ghehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat een mooi scrapbook + foto's
t viel me op dat de paps van je kinders
[ afbeelding ]
pretty hot is
misschien meer het idee dat jullie naar een ziekenhuis gaan en dat hij dan met mensen mag gaan spelen zodat die dan kunnen zien wat hij allemaal al niet kan?quote:
Dat in elk geval maar dat doen we met elk ziekenhuis/fysio/onderzoek gebeuren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef simmu het volgende:
[..]
misschien meer het idee dat jullie naar een ziekenhuis gaan en dat hij dan met mensen mag gaan spelen zodat die dan kunnen zien wat hij allemaal al niet kan?
Dank je wel daar wist ik inderdaad niets vanaf. Op het moment hebben we zoiets van we willen straks wel een 2e als alles bezonken is, en hoogswaarschijnlijk gewoon op de normale manier (dus zonder allerlei erxtra onderzoeken). Maar informatie is altijd welkom.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Refro. Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid.
Voor een eventuele volgende zwangerschap wil ik je wel graag wijzen op PGD. Hierbij worden embryo's via een IVF/ICSI traject voor terugplaatsing onderzocht op eventuele afwijkingen. Natuurlijk is het de vraag of het mogelijk is voor jullie 'afwijking', maar veel mensen weten nieteens van het bestaan af vandaar dat ik het toch even wil noemen.
wat is dat een prachtig album gewordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:45 schreef simmu het volgende:
tis een prachtige foto ud, je ziet haar er plezier in hebben![]()
voor de liefhebbers staan hier trouwens een stuk of wat foto's die ik ingeplakt heb, oa ook van kiro!
Ze doet het goed Kd,weer de nacht goed door gekomen, wel heeft ze een bloed transfusie gehad omdat ze te lage bloedwaardes heeft en ademen doet ze nu met instant flow,quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben erg benieuwd naar een updat van MJ!!
klinkt goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ze doet het goed Kd,weer de nacht goed door gekomen, wel heeft ze een bloed transfusie gehad omdat ze te lage bloedwaardes heeft en ademen doet ze nu met instant flow,
Ik had net in het babytopic gezet dat ik hier niet had gepost omdat ik de helft niet bij kan houden nu, weinig online natuurlijk en steeds super moe waardoor ik geen zin heb alles bij te lezen en als ik dan in allerlei verschillende topics post word het alleen maar meer vandaar, twitter ben ik zelfs te moe voor om op alles te reageren.
Maar zag jou vraag dacht dan moet ik wel ff iets sturen he
oh wat fijn dat t goed met r gaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ze doet het goed Kd,weer de nacht goed door gekomen, wel heeft ze een bloed transfusie gehad omdat ze te lage bloedwaardes heeft en ademen doet ze nu met instant flow,
Ik had net in het babytopic gezet dat ik hier niet had gepost omdat ik de helft niet bij kan houden nu, weinig online natuurlijk en steeds super moe waardoor ik geen zin heb alles bij te lezen en als ik dan in allerlei verschillende topics post word het alleen maar meer vandaar, twitter ben ik zelfs te moe voor om op alles te reageren.
Maar zag jou vraag dacht dan moet ik wel ff iets sturen he
Foutje van de AOK, ze hadden niet in de gaten dat Petra d'r moeder was. Ook verontschuldigde ze zich voor het feit dat ze een meervoudig gehandicapt kindje een machtiging wilden laten ondertekenen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:39 schreef ueberduitser het volgende:
Behoorlijk maf ja, en dat ga ik ze vertellen ook. Zijn alleen constant in gesprek, krijg ze niet te pakken.
Zal trouwens een weer wat foto's maken en posten.
goed opgelost dan iig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:07 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Foutje van de AOK, ze hadden niet in de gaten dat Petra d'r moeder was. Ook verontschuldigde ze zich voor het feit dat ze een meervoudig gehandicapt kindje een machtiging wilden laten ondertekenen.![]()
nieuwe foto...
[ afbeelding ]
Kijk hoeveel plezier ze in d'r Rolli heeft.
Nee, onmogelijk...Ik kom nog wel eens in Kampen, maar dan of bij de scheepswerf of de lakfabriek.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:38 schreef Cyntiaa het volgende:
UD... Heb ik jou gezien in Kampen?Dacht je dochter te herkennen van de foto's hier
![]()
Dank!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:48 schreef _Bar_ het volgende:
Veel informatie ud, en s6 met de testen in oktober, dan weten jullie nog meer, en pas over een paar jaar weer een mri.fijnvoor jullie knappe dochter.
Dan lag het aan mij, meende je te zien!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:42 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk...Ik kom nog wel eens in Kampen, maar dan of bij de scheepswerf of de lakfabriek.
Meisje is daar nog nooit geweest.
[..]
Wel lief van je!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan lag het aan mij, meende je te zien!![]()
ja, ergens in oktober, ben de datum even kwijt. Wordt een hele middag voor uit getrokken, dus dat moet wel wat zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:32 schreef agenda het volgende:
@UD
Gaan ze haar gehoor nou nog apart testen?
Als ik dat zo lees krijgen wij dat ook, alleen heet dat hier Frühforderung.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:05 schreef agenda het volgende:
Die kwam thuis en deed oefeningen met hem om bepaalde dingen te stimuleren. Die oefeningen, allemaal spelenderwijs moesten wij ook met hem doen. We konden bij haar ook terrecht voor alle andere dingen waar we tegenaan liepen. Wij kregen ook begeleiding van haar, dit was alleen al fijn om ook je verhaal en frustraties kwijt te kunnen.
Als ik het zo opschrijf hebben wij zowel via het ziekenhuis als via Kentalis intergrale vroeghulp gehad. Ik heb het nooit belastend gevonden voor onze zoon. Alles gebeurde spelenderwijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |