abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98948944
Die van mij gaat ook te weinig in bad en ik verstop me achter het helemaal-op-waarheid-berustende pracht-excuus van een droge huid!

Inca en Chan _O-
Dreumesen met een mening :o Waar moet het heen met deze wereld :+
pi_98949023
Een mening over mijn kleding heeft Timo ook en daar maak ik dankbaar gebruik van als ik niet weet wat ik aan moet trekken :D Hij trekt met alle liefde wat voor me uit de kast dan O+
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 15:07:25 #278
5428 crew  miss_sly
pi_98949483
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:32 schreef Orea het volgende:

[..]

Wat is er mis met krentenbollen :o ?
Dat blijft een leuk ding hier sinds ik een keer verontwaardigd had gepost dat mijn schoonmoeder Senna een krentenbol had gegeven terwijl wij dat liever nog niet wilden.
Maar goed het kind was net 8 maanden, dus wij vonden dat nog niet heel erg nodig en vonden dat dat wel in overleg had gekund. Maar ik doe veel te moeilijk met eten enzo, dus deze komt regelmatig terug :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 15:15:29 #279
5428 crew  miss_sly
pi_98949745
Een mening heeft Senna ook, maar zoals het een vrouw betaamt, is ze nogal wispelturig. Soms MOET ik meezingen, soms moet ik absoluut mijn mond houden :')

Over mijn kleding en schoenen kunnen we kort zijn: alles is mooi O+ Ook als ik er niet uitzie, zegt Senna: Mooie (broek, jurk schoenen) mama. Toch fijn :P
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:16:32 #280
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_98949774
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat blijft een leuk ding hier sinds ik een keer verontwaardigd had gepost dat mijn schoonmoeder Senna een krentenbol had gegeven terwijl wij dat liever nog niet wilden.
Maar goed het kind was net 8 maanden, dus wij vonden dat nog niet heel erg nodig en vonden dat dat wel in overleg had gekund. Maar ik doe veel te moeilijk met eten enzo, dus deze komt regelmatig terug :P
Sly je bent een running gag! *O*
ofhoezegjedat
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 15:17:13 #281
5428 crew  miss_sly
pi_98949796
Wij (ik) hebben vanmorgen een appeltaart gebakken en als Senna zo uit bed komt, gaan we daar lekker een stuk van eten als tussendoortje :9

Jammer dat de ikhouvanjou-dag niet helemaal een succes is, Rocka. Je kunt op een ander moment misschien nog een keer een iloveyou-dag houden O+
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 15:17:53 #282
5428 crew  miss_sly
pi_98949817
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Sly je bent een running gag! *O*
Jippie *O*
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:18:47 #283
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_98949852
korreltje zout ftw :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 15:26:32 #284
5428 crew  miss_sly
pi_98950068
Dat smaakt niet bij mijn appeltaart :{w :D

Nee hoor, ik ben er wel overheen, hoor. Ik sta er alleen soms verbaasd over dat die weer voorbij komt :D

Maar nu even gezellig samen taart eten!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:29:04 #285
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_98950125
We gaan zo (buienradar permitting, het betrekt ineens hier) nog even naar de supermarkt en dan een rondje fietsen.
Morgen wordt ons fietsdoel waarschijnlijk de doedag in de buurgemeente. Geen idee of het wat is, maar dan hebben we in ieder geval een doel. Thomas is zo gek op fietsen, en voor mij is het afval-technisch ook goed natuurlijk. En ik geniet van de kleine handjes die zicht vasthouden aan mijn jas/broekrand, of de knuffels die ik zo nu en dan krijg. Zo stom, die kleine dingetjes waar je niet bij stilstaat.
pi_98950335
Rienk vind fietsen ook leuk. Maar alleen als hij het stuur mag vast houden. :') Mijn handen pulkt ie los. Dus lang fietsen is geen succes hier -O-
Ik wil zo'n stuurtje voor hem kopen. Zodat ie zijn eigen stuur heeft ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98950501
Ohw over fietsen: tot hoe oud hebben jullie het windscherm voorop de fiets gebruikt? Ik heb géén idee of het nog echt nodig is. Vind het maar een onding eigenlijk. Maar wil hem er ook niet aflaten als Timo er nog echt wat aan heeft..
pi_98951281
Ik heb nooit zo'n schermpje gebruikt, Chan. Dat heb ik helemaal niet nodig met Lente voorop. :+
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:11:20 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98951319
Chan, ik heb geen windscherm op de fiets! Harry vangt voor mij de wind op! mijn eerste confession

Ik heb kindlief ook weleens net wat harder dan zich hoort terug in zijn bed gegooid met de mededeling dat hij het maar even uitzoekt (om hem 5 min later weer op te halen). Maar ik ben ook ene keer gaan douchen terwijl hij boos lag te schreeuwen in bed (hoor ik hem niet).
Hij krijgt altijd een snoepje bij de friettent (maar daar komen we niet zo vaak).
Hij kijkt élke dag tig filmpjes van Nijntje want zo voer ik hem de pap 's morgens.
Sinds een paar dagen geef ik hem brood terwijl hij nog aan het spelen is.
Tik op de vingers: check.
Ik buts hem regelmatig met zijn kop tegen de auto(deur) omdat ik vergeet rekening te houden met de extra ruimte die ik nodig heb als hij op mijn rug zit :o
Hij eet 99 van de 100x met de pot mee, ook als dat uit een pakje komt.
Ow en hij drinkt heel erg graag spa rood. Liefst met zoveel prik erop dat de tranen in zijn ogen springen.
pi_98951682
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Asyniur het volgende:

Ik buts hem regelmatig met zijn kop tegen de auto(deur) omdat ik vergeet rekening te houden met de extra ruimte die ik nodig heb als hij op mijn rug zit :o

Die is erg herkenbaar :X dat je vlak voordat je iets moet pakken nog denkt: let op! Kind op je rug.. en dan toch tok!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:23:48 #291
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_98951738
:D

Asy, ja! Voordat ik eraan dacht jou te bellen was de vakantie voorbij -O- Ik moest ook mijn werk nog bellen en de tandarts afbellen, maar ik heb echt 2 weken op een andere planeet doorgebracht :@ Hele erge sorry, zal ik een andere keer komen? :*

En dat windschwrm heb ik geloof ik anderhalve maand gebruikt, toen brak 'ie gewoonweg af :@ Geweldige stoeltjes van Yepp, maar het windscherm is dikke bagger..
3!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:31:40 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98952009
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:23 schreef Incantrix het volgende:

Asy, ja! Voordat ik eraan dacht jou te bellen was de vakantie voorbij -O- Ik moest ook mijn werk nog bellen en de tandarts afbellen, maar ik heb echt 2 weken op een andere planeet doorgebracht :@ Hele erge sorry, zal ik een andere keer komen? :*

Als jullie het maar naar de zin gehad hebben. Daarom gingen jullie op vakantie. NIet om met mij te meeten :*
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:11:02 #293
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_98953484
Ik kook voor Noortje vaak nog apart.... meer omdat ik voor haar nog koemelk/ei/zoutvrij kook. Eigenlijk zou het niet moeten maar gister heeft ze iets bij het kdv op wat ons weer een slapeloze nacht heeft bezorgt.

Noortje krijgt ook af en toe een paar frietjes/krentenbol/ olijven/ kalfsvlees. Het zal ook niet allemaal koemelk/zout en ei vrij zijn maar ja, kan haar niet alles onthouden en dat wil ik ook niet.

ook krijgt ze met enige regelmaat potjes en bijna dagelijks een knijpfruitje (tot ze op zijn) en het kan me niets schelen. Ik wil dat mijn meisje lekker in haar vel zit en dat doe ik op mijn manier.

Noortje wordt wel heel slim, vind ik dan. Op onze slaapkamer staat kastje dat op slot kan en dat is dicht omdat Noortje daar continu spullen uit haalde. Nu lag er een reservefietssleutel op mijn nachtkastje. Ziet er totaal anders uit dan de sleutels van dat kastje maar ze pakt die sleutel van het kastje, loopt naar het tvkastje en probeert met die fietssleutel die deur open te maken. we zaten echt met open mond te kijken!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:03:53 #294
61183 leonieke
Dan toch?
pi_98955660
Over taboes gesproken: ik weet helemaal niet wat knijpfruit is :@ :D
pi_98956591
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef leonieke het volgende:
Over taboes gesproken: ik weet helemaal niet wat knijpfruit is :@ :D
Doe je leuk :+
Geplet fruit in leegslurpzakjes :)

Becky, slim meisje :D

Leander heeft op 1,5 jarige leeftijd één keer een slaapkamerkastje volledig leeggehaald en op de grond uitgestald..... Voor de ogen van de kraamverzorgster.

:X
Laat maar verder :')
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:40:20 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98956830
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:32 schreef freecell het volgende:

Je PM-box is vol ;)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:43:34 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98956962
Ik lach me ziek hier. Harry is zijn ballon in een lege wasmand aan het doen en gaat dan met de wasmand zeulen. Natuurlijk wil hij overal langs waar hij niet door kan. Hij is zo heerlijk aan het rondkeutelen. Het meest komische is zijn nieuwste truc: hij krult zijn tong op en doet hem in zijn wang. Daardoor heeft hij dus zo'n hamsterwangetje aan 1 kant en zijn mondje houdt hij stijf op elkaar. Geen gezicht! :D

En ik kan er geen filmpje van maken want de camera heeft mijn man mee... :(

Ooh, en nou staat ie dus voor me met een grote grijns op die boeventronie en zegt ie 'oh oh oh'. Dat betekent meestal dat er iets gevallen is, maar toevallig weet ik dat hij een paar puzzelstukjes zojuist moedwillig onder de kast schoof }:|
En omdat ik nu zit te typen ipv meteen op spring, staat hij nu te schreeuwen/gillen en probeert hij in mijn tenen te bijten ;)

[ Bericht 29% gewijzigd door Asyniur op 02-07-2011 18:50:07 ]
pi_98957711
Asy O+
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 19:08:52 #299
5428 crew  miss_sly
pi_98957761
Asy :D O+

Appeltaart!

[ Bericht 36% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:33:34 ]
pi_98958189
Nom O+

Florian heeft vanavond vis met peultjes, paprika en gebakken aardappeltjes gehad... Alles weer op.
Met een beetje brood erbij. (we hebben er vaak brood bij, eet peuter iig iets ;) )

We hadden het er nog over, ze zeggen altijd dat je vóór je eerste jaar vanalles moet proeven...
Florian heeft géén BV gehad en mocht 3/4 van het eten niet wegens allergie en hij eet beter dan Leander met BV en alles eten ooit gedaan heeft :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')