds geen meubels dus mimsschien wel eens handig als ik die uit ga zoeken
Dan neem je een rustdag vandaagquote:
Lege kratjes bier als tafel, bed, stoel... Klaar!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag het huis niet in! morgen pas weer!
maar ik heb nog steeds geen meubels dus mimsschien wel eens handig als ik die uit ga zoeken
quote:
okequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Lege kratjes bier als tafel, bed, stoel... Klaar!
Ik help wel met leeg maken
Lukt je niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
NOG 1 BUG FIXXEN EN DAN HEB IK MIJN DEADLINE VAN 5 UUR GEHAALD OH MY GAWDDDD
Datequote:
Dat zijn andere truffelsquote:
You can't handle the truth?!quote:
Fantastisch ideequote:DEN HAAG - Illegalen die weigeren te vertrekken moeten voortaan zelf voor de kosten van hun uitzetting opdraaien.
Dat staat in een voorstel van minister voor Immigratie en Asiel Gerd Leers (CDA), dat vrijdag in de ministerraad wordt besproken, schrijft De Telegraaf. De minister wil niet dat de overheid nog langer opdraait voor de hoge uitzettingskosten.
Leers wil de kosten van vliegtickets, nieuwe identiteitspapieren en eventuele transportkosten van hun eigendommen nog voor vertrek via een civiele vordering verhalen. Dat kan oplopen tot duizenden euro's per persoon.
HE, NEUKEN WE MET DE VERKEERDE MARINIER?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Son we live in a world that has walls, and those walls need to be guarded by men with guns.
Who's gonna do it?
YOU?!
Ja dahag, niet mijn werkquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
HE, NEUKEN WE MET DE VERKEERDE MARINIER?
Vind ik geen slecht idee, het gaat om uitgeprocedeerde asielzoekers die weigeren te vertrekken he.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:59 schreef Tain het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zelf_betalen__.html
[..]
Fantastisch idee
ZULLEN WE COMIC SANS CAPSLOCKDAY UITROEPEN?!?!?!?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:02 schreef Fallen het volgende:
Trouwens, ik ga Comic Sans straks missen denk ik...
IN HOOFDLETTERS LEEST HET WEL PRETTIG!
2x PER JAAR DAN OOK HÈ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZULLEN WE COMIC SANS CAPSLOCKDAY UITROEPEN?!?!?!?!
IK BEN VOOR!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZULLEN WE COMIC SANS CAPSLOCKDAY UITROEPEN?!?!?!?!
FONT-WEIGHT:BOLD;quote:
Hoe moeten die de 'duizenden euro's' per persoon gaan ophoesten dan? En als ze het geld niet hebben mogen ze dan opeens wel blijven?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind ik geen slecht idee, het gaat om uitgeprocedeerde asielzoekers die weigeren te vertrekken he.
JA TOCH, NIET DAN?quote:
GEILquote:
Dit gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:13 schreef Tain het volgende:
THE COMIC SANS CAPSLOCK BOLD ITALIC UNDERLINE DAY?
NEE, THE COMIC SANS CAPSLOCK BOLD ITALIC UNDERLINE STRIKETHROUGH DAY?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:13 schreef Tain het volgende:
DITGAATEFUR....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:13 schreef Tain het volgende:
Best vaccinerend hoe zoiets simpels zo uit de hand kan escalerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef Poit het volgende:
het escaleert helemaal uit de hand, sjanant is het!
heerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Best vaccinerend hoe zoiets simpels zo uit de hand kan escaleren
JA EN ALS JE NIET OPPAST, ZIT JE STRAKS IN EEN VISUELE CIRCEL.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Best vaccinerend hoe zoiets simpels zo uit de hand kan escaleren
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
yes maandag komt t dolce gusto apparaat
1 girl 1 cup?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
zo alvast ff cups kopen dat k gelijk aan de slag kan
DAT INTRODUCEERT ME DAN WEER GEEN REET!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
JA EN ALS JE NIET OPPAST, ZIT JE STRAKS IN EEN VISUELE CIRCEL.
1 fab?quote:
roflquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Poit het volgende:
Hmm, het is een beetje een AQuila aktie maar deze gayniale plaatjes moeten toch echt bekeken worden:
http://www.dumpert.nl/med(...)otzooi_afkraken.html
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Poit het volgende:
Hmm, het is een beetje een AQuila aktie maar deze gayniale plaatjes moeten toch echt bekeken worden:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Poit het volgende:
tmiquote:
quote:
Lastig mijn lachen in te houden hier op het werkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Poit het volgende:
quote:
De spoilert natuurlijk!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef Gamer_V het volgende:
Woo, ik bezit 1/5e autoEen Renault Grand Espace
[ afbeelding ]
Iemand anders heeft voor zijn 1/5 deel het dashboardkastje al gedibst, betere suggesties zijn welkom
Beetje raar om je auto vol te kotsen voor een galaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo ik ga maar eens de auto voor morgen klaar maken, Gala
Is een traditie hierquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje raar om je auto vol te kotsen voor een gala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ja! Andermans auto, daarentegen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Maar is het er ook om trots op te zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:53 schreef B1tchwax het volgende:
Het is weekend! En net goed begonnen door Outland uit te spelen - bazen game!
Comic Sans laat Fok trouwens nog dommer lijken dan normaal, dat is op zich wel een prestatie
Op PSN+ is Braid nu in de aanbieding voor 2,50! Dat is ook een toffe game! En ik heb de uitbreiding van Fat Princess gekocht! Kan ik eindelijk Ninja gaan spelen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:53 schreef B1tchwax het volgende:
Het is weekend! En net goed begonnen door Outland uit te spelen - bazen game!
Comic Sans laat Fok trouwens nog dommer lijken dan normaal, dat is op zich wel een prestatie
Nja waarschijnlijk na het gala pasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Eend. Schat! Foei!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eend. Schat! Foei!. De hele zin, maar ook je tikvout.
* Kuukske reikt tissues aan.quote:
Dat moet je ook niet doen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:06 schreef Poit het volgende:
Zodan, net even een 40 meter hoge schoorsteen in geklommen. ben kapot!
Wat heeft ze (nu weer) gesjouwd?quote:
Je gaat zwarte piet spelen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:06 schreef Poit het volgende:
Zodan, net even een 40 meter hoge schoorsteen in geklommen. ben kapot!
Neuh, het was de buitenkant, niet de binnenkant.quote:
Me kids zouden morgen twee weken komen maar nu begon ze alweer dat de kinderen niet willen.. terwijl ze vorige week nog veel zin hadden...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen!
[..]
Wat heeft ze (nu weer) gesjouwd?.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef Poit het volgende:
het escaleert helemaal uit de hand, sjanant is het!
zuur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Me kids zouden morgen twee weken komen maar nu begon ze alweer dat de kinderen niet willen.. terwijl ze vorige week nog veel zin hadden...
Ik ga ze morgenochtend gewoon ophalen, ik ga niet moeilijk doen, ik zie het wel...
Elke keer is er wel gezeik of gezeur maarja ben nu ff bij vrienden met een mal hoedje op dus komt wel goed..
gewoon agent 47 inhuren!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:56 schreef wc-eend het volgende:
Dat gaat niet... ach ik zie het wel, ik ga iedergeval geen stennis schoppen...
itunesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://itunes.apple.com/n(...)23181&ign-mpt=uo%3D4
Aanradertjealleen vandaag nog 79 cent!
quote:
Misschien waar!quote:
Succes morgen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Me kids zouden morgen twee weken komen maar nu begon ze alweer dat de kinderen niet willen.. terwijl ze vorige week nog veel zin hadden...
Ik ga ze morgenochtend gewoon ophalen, ik ga niet moeilijk doen, ik zie het wel...
Elke keer is er wel gezeik of gezeur maarja ben nu ff bij vrienden met een mal hoedje op dus komt wel goed..
De post kennende komt dat pas na drie weken aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:10 schreef koei het volgende:
Tassen zijn gepakt! Heerlijk weer eens luxe kamperen zonder dat je op grootte en gewicht hoeft te letten omdat je al je bagage zelf op je rug mee moet slepenMn grote rugzak zit helemaal vol en daarnaast nog een losse tas met spellen en een losse slaapzak, matje en omdat het kan heb ik ook maar gewoon mn hangmat meegenomen en een gewoon kussen! Nu maar hopen op een beetje goed weer!
En ik maak er gelijk een FOK!-vrij weekje van, ondanks internet op mn telefoon. Mensen die me te erg missen mogen een analoog kaartje sturen naar:
Scouting Haagse Hout
t.a.v koei
Scouting Sint Joris
Lindeboomweg 6B
7213 LS Gorssel
Gelukkig maar dat ze zonder gezeur mee mochtenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:32 schreef wc-eend het volgende:
Kids zijn mee zonder problemen, dadelijk naar Naturalis
Haha,quote:
En Kuuksk!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:09 schreef Fallen het volgende:
Klinkt als een goede dag Petti. Veel plezier!
Uiteraard, maar ik had Kuuksk nog wel even verwacht in het topic...quote:
* Poit !quote:
Sterktequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ga Kuukske zien vandaag![]()
![]()
Oja ook nog Heideroosjes en Somewhere on Stage (schijnt een goede maiden coverband te zijn)
* Fallen !quote:
naturalis is tof. veel leuke installaties daar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:32 schreef wc-eend het volgende:
WHOeHoeeee!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ga Kuukske zien vandaag![]()
![]()
Oja ook nog Heideroosjes en Somewhere on Stage (schijnt een goede maiden coverband te zijn)
fijn! Leiden mooie stad :-Pquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:32 schreef wc-eend het volgende:
toch wel cool...quote:
Liefquote:
er is in ieder level een eitje verstopt en die zijn off the beaten path, dat zijn zo'n beetje alle 'cheevo's!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:11 schreef B1tchwax het volgende:
Net in bijna één ruk door Limbo gespeeld: Geweldige game, alleen iets kort en een wat abrupt einde!
Ik mis een shitload aan achievements, maar ik heb niet echt het idee dat ik nou zoveel gemist heb onderweg..
ga je samenwonenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:45 schreef Nebo het volgende:
Ik zit in een behangwinkel met mijn vriendin, honderd boeken die doorgespit moeten worden en overal moeten foto's van gemaakt worden. SOS!!!
Nee erger waarschijnlijk, zij gaat bepalen hoe zijn kamer opgeknapt kan wordenquote:
Nee ze heeft een kamer in Nijmegen gevonden.quote:
weet je, eend heeft gelijk. je moet gewoon je meer gedragen als je avatar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee ze heeft een kamer in Nijmegen gevonden.
Ja toch!quote:
Enjoy het gala!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is het dus tijd voor, waarschijnlijk tot morgen
Ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Mday het volgende:
mensen, iemand had het laatst over een Furminator? Waar hebben jullie dat ding gekocht? in de dierenwinkel?
Er komt nog meer hoorquote:
neee laat ze maar lekker tukkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Er komt nog meer hoor
Maar ze lagen zo lekker te slapen, kon ze niet storen. De droppies
Had je nog veel geshopt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neee laat ze maar lekker tukken
k heb vandaag de laatste kamer afgeschilderd met de 2e laagnu hoeft alleen de gang nog, maar dat komt na de verhuizing wel
Allemaal cadeautjes voor mij???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |