abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 02:05:37 #126
244933 trovey
Nachtoele
pi_99097987
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
Wat ben ik blij dat ik al er lang geen last meer van heb en gewoon lekker ouwe man mag spelen met al z'n niet meer zo stijfjes en odolletjes die soms nog werken.
Ik kan nog kinderen krijgen....en jullie? *)
Ik in theorie nog steeds. *)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_99098040
:(
  woensdag 6 juli 2011 @ 02:15:14 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99098157
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 02:08 schreef Bluezz het volgende:
:(
Die liefdesbaby's kan je toch gewoon kopen in Azië ofzo?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 juli 2011 @ 02:17:00 #129
244933 trovey
Nachtoele
pi_99098177
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 02:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Die liefdesbaby's kan je toch gewoon kopen in Azië ofzo?
En vergeet die Italiaanse arts niet die niet zo moeilijk doet over leeftijden. :')
Optimist tot in de kist
  woensdag 6 juli 2011 @ 02:27:02 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99098303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 02:17 schreef trovey het volgende:

En vergeet die Italiaanse arts niet die niet zo moeilijk doet over leeftijden. :')
Ik ook niet. Vanaf dat er haar op groeit... :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 juli 2011 @ 02:50:45 #131
244933 trovey
Nachtoele
pi_99098534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 02:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ook niet. Vanaf dat er haar op groeit... :')
Dat is met de huidige trend van het kaal moeten zijn over het hele lichaam niet altijd zo makkelijk of je dan goed zit qua leeftijd. :+
Optimist tot in de kist
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 07:30:18 #132
9859 crew  Karina
Woman
pi_99099619
quote:
Wat ben ik blij dat ik al er lang geen last meer van heb en gewoon lekker ouwe man mag spelen met al z'n niet meer zo stijfjes en odolletjes die soms nog werken.
Sinds een paar maanden niet meer. Anders had het in theorie nog wel gekund (maar ik heb nooit kinderen gewild).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 07:44:30 #133
5428 crew  miss_sly
pi_99099680
quote:
Mijnes wordt over 2 weken pas 2 jaar :D

Ik was er laat bij vanwege die stomme hormonen die niet gewoon werkten. Voordeel is dat ik onregelmatige menstruatie al gewend ben. Dus daar ben ik niet zo bang voor. Soms ben ik het ook lange tijd al niet, maar dat heeft dan weer niets met de overgang te maken :)

Ik zal mijn moeder eens vragen hoe het met haar overgang zat. Hebben we het nog niet eerder over gehad, omdat ik nog bezig was met kinderen krijgen; toch wel even de andere kant van het hormonenverhaal.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:34:37 #134
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_99137533
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2011 07:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Sinds een paar maanden niet meer. Anders had het in theorie nog wel gekund (maar ik heb nooit kinderen gewild).
Dat is dus ook het verraderlijke vind ik. Je weet niet precies wanneer het ophoudt. Het kan 5 maanden wegblijven, maar het is dan niet gezegd dat er niet toch nog een verdwaald ei ergens rondhangt......Dat was dus ook in m'n droom laatst zo :') De oudste vrouw die natuurlijk zwanger was, was 56.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:45:54 #135
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_99137889
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juli 2011 01:58 schreef golfer het volgende:
I can feel the overgang love in this topic..
ja he! alles verdwijnt onder de spoilers ... 8-)
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:49:58 #136
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_99138011
quote:
mijn dochter en vriend hebben sinds kort een 3 jaren plan :o trouwen en kids.... dus als het gaat zoals hun het willen dan ben ik binnen 3 jaar oma :+ ..mwah.. ik krijg nu liever kleinkids :Y
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:51:46 #137
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_99138067
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 02:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat is met de huidige trend van het kaal moeten zijn over het hele lichaam niet altijd zo makkelijk of je dan goed zit qua leeftijd. :+
_O-
pi_99138521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef snetje het volgende:

mijn dochter en vriend hebben sinds kort een 3 jaren plan :o trouwen en kids.... dus als het gaat zoals hun het willen dan ben ik binnen 3 jaar oma :+ ..mwah.. ik krijg nu liever kleinkids :Y
Join the club *O*
Wij hebben een kleindochter van bijna 6 en een kleinzoontje van anderhalf.

:7
pi_99141581
Van mijn gyneacoloog moest ik elke 2 jaar een borstfoto laten maken als ik hormonen ging gebruiken.
Gebruik je geen hormonen dan heb je kans dat je botten vlugger broos worden dus over een half jaar laat ik een botscan uitvoeren (dan zit ik twee jaar in de overgang)
Naar mijn moeder hoef ik niet te kijken die had er nauwelijks last van, ik daarentegen barst van de opvliegers, misschien omdat bij mij de overgang niet op een natuurlijke manier gekomen is maar omdat alles eruit gehaald is.

Plus als je stopt met de hormonen je weer de overgang ingaat en aangezien de hormonen toch niet hielpen ben ik er ook maar mee gestopt na een half jaar, maar die klote opvliegers s,nacht vallen me erg zwaar (overdag kan ik ze wel aan)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 01:04:58 #140
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_99181904
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:48 schreef Sorella het volgende:
Van mijn gyneacoloog moest ik elke 2 jaar een borstfoto laten maken als ik hormonen ging gebruiken.
Gebruik je geen hormonen dan heb je kans dat je botten vlugger broos worden dus over een half jaar laat ik een botscan uitvoeren (dan zit ik twee jaar in de overgang)
Naar mijn moeder hoef ik niet te kijken die had er nauwelijks last van, ik daarentegen barst van de opvliegers, misschien omdat bij mij de overgang niet op een natuurlijke manier gekomen is maar omdat alles eruit gehaald is.

Plus als je stopt met de hormonen je weer de overgang ingaat en aangezien de hormonen toch niet hielpen ben ik er ook maar mee gestopt na een half jaar, maar die klote opvliegers s,nacht vallen me erg zwaar (overdag kan ik ze wel aan)
beginnen die opvliegers gelijk? of komt dat later pas? ik heb nu het idee dat ik in de voorface zit ...maar mijn kennende heb ik denk ik de pech om gelijk in de malle molen gedonderd te worden }:| hormonen zou ik bv. dus nooit aan beginnen ..aangezien die dingen in mijn jeugd alles al op de kop hebben gezet door een te snel werkende schildklier (vandaar dat ik snap dat bij trovey een behandeling voor het sneller maken van haar stofwisseling cq schildklier niet gaat helpen omdat het je hart gaat overbelasten) ... fijn om te lezen hoe ieder het ervaart ^O^ heb er veel aan ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 01:30:32 #141
244933 trovey
Nachtoele
pi_99182565
Zouden die natuurlijke middelen niet iets voor je zijn Snetje (voor als je het toch eens wilt proberen). Die bevatten geen hormonen en niet geschoten is altijd mis. :P Mocht ik toch teveel last krijgen in de toekomst dan zou dat voor mij een keuze zijn die ik eerst zou uittesten.
Optimist tot in de kist
  vrijdag 8 juli 2011 @ 01:32:34 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99182603
Snetje is nog lang niet aan de ondergang toe met haar pas 43 jaar.
Haar opvliegers worden volgens mij door teveel alcoholgebruik veroorzaakt. :')
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 juli 2011 @ 02:09:46 #143
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_99183338
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:32 schreef golfer het volgende:
:D Het kan in principe wel. Maar 43 is wel jong voor opvliegers (dat woord alleen al :') ) Rond die leeftijd merkte ik eigenlijk weinig. Was nog netjes "op tijd", het enige wat misschien als voorbode opgevat had kunnen worden was de steeds terugkerende, trekkerige pijn rond de menstruatie op de plek waar de hechtingen hebben gezeten na de bevalling (en dat waren er veeeel), die pijn was behoorlijk irritant, trok helemaal door naar m'n bovenbeen. Maar daar heb ik nu al een paar jaar geen last meer van. Onregelmatigheid begon bij mij een jaar of 3 geleden en opvliegers heb ik pas sinds een half jaar.

Ik vind het wel heel vergelijkbaar met de periode vlak na de bevalling. Toen had ik ook van die enorme zweetaanvallen en een gevoel alsof je lichaam soms ineens te klein voor je is (alsof je eruit barst :D ), soms ongepast emotioneel zijn en je niet stabiel voelen (hoewel ik daar nu veel minder last van heb dan destijds). Alleen na de bevalling duurt zoiets meestal maar een paar weken; nu al een paar jaar :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 02:19:30 #144
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_99183491
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:32 schreef golfer het volgende:
en golfer wordt dement nu!! overgang is een ondergang?? en sowieso kan ik geen alcohol gebruiken in mijn lichaam ... mijn darmen accepteren zoiets niet! das nog weer een ander probleem ja... overigens geloof ik sowieso al niet dat golfer een oude 70tiger is .... eerder een fokker!! die in dit topic de boel flink loopt op te stoken... }:|
  vrijdag 8 juli 2011 @ 02:20:56 #145
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_99183505
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:48 schreef Sorella het volgende:

Heb je een complete baarmoederverwijdering ondergaan? Dan heeft dat er zeker mee te maken. Ik heb in een ziekenhuis gewerkt waar ook vrouwen lagen die dit ondergingen. Niet mis :N , het zet je leven op zijn kop. Niet alleen het idee dat je baarmoeder eruit is, maar je hele hormoonhuishouding ligt compleet overhoop en aangezien we zoogdieren zijn en een groot deel van ons handelen gestuurd wordt door hormonen, heeft dat heel veel impact op je leven.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 02:30:37 #146
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_99183652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 02:09 schreef childintime het volgende:

[..]

:D Het kan in principe wel. Maar 43 is wel jong voor opvliegers (dat woord alleen al :') ) Rond die leeftijd merkte ik eigenlijk weinig. Was nog netjes "op tijd", het enige wat misschien als voorbode opgevat had kunnen worden was de steeds terugkerende, trekkerige pijn rond de menstruatie op de plek waar de hechtingen hebben gezeten na de bevalling (en dat waren er veeeel), die pijn was behoorlijk irritant, trok helemaal door naar m'n bovenbeen. Maar daar heb ik nu al een paar jaar geen last meer van. Onregelmatigheid begon bij mij een jaar of 3 geleden en opvliegers heb ik pas sinds een half jaar.

Ik vind het wel heel vergelijkbaar met de periode vlak na de bevalling. Toen had ik ook van die enorme zweetaanvallen en een gevoel alsof je lichaam soms ineens te klein voor je is (alsof je eruit barst :D ), soms ongepast emotioneel zijn en je niet stabiel voelen (hoewel ik daar nu veel minder last van heb dan destijds). Alleen na de bevalling duurt zoiets meestal maar een paar weken; nu al een paar jaar :')
leuk he! zon opmerking ... daarom vraag ik het juist hier ..in dit topic ..omdat ik dacht dat het hier kon..... niet dus :N
  vrijdag 8 juli 2011 @ 02:43:02 #147
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_99183855
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 02:30 schreef snetje het volgende:

[..]

leuk he! zon opmerking ... daarom vraag ik het juist hier ..in dit topic ..omdat ik dacht dat het hier kon..... niet dus :N
Er is een man zo behulpzaam om "ons" bij te staan en begrip te tonen in ons absolute "niet mannen topic", hulde voor dat _O_

Misschien maakte hij een grapje? En grapjes moet je blijven maken, juist in periodes dat het allemaal niet zo lekker gaat, dat relativeert de boel een beetje. Volgens mij wordt Golfer dagelijks geconfronteerd met dit fenomeen ;) en weet inmiddels wel wat hij kan verwachten.......
  vrijdag 8 juli 2011 @ 02:50:03 #148
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_99183991
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 02:43 schreef childintime het volgende:

[..]

Er is een man zo behulpzaam om "ons" bij te staan en begrip te tonen in ons absolute "niet mannen topic", hulde voor dat _O_

Misschien maakte hij een grapje? En grapjes moet je blijven maken, juist in periodes dat het allemaal niet zo lekker gaat, dat relativeert de boel een beetje. Volgens mij wordt Golfer dagelijks geconfronteerd met dit fenomeen ;) en weet inmiddels wel wat hij kan verwachten.......
ik weet zulke fokkers ook te waarderen! serieus ... maar de grens bij een grap qua een dronken snet
en het mij niet serieus nemen qua overgang allenig omdat ik 43 ben ..dat doet zeer !!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 03:20:47 #149
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_99184591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 02:50 schreef snetje het volgende:

[..]

ik weet zulke fokkers ook te waarderen! serieus ... maar de grens bij een grap qua een dronken snet
en het mij niet serieus nemen qua overgang allenig omdat ik 43 ben ..dat doet zeer !!
Dat is vast zijn bedoeling niet geweest. Wat ik van van Golfer weet ( door zijn posts) is dat hij absoluut niet de intentie heeft anderen opzettelijk te kwetsen. Hij is een zeer beschaafde Fokker en zit hier niet om te treiteren. ;)
pi_99186495
Ik had op elke eierstok een cyste dus mijn eierstokken moesten eruit en heb meteen de complete baarmoeder ook laten verwijderen (ik had geen zin om toch weer elke 5 jaar voor een baarmoederhals kanker onderzoek naar het ziekenhuis te moeten gaan)
Ongeveer 2 weken later begon bij mij de overgang.
Dat mijn baarmoeder eruit is heb ik geen problemen mee dat kon en kan ik nog steeds toe juichen, maar mijn eierstokken dat is een heel ander verhaal aangezien die de hormoonhuishouding regelen die dus nu ontregelt is (toen ik hoorde dat die eruit moesten heb ik een traantje weg gepinkt, vooral omdat ik voor een vermoedelijke liesbreuk naar het ziekenhuis ging en 6 weken later lag ik op de operatietafel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')