ja! met 40 ga je zeuren!! hoepel op als je het niet bevalt...Creep!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:46 schreef Creeg het volgende:
Oh jij alweer? Gister zat je toch ook al te zeuren om je man?dat hij niks meer doet..
jazeker! en ook in de leefttijd dat ik pukkels van sweertjes kan onderscheiden... hoepel op!! grow up!! en blijf af van alles wat je nu neemt!! sukkel ga maffen!! je bent NIET grappig...quote:
Wtf!?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
jazeker! en ook in de leefttijd dat ik pukkels van sweertjes kan onderscheiden... hoepel op!! grow up!! en blijf af van alles wat je nu neemt!! sukkel ga maffen!! je bent NIET grappig...
Wtf? ..jonghuuu!! ga naar bed!! sukkel!! de tijd dat FOK getreiterd werd door echte diehards nerds is voorbij!quote:
ha ha ha ha ha haha haaaaahahahaha ha ha ha hhhha ha grmpfquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:01 schreef schommelstoel het volgende:
Als je wilt lachen om de overgang, grapjes: De overgang, klinkt als een promotie!
Alleen spreekt het de naam alleen maar tegen in werkelijkheid!
Always look on the bright side of life!
mwah..ik hou ze nog in toom .... geprikkelde reacties klinkt zo best grappigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:18 schreef trovey het volgende:
Het lijkt er wel een beetje op dat bij jou de overgang is begonnen...gezien je nogal geprikkelde reacties.....![]()
* trovey duikt weg achter de bank
Yep, nu is het zeker.... niet te plaatsen stemmingswisselingen....je bent de pineut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
mwah..ik hou ze nog in toom .... geprikkelde reacties klinkt zo best grappig
Hoe vond je vrouw die periode dat jij een cabrio/motor (liefst HD) het leukste vond wat er bestond en je toch wel erg er aan dacht om je vrouw in te ruilen voor een 20 jaar jonger modelletje?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:24 schreef golfer het volgende:
Gelukkig heb ik er geen last meer van en mijn vrouw ook steeds minder.
preciesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:18 schreef trovey het volgende:
Het lijkt er wel een beetje op dat bij jou de overgang is begonnen...gezien je nogal geprikkelde reacties.....![]()
* trovey duikt weg achter de bank
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:29 schreef snetje het volgende:
nu ja!! script dit hele topic maar weer !!! vrouwen in de overgang bestaat niet... of ik moet het plaatsen bij de 70tigers ? misschien dat er dan fatsoenlijk mee omgegaan kan worden...
leer eens te lezen tussen de regels...(sorryquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
...Godzijdank heb ik nog nergens last van...althans ik herken niet de klassieke symptomen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
[..]
leer eens te lezen tussen de regels...stomme hoerekop!!!
Hier, je hebt ze echt nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
[..]
leer eens te lezen tussen de regels...stomme hoerekop!!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:11 schreef trovey het volgende:
Ik begin medelijden met TS haar man te krijgen....je zult er maar dag en nacht mee geconfronteerd worden.
Als je pech hebt staat het jou ook ooit te wachtenquote:
Welke van mijn vrouwen bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:30 schreef trovey het volgende:
Hoe vond je vrouw die periode dat jij een cabrio/motor (liefst HD) het leukste vond wat er bestond en je toch wel erg er aan dacht om je vrouw in te ruilen voor een 20 jaar jonger modelletje?
Dochters tellen niet mee hè?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke van mijn vrouwen bedoel je?![]()
Overigens nooit behoefte aan een motor of cabrio gehad.
Helaas alleen maar schoondochters.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:58 schreef trovey het volgende:
Dochters tellen niet mee hè?![]()
![]()
Geen cabrio of motor.![]()
[ afbeelding ]
Schoondochters mogen wel hè?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas alleen maar schoondochters.![]()
Maar voor de rest voldeed ik wel aan de eisen hoor, qua jongere vrouwen enzo.
quote:
Maar negeert de overgang jou ook?quote:
Ik heb eigenlijk nergens last van. Zit al 5 jaar te wachten op het "grote gebeuren" (met angst en beven ivm alle verhalen die ik er rondom heb gehoord). Maar tot nog toe ben ik alleen maar heel blij als die maandelijkse shit op houdt en voor de rest voel ik me primaquote:
Or was it not?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:15 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik heb trouwens laatst gedroomd (een nachtmerrie) dat ik op mijn 49e te horen kreeg (van een gyneacoloog) dat ik "gewoon zwanger" was ......In theorie is het natuurlijk nog steeds mogelijk, maar wat was ik blij toen ik wakker werd en me realiseerde dat het een droom was.... :P
De kust is voorlopig veilig en de volgende keer zou ik achter de bank gaan zitten ipv er onder.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:56 schreef trovey het volgende:
Kan ik alweer onder de bank vandaan komen of is TS nog steeds in de chagrijnig--stemming?![]()
Ik neem geen enkel risicoquote:Op zondag 3 juli 2011 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De kust is voorlopig veilig en de volgende keer zou ik achter de bank gaan zitten ipv er onder.
Is het niet wat krap onder de bank? Ik zou niet willen dat je last krijgt van je rug oid.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem geen enkel risico....in mijn huis is het onder de bank een stuk veiliger want achter de bank heb ik geen rugdekking.
Of langerquote:Op zondag 3 juli 2011 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Dames, heren ook, het duurt maar een jaar of 5,6
Nee hoor...ruimte zat onder de bankquote:Op zondag 3 juli 2011 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het niet wat krap onder de bank? Ik zou niet willen dat je last krijgt van je rug oid.Van rugklachten wordt je chagrijnig en voordat je weet loop je te tieren zoals TS.
Een privé-sauna in je bed. Geen idee wat mij te wachten staat...vrouwelijke voorouders kan ik het niet meer vragen en ik heb geen idee wanneer die begonnen "te stotteren".quote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Een paar maanden geleden had ik medicijnen die de verschijnselen van de overgang gaven, holy crap, ik dreef mijn bed uit. Ik was blij toen ze weer uitgewerkt waren. Ik weet nu wat me te wachten staat.
Ik heb het allemaal van een collega van dichtbij meegemaakt (is al 10 jaar "bezig") en werd steeds banger. Na raad aan moeders te hebben gevraagd, bleek dat zij binnen 5 jaar overal vanaf was. En zoals het er nu naar uitziet lijk ik moeders weg te gaan vervolgenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Een paar maanden geleden had ik medicijnen die de verschijnselen van de overgang gaven, holy crap, ik dreef mijn bed uit. Ik was blij toen ze weer uitgewerkt waren. Ik weet nu wat me te wachten staat.
euhm nee.. heul erg boos!! boos op alles !! ik gooi 2 kwalen waar ik last van heb hier in de 40tigers en hoop daar antwoord op te krijgen zodat ik daar verder mee kan ... en wordt neer gezet als een aandachtshoer ... geloof mij ... als ik aandacht zou willen hebben dat had ik mijn hele hebben en houden hier neergezet ! en die is op dit moment niet prettig ... diegenen die mij kennen via internet kunnen beamen dat ik niet zomaar om hulp en raad vraag ... de overgang vraag was voor mij even de druppel! heb het er met niemand over en vecht het alleen wel weer uit....quote:
Nogmaals...ga naar je huisarts toe als je teveel last hebt van overgangsverschijnselen en vraag of er iets aan te doen is....geloof het of niet maar dat was en is een serieus antwoord.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef snetje het volgende:
[..]
euhm nee.. heul erg boos!! boos op alles !! ik gooi 2 kwalen waar ik last van heb hier in de 40tigers en hoop daar antwoord op te krijgen zodat ik daar verder mee kan ... en wordt neer gezet als een aandachtshoer ... geloof mij ... als ik aandacht zou willen hebben dat had ik mijn hele hebben en houden hier neergezet ! en die is op dit moment niet prettig ... diegenen die mij kennen via internet kunnen beamen dat ik niet zomaar om hulp en raad vraag ... de overgang vraag was voor mij even de druppel! heb het er met niemand over en vecht het alleen wel weer uit....
wat zijn de overgangsverschijnselen dan ?? daar vraag ik dus naar ...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Nogmaals...ga naar je huisarts toe als je teveel last hebt van overgangsverschijnselen en vraag of er iets aan te doen is....geloof het of niet maar dat was en is een serieus antwoord.En nou niet weer gaan schelden want dan ben ik heel snel klaar met je.
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Nogmaals...ga naar je huisarts toe als je teveel last hebt van overgangsverschijnselen en vraag of er iets aan te doen is....geloof het of niet maar dat was en is een serieus antwoord.En nou niet weer gaan schelden want dan ben ik heel snel klaar met je.
Die zijn toch redelijk beschreven en anders even naar je huisarts als je het niet weet....quote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef snetje het volgende:
[..]
wat zijn de overgangsverschijnselen dan ?? daar vraag ik dus naar ...
Stemmingswisselingen, hormoonveranderingen (wat zich kan uiten in vette huid/puistjes maar ook b.v. snel in gewicht aankomen en dat niet meer kwijtraken), opvliegers (wat wil zeggen dat je het van het ene op het andere moment heel warm kunt krijgen), vaginale droogheid en natuurlijk de inkopper....onregelmatige menstruatie en uiteindelijk het wegblijven ervan.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef snetje het volgende:
[..]
wat zijn de overgangsverschijnselen dan ?? daar vraag ik dus = naar ...
watjes!! sluit de volgende keer alles af en emigreeer naar de dichtsbijzijnde leuke fam. !!!! ben nog maar (s)netjes begonnen hequote:Op zondag 3 juli 2011 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De kust is voorlopig veilig en de volgende keer zou ik achter de bank gaan zitten ipv er onder.
sterktequote:Op zondag 3 juli 2011 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Overgang doe ik nog niet aan, ik ben pas net moeder
Ik denk dat het inderdaad het beste is om het gewoon over je heen te laten komen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:07 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me ooit (een jaar of 10 terug) voorgenomen dat als ik een onuitstaanbare heks zou worden, ik een tijdje de pil zou gaan slikken. Het gaat er ook heel erg om hoe je zelf in deze periode staat. In aziatische landen hebben vrouwen na de overgang een soort statussymbool. Zij hebben een soort verhevenheid. Nou wil ik het niet bepaald dat noemen, maar de overgang is wel iets wat gewoon bij het leven hoort, net als puberen bij jonge meisjes. Het is nou eenmaal wat bij je leven als vrouw hoort; hoe meer je je verzet, hoe meer last je ervan zult hebben.
Ik ben stiekem weleens jaloers geworden op vrouwen van 55+ als ik die tegenkwam in het verleden. Omdat zij alles al achter de rug hadden en het voor mij nog moest beginnen. Omdat ik eerder verlangde naar de bevrijding van de maandelijkse last, dan naar de lasten van de periode zelf; is me dit 100% meegevallen![]()
Het glas is halfvol of half leeg; het is maar net hoe je het bekijkt
tx... hier heb ik wat aan ...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:52 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal van een collega van dichtbij meegemaakt (is al 10 jaar "bezig") en werd steeds banger. Na raad aan moeders te hebben gevraagd, bleek dat zij binnen 5 jaar overal vanaf was. En zoals het er nu naar uitziet lijk ik moeders weg te gaan vervolgenIk slaap idd met de ramen open zonder pyjama oid en soms ineens zonder dekbed
Maar een uurtje later word ik weer wakker van de kou. Vervelender vind ik het overdag; zit ik met een collega of client te praten en breekt ineens het zweet me uit en krijg ik een rooie kop........ Gelukkig heb ik werk waarbij ik de beschikking heb over een eigen douche, dus dan douche ik me weer even en is alles weer opgelost. Ik kan me er echt niet zo druk om maken; eerder vind ik het wel iets komisch hebben; ik moet lachen om wat er allemaal met me gebeurt.
Ik heb het een paar jaar terug bij dochter gezien. Toen ze in de pubertijd kwam. Eigenlijk is dat precies hetzelfde, alleen dat zijn wij vrouwen allang weer vergeten. Zij kon ook van die buien hebben dat ze prikkelbaar was, het ineens bloedheet had en alles uit moest, emotioneel was om de raarste dingen.
@miss_sly, na mijn bevalling had ik ook een paar weken een periode waarin ik erge last van zweten en instabiliteit had. Dit is eigenlijk precies hetzelfde. Het duurt alleen wat langer, maar is ook minder heftig. Na de bevalling moet je hormoonhuishouding van megahoog ineens weer naar normaal. Dat merk je; je wilt janken, je kunt weinig hebben en zweet je een rotje![]()
Maar het grote moment dat ik verlost zal zijn van OB, Always en al die andere shit ga ik vieren
Wij moeten er zelf doorheen en kunnen er dus ook niet voor weglopen....mannen kunnen dat wel....voordeur opendoen en de deur uitlopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:13 schreef golfer het volgende:
Watjes!
Jullie moeten..of er nog aan beginnen...of hebben dus niet al jarenlang een vrouw in de overgang in je buurt gehad.
Been there..done that..qua vrouw.
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij moeten er zelf doorheen en kunnen er dus ook niet voor weglopen....mannen kunnen dat wel....voordeur opendoen en de deur uitlopen.
nogmaals ..zonder aandachtvragerig over te komen ...dit komt op mijn dak extra! ben voor mijn mening nog te je jong hiervoor met 43 ... vandaar dat ik ik vraag hoe anderen het ervaren.... dan kan ik het een plekje geven naast alle ellende wat ik nu heb... en mijn dokter moet zelfs naar een dokter ...quote:Op maandag 4 juli 2011 02:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij moeten er zelf doorheen en kunnen er dus ook niet voor weglopen....mannen kunnen dat wel....voordeur opendoen en de deur uitlopen.
quote:
volgende leven kom ik pas terug allenig als man zijndequote:Op maandag 4 juli 2011 02:15 schreef trovey het volgende:
[..]
43 kan makkelijk, je hebt vrouwen die er vroeg mee zijn (zelfs dertigers) en vrouwen die pas beginnen als ze de 50 gepasseerd zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:23 schreef snetje het volgende:
[..]
nogmaals ..zonder aandachtvragerig over te komen ...dit komt op mijn dak extra! ben voor mijn mening nog te je jong hiervoor met 43 ... vandaar dat ik ik vraag hoe anderen het ervaren.... dan kan ik het een plekje geven naast alle ellende wat ik nu heb... en mijn dokter moet zelfs naar een dokter ...
Zij hebben de penopauzequote:Op maandag 4 juli 2011 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
volgende leven kom ik pas terug allenig als man zijndedamn!! die gasten hebben het maar wat makkelijk...
jij mag blijvenquote:Op maandag 4 juli 2011 02:13 schreef golfer het volgende:
Watjes!
Jullie moeten..of er nog aan beginnen...of hebben dus niet al jarenlang een vrouw in de overgang in je buurt gehad.
Been there..done that..qua vrouw.
Nee, op die leeftijd begint alles. Vanaf mijn 42e begon ik veranderingen te bemerken (na 30 jaar werd ik ineens plotsklaps ongesteld middenin de AH, met een witte broek aan middenin de zomer, terwijl ik er 30 jaar de klok gelijk op kon zetten). Nu ben ik 49 en die veranderingen zijn dus gewoon de overgang..... Als je je erbij neerlegt zou het een stuk simpeler en minder moeizaam voor je verlopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:23 schreef snetje het volgende:
[..]
nogmaals ..zonder aandachtvragerig over te komen ...dit komt op mijn dak extra! ben voor mijn mening nog te je jong hiervoor met 43 ... vandaar dat ik ik vraag hoe anderen het ervaren.... dan kan ik het een plekje geven naast alle ellende wat ik nu heb... en mijn dokter moet zelfs naar een dokter ...
nu ja dat dus... ik ga geloof ik maar een knalrood tenue aanschaffen ...wist ook waar ik kon gaan en staan en dat is nu even compleet veranderd vandaar dus mijn vraag ...quote:Op maandag 4 juli 2011 02:29 schreef childintime het volgende:
[..]
Nee, op die leeftijd begint alles. Vanaf mijn 42e begon ik veranderingen te bemerken (na 30 jaar werd ik ineens plotsklaps ongesteld middenin de AH, met een witte broek aan middenin de zomer, terwijl ik er 30 jaar de klok gelijk op kon zetten). Nu ben ik 49 en die veranderingen zijn dus gewoon de overgang..... Als je je erbij neerlegt zou het een stuk simpeler en minder moeizaam voor je verlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |