Ik in theorie nog steeds.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
Wat ben ik blij dat ik al er lang geen last meer van heb en gewoon lekker ouwe man mag spelen met al z'n niet meer zo stijfjes en odolletjes die soms nog werken.
Ik kan nog kinderen krijgen....en jullie?
Die liefdesbaby's kan je toch gewoon kopen in Azië ofzo?quote:
En vergeet die Italiaanse arts niet die niet zo moeilijk doet over leeftijden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die liefdesbaby's kan je toch gewoon kopen in Azië ofzo?
Ik ook niet. Vanaf dat er haar op groeit...quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:17 schreef trovey het volgende:
En vergeet die Italiaanse arts niet die niet zo moeilijk doet over leeftijden.
Dat is met de huidige trend van het kaal moeten zijn over het hele lichaam niet altijd zo makkelijk of je dan goed zit qua leeftijd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vanaf dat er haar op groeit...
Sinds een paar maanden niet meer. Anders had het in theorie nog wel gekund (maar ik heb nooit kinderen gewild).quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
Wat ben ik blij dat ik al er lang geen last meer van heb en gewoon lekker ouwe man mag spelen met al z'n niet meer zo stijfjes en odolletjes die soms nog werken.
Mijnes wordt over 2 weken pas 2 jaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
Dat is dus ook het verraderlijke vind ik. Je weet niet precies wanneer het ophoudt. Het kan 5 maanden wegblijven, maar het is dan niet gezegd dat er niet toch nog een verdwaald ei ergens rondhangt......Dat was dus ook in m'n droom laatst zoquote:Op woensdag 6 juli 2011 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden niet meer. Anders had het in theorie nog wel gekund (maar ik heb nooit kinderen gewild).
ja he! alles verdwijnt onder de spoilers ...quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:58 schreef golfer het volgende:
I can feel the overgang love in this topic..
mijn dochter en vriend hebben sinds kort een 3 jaren planquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is met de huidige trend van het kaal moeten zijn over het hele lichaam niet altijd zo makkelijk of je dan goed zit qua leeftijd.
Join the clubquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef snetje het volgende:
mijn dochter en vriend hebben sinds kort een 3 jaren plantrouwen en kids.... dus als het gaat zoals hun het willen dan ben ik binnen 3 jaar oma
..mwah.. ik krijg nu liever kleinkids
beginnen die opvliegers gelijk? of komt dat later pas? ik heb nu het idee dat ik in de voorface zit ...maar mijn kennende heb ik denk ik de pech om gelijk in de malle molen gedonderd te wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:48 schreef Sorella het volgende:
Van mijn gyneacoloog moest ik elke 2 jaar een borstfoto laten maken als ik hormonen ging gebruiken.
Gebruik je geen hormonen dan heb je kans dat je botten vlugger broos worden dus over een half jaar laat ik een botscan uitvoeren (dan zit ik twee jaar in de overgang)
Naar mijn moeder hoef ik niet te kijken die had er nauwelijks last van, ik daarentegen barst van de opvliegers, misschien omdat bij mij de overgang niet op een natuurlijke manier gekomen is maar omdat alles eruit gehaald is.
Plus als je stopt met de hormonen je weer de overgang ingaat en aangezien de hormonen toch niet hielpen ben ik er ook maar mee gestopt na een half jaar, maar die klote opvliegers s,nacht vallen me erg zwaar (overdag kan ik ze wel aan)
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:32 schreef golfer het volgende:
Snetje is nog lang niet aan de ondergang toe met haar pas 43 jaar.
Haar opvliegers worden volgens mij door teveel alcoholgebruik veroorzaakt.
en golfer wordt dement nu!! overgang is een ondergang?? en sowieso kan ik geen alcohol gebruiken in mijn lichaam ... mijn darmen accepteren zoiets niet! das nog weer een ander probleem ja... overigens geloof ik sowieso al niet dat golfer een oude 70tiger is .... eerder een fokker!! die in dit topic de boel flink loopt op te stoken...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:32 schreef golfer het volgende:
Snetje is nog lang niet aan de ondergang toe met haar pas 43 jaar.
Haar opvliegers worden volgens mij door teveel alcoholgebruik veroorzaakt.
Heb je een complete baarmoederverwijdering ondergaan? Dan heeft dat er zeker mee te maken. Ik heb in een ziekenhuis gewerkt waar ook vrouwen lagen die dit ondergingen. Niet misquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:48 schreef Sorella het volgende:
Van mijn gyneacoloog moest ik elke 2 jaar een borstfoto laten maken als ik hormonen ging gebruiken.
Gebruik je geen hormonen dan heb je kans dat je botten vlugger broos worden dus over een half jaar laat ik een botscan uitvoeren (dan zit ik twee jaar in de overgang)
Naar mijn moeder hoef ik niet te kijken die had er nauwelijks last van, ik daarentegen barst van de opvliegers, misschien omdat bij mij de overgang niet op een natuurlijke manier gekomen is maar omdat alles eruit gehaald is.
Plus als je stopt met de hormonen je weer de overgang ingaat en aangezien de hormonen toch niet hielpen ben ik er ook maar mee gestopt na een half jaar, maar die klote opvliegers s,nacht vallen me erg zwaar (overdag kan ik ze wel aan)
leuk he! zon opmerking ... daarom vraag ik het juist hier ..in dit topic ..omdat ik dacht dat het hier kon..... niet dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:09 schreef childintime het volgende:
[..]
Het kan in principe wel. Maar 43 is wel jong voor opvliegers (dat woord alleen al
) Rond die leeftijd merkte ik eigenlijk weinig. Was nog netjes "op tijd", het enige wat misschien als voorbode opgevat had kunnen worden was de steeds terugkerende, trekkerige pijn rond de menstruatie op de plek waar de hechtingen hebben gezeten na de bevalling (en dat waren er veeeel), die pijn was behoorlijk irritant, trok helemaal door naar m'n bovenbeen. Maar daar heb ik nu al een paar jaar geen last meer van. Onregelmatigheid begon bij mij een jaar of 3 geleden en opvliegers heb ik pas sinds een half jaar.
Ik vind het wel heel vergelijkbaar met de periode vlak na de bevalling. Toen had ik ook van die enorme zweetaanvallen en een gevoel alsof je lichaam soms ineens te klein voor je is (alsof je eruit barst), soms ongepast emotioneel zijn en je niet stabiel voelen (hoewel ik daar nu veel minder last van heb dan destijds). Alleen na de bevalling duurt zoiets meestal maar een paar weken; nu al een paar jaar
Er is een man zo behulpzaam om "ons" bij te staan en begrip te tonen in ons absolute "niet mannen topic", hulde voor datquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:30 schreef snetje het volgende:
[..]
leuk he! zon opmerking ... daarom vraag ik het juist hier ..in dit topic ..omdat ik dacht dat het hier kon..... niet dus
ik weet zulke fokkers ook te waarderen! serieus ... maar de grens bij een grap qua een dronken snetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:43 schreef childintime het volgende:
[..]
Er is een man zo behulpzaam om "ons" bij te staan en begrip te tonen in ons absolute "niet mannen topic", hulde voor dat![]()
Misschien maakte hij een grapje? En grapjes moet je blijven maken, juist in periodes dat het allemaal niet zo lekker gaat, dat relativeert de boel een beetje. Volgens mij wordt Golfer dagelijks geconfronteerd met dit fenomeenen weet inmiddels wel wat hij kan verwachten.......
Dat is vast zijn bedoeling niet geweest. Wat ik van van Golfer weet ( door zijn posts) is dat hij absoluut niet de intentie heeft anderen opzettelijk te kwetsen. Hij is een zeer beschaafde Fokker en zit hier niet om te treiteren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:50 schreef snetje het volgende:
[..]
ik weet zulke fokkers ook te waarderen! serieus ... maar de grens bij een grap qua een dronken snet
en het mij niet serieus nemen qua overgang allenig omdat ik 43 ben ..dat doet zeer !!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |