Andere film kijken dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef Bloempje. het volgende:
En ja Bob, ik ging film kijken, maar meestal word ik dan sloom en val ik in slaap. Maar ik ben nu nog niet eens moe
Ja, of wachten tot ik moe ben. Dat gaat alleen wel even duren denk ikquote:
Beterquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:11 schreef dralion13 het volgende:
Sexy Freeze
Ik heb mn diploma in de pocket
Omdat daarom denk ik .quote:
Zal ik even warme melk komen brengen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, of wachten tot ik moe ben. Dat gaat alleen wel even duren denk ik
Waar is flips dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vraag maar aan Flips hoe en wat ik eruit zie.
Ik ben lelijk..is niet goed voor mijn zelfvertrouwen als ik al die knappe mensen ziequote:
Oke dit vind ik wel goede redenquote:
als je haar spreekt vraag je het haar maarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zal ik even warme melk komen brengen?
[..]
Waar is flips dan?
[..]
Ik ben lelijk..is niet goed voor mijn zelfvertrouwen als ik al die knappe mensen zie [ afbeelding ]
Nja met die kerstballen op de achtergrond werd je toch al een stuk leukerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Waar is flips dan?
[..]
Ik ben lelijk..is niet goed voor mijn zelfvertrouwen als ik al die knappe mensen zie [ afbeelding ]
Neuh, hielp niet. Al geprobeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Waar is flips dan?
[..]
Ik hoop niet dat je ragboer bedoeld?quote:
Volgende kerst ben ik dan wel weer op TC.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:12 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nja met die kerstballen op de achtergrond werd je toch al een stuk leuker
Klink misschien, die had toch een ban van een paar week aangevraagd vanwege schoolquote:
Maar die is weer terugquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klink misschien, die had toch een ban van een paar week aangevraagd vanwege school
Alweer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klink misschien, die had toch een ban van een paar week aangevraagd vanwege school
Wist ik nietquote:
Slaaplekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen om 7 uur werken![]()
Is dat van Rihanna?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:15 schreef FreezePop het volgende:
HE GOT NO SENSE BUT HE GOT MOOOOOONEEYYY
Ik ken alleen de Gigi D'Agostino versiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wel.
Het beste nummer met de slechtste tekst
Die ga ik leren op gitaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wel.
Het beste nummer met de slechtste tekst
Ik ook. :3quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:23 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, nog een poging doen, slaaplekker allemaal
trusten Bloemiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:23 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, nog een poging doen, slaaplekker allemaal
Ja niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Gebeurt toch al adh van je browsergeschiedenis,
BOB BEL ME NUquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Bob heeft zwepen, leren pakjes en kettingen.
doeiquote:
inchquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:55 schreef Creeg het volgende:
Heb ff een vraag
Hoe zie je bij een tv op internet bij gegevens hoe groot hij is?
tyquote:
mag je weer posten?quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb mijn propedeuse, ik heb mijn propedeuse
Nu eindelijk geen zorgen meer of ik van school af moet
Flips drinkt waarschijnlijk vanavond wel aardig wat cocktails jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Flips is vanavond dronken? [ afbeelding ]
Sinds woensdag weer terug in Nederlandquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flips drinkt waarschijnlijk vanavond wel aardig wat cocktails ja![]()
En dankjewel Bobje
Ben je nog op vakantie of al thuus?
Heb je het leuk gehad? Goed weer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sinds woensdag weer terug in Nederland![]()
Hoe staat het nu met jouw vakantieplannen nu je helemaal klaar bent?
Dankjequote:
Merciiiiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:39 schreef gianni61 het volgende:
Proficiat Flippie!
Hee bobo, waar ben je geweest?
Surfen in Portugalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:39 schreef gianni61 het volgende:
Proficiat Flippie!
Hee bobo, waar ben je geweest?
Jaa..was echt perfectquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad? Goed weer?
Nouu ik ga in augustus naar Gran Canaria met mijn zusje ennn ergens nog een keer met mn mama of naar Londen of naar Wenen. (Niet eens Parijs nee)
Tweedejaars, ik had alleen gigantisch veel moeite met het vakquote:
Dus meneer heeft nu een mooi zongebruind tintjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jaa..was echt perfectWeer was voor mij iets te warm..aangezien ik snel verbrand
Maar aan het einde van de vakantie was mijn huid er wel aan gewend [ afbeelding ] En volgend jaar maar weer terug naar die plek
2 keer op vakantie nog gewoonEn persoonlijk zou ik voor Londen kiezen
Maar ik ben nog nooit in Wenen geweest..dus hier moet je niet op afgaan..[ afbeelding ]
chille.quote:
Ahh oke, nou goed werk!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tweedejaars, ik had alleen gigantisch veel moeite met het vakEerstejaar ligt het niveau van dat vak 10 x zo hoog als het tweede jaar
Dankjewelquote:
Dit dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:52 schreef gianni61 het volgende:
Sharr
Ja, het is comic sans dag
dit venster is nog normaal, maar ik durf niet te refreshen
Moggggguh.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemorgen
Fijne Comic Sans dag allemaal
Gianniquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:54 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh SV
Sharretje, heb je een ochtendhumeurtje?![]()
Sharrquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:54 schreef sharr het volgende:
SV
Nee Gianni, ik vind dit echt gewoon oerlelijk
Flippieequote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moggggguh.
Ik ga er van tussen, kusjes
Baww, nou je hebt hem nu en daar gaat het om! Alleen wat ik niet snap, heb je nu pas je 60 punten of wat? D:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DankjewelBen er echt blij mee
Haalde steeds 5,4 terwijl ik echt lang leerde
Das niet motiverend na een tijdje
Klinkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi SV en Sharrr
[..]
Baww, nou je hebt hem nu en daar gaat het om! Alleen wat ik niet snap, heb je nu pas je 60 punten of wat? D:
Zo bruin ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus meneer heeft nu een mooi zongebruind tintjeEn als het bevalt waarom niet terugkeren.
Jaaa moet af en toe een beetje luxe doen. Ja nou ja Londen wil ik al jaren heen, dus dat zal het wel worden.
Bak wel mijn eigen Weense sachertorte
maak een KLB topic:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:54 schreef sharr het volgende:
SV
Nee Gianni, ik vind dit echt gewoon oerlelijk
Ik hou van jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:05 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvinken.
(Extra -> Internetopties -> geavanceerd.)
En dan Georgia instellen als standaard. Vet mooi
Je gebruikt geen Chrome?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:05 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvinken.
(Extra -> Internetopties -> geavanceerd.)
En dan Georgia instellen als standaard. Vet mooi
ik zit op het werk. dus firefoxquote:
Bij window of edit ook niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:15 schreef Bloempje. het volgende:
Bij safari kan t niet
Of ik kan het niet vinden
Neuh, je kan wel wat aanpassen bij de lettertypen, maar dat is alleen wel lettertype je als standaard wilt.quote:
Staat er dan geen geavanceerdtoets achter ergens ofzo? Want daar zou het wel in de buurt moeten zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, je kan wel wat aanpassen bij de lettertypen, maar dat is alleen wel lettertype je als standaard wilt.
Alleen kan ik het menu beeld dan weer niet vindenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
1. Open uw Safari browser. 2. Open het menu 'Beeld'. ... Vink het vakje 'Op webpagina's gespecificeerde lettertypes negeren' aan met de muis
Zou volgens google moeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Echte bazen gebruiken Chrome.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:42 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Echte bazen gebruiken Chrome. hebben een macbook.
een PC met internet explorerquote:
mijn ontbijt was een kop koffie en een boterham met kaas, maar dat is alweer ruim 4 uur geledenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:50 schreef Bloempje. het volgende:
Ik weet alleen nog niet wat ik ga eten. Hmmm...
Ik heb vakantiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ontbijt was een kop koffie en een boterham met kaas, maar dat is alweer ruim 4 uur geleden
maak een kaas omelet..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb vakantie
Ik denk, dat ik een eitje ga koken en op een boterham met kaas stuk ga hakken. En sinaasappelsap. Versgeperst.
nietus!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
We hebben nu alweer de helft van 2011 gehad
morgen om 13:00 zitten we halverwege het jaarquote:
Oh nou ik dacht een jaar 12 maanden had, en dat je na 6 maanden wel op de helft zit. Ongeacht die 28 dagen in februari.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen om 13:00 zitten we halverwege het jaar
jepquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
En als ik qua dagen reken, is die de 182e dag van het jaar toch? Dus om 12.00uur zit die op de helft. 182.5 x 2 = 365 dagen
kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
En als ik qua dagen reken, is die de 182e dag van het jaar toch? Dus om 12.00uur zit die op de helft. 182.5 x 2 = 365 dagen
uh leuk! vandaag dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
maar we hebben tot nu toe 181 dagen gehad.
vandaag om 12 uur is het 181,5
morgen om 12 uur 182,5
maar omdat zomertijd is het om 13uur
danku, dat wilde ik horenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
Technisch gezien heeft hij gelijk, maar vandaag is gewoon begin van de 2e helft. Geen gezeur
oke, nu ga ik huilenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
Ik haat knipoogemoticons ongeveer evenveel als ik Comic Sans MS haat.
Ik snap jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
Ik haat knipoogemoticons ongeveer evenveel als ik Comic Sans MS haat.
dat idee had ik ook alquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:49 schreef HappyBob het volgende:
Ik zou voor de 'niet' gaan [ afbeelding ]
Vind je m mooi? Dan ja. Vind je m niet mooi? Dan nee. Duh.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef gianni61 het volgende:
hmm, deze bestellen of niet?
http://www.goeiemode.nl/producten/tw-steel-horloge_2541.html
ik vind die tw steel dingen wel mooi, maar ben bang dat ik die heel snel om zeep helpquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vind je m mooi? Dan ja. Vind je m niet mooi? Dan nee. Duh.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind die tw steel dingen wel mooi, maar ben bang dat ik die heel snel om zeep help
mijn g-shock heb ik gewoon altijd om.
ook hou ik niet zo van wijzertjes, dan moet ik nadenken
Oh jongens, werkelijk, het is 1 dagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit lettertype
Ik heb spontaan minder zin om op FOK! te zitten
Show itttttquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging net weer winkelen, jurkje en rokje rijker hihi.
En jij ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging net weer winkelen, jurkje en rokje rijker hihi.
Doe maken danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en gisteren ook drie jurkjesssss en foto's van mn rokje plus jurkje heb ik niet
heb mn camera uitgeleend voor een bruiloft vandaag, anders kwam ik wel ff langs..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en gisteren ook drie jurkjesssss en foto's van mn rokje plus jurkje heb ik niet
Ik ben aanwezig. Alleen ik ben er niet als ik mn rekenen niet gehaald heb, aar daar ga ik niet van uitquote:
Die ga je halen hoor!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig. Alleen ik ben er niet als ik mn rekenen niet gehaald heb, aar daar ga ik niet van uit
Ik ben even boodschapjes doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
waar is die stomme homo als ik hem nodig heb
Welke?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
waar is die stomme homo als ik hem nodig heb
Oh, ja, ik weet ook niet waar die is hoor.quote:
Ik droomde dat ik 10000 dollar van m'n oma die niet dood is geërfd had.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik droomde dat ik jacuzi had die 10x zo groot was als mijn bad. Ik heb helemaal geen bad :<
Je wil haar dood hebben?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik 10000 dollar van m'n oma die niet dood is geërfd had.
Nee, ik wil geldquote:
Rare ben jijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, ik wil geld![]()
Maar in m'n droom was ze ook niet dood hoordus waarom ik dan iets van dr zou erven weet ik ook niet helemaal.
koningquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kom er nu achter dat Bruno Mars maar 1 persoon is, en geen band ofzo. Blijft kutmuziek.
Dat is te merken. Je maakt wel goede topics. Nog een paar en je hebt al een notequote:
Ja tfoe. Ik verveel me, dus. Het zijn geweldige topics, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:42 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dat is te merken. Je maakt wel goede topics. Nog een paar en je hebt al een note
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja tfoe. Ik verveel me, dus. Het zijn geweldige topics, al zeg ik het zelf.
Die van Moccasins meende ik echt. Lelijke kutschoenen.
Extra, opties, geavanceerd, websites niet toestaan hun eigen lettertype te gebruikenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef Creeg het volgende:
[..]![]()
wel mooie variaties allemaal op DIT KUT LETTERTYPE>
met jou kan ik praten!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kom er nu achter dat Bruno Mars maar 1 persoon is, en geen band ofzo. Blijft kutmuziek.
ook zeer terechte klachtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja tfoe. Ik verveel me, dus. Het zijn geweldige topics, al zeg ik het zelf.
Die van Moccasins meende ik echt. Lelijke kutschoenen.
Not working. Boeiend ik wen er wel aanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Extra, opties, geavanceerd, websites niet toestaan hun eigen lettertype te gebruiken
dat zegt meer over jou dan over de vakantie..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vergeet altijd weer hoe saai vakantie eigenlijk is
quote:
leugenaar.quote:
Dat wordt sowieso pizza of iets dergelijks bestellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, oke, jullie hebben gelijk
Ik heb gewoon geen zin om iets te gaan doenga wel vanavond uit eten met moeders?
(waardoor vader en broertje volledig geschokt waren dat ze nu voor hun eigen eten moesten zorgen
).
M'n moeder heeft toch maar even kant en klare lasagne gehaald voor zequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso pizza of iets dergelijks bestellen [ afbeelding ]
Wacht een prachtvrouwquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
M'n moeder heeft toch maar even kant en klare lasagne gehaald voor zebroertje moet werken en anders vergeet ie gewoon te eten als ie het zelf moet regelen
Iets voor jou?quote:
Helaas al bezet.quote:
Als ik de rest van de wereld moet geloven: als mij, maar dan 24 jaar ouder en met korter haar. Dus misschien ben je wat te jong voor drquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Helaas al bezet.
Tevens weet ik ook niet hoe ze eruit ziet
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:11 schreef Creeg het volgende:
wtfuck, m'n vriendin heeft me gehypnotiseerd. Ik heb zojuist de woonkamer gestofzuigd
Ik heb geen vriendin en ga zo stofzuigen + dweilen. Ook ben ik nu al een derde wasje aan het draaien. Vanavond maar eens veel bier zuipen en vrouwen lastig vallenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:11 schreef Creeg het volgende:
wtfuck, m'n vriendin heeft me gehypnotiseerd. Ik heb zojuist de woonkamer gestofzuigd
Mits niet te kort zie ik hier wel mogelijkheden. Adoptie is ook prima..dan ben ik wel je big brother with benefitsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als ik de rest van de wereld moet geloven: als mij, maar dan 24 jaar ouder en met korter haar. Dus misschien ben je wat te jong voor drOhja, en m'n vader enzo. Misschien kan ze je wel adopteren? Dan ben je m'n grote broer
Wat zijn precies de benefits dan? Want incest doe ik niet aan he? Maar je mag best m'n kamer stofzuigen en de was doen hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin en ga zo stofzuigen + dweilen. Ook ben ik nu al een derde wasje aan het draaien. Vanavond maar eens veel bier zuipen en vrouwen lastig vallen
[..]
Mits niet te kort zie ik hier wel mogelijkheden. Adoptie is ook prima..dan ben ik wel je big brother with benefits [ afbeelding ]
Bij adoptie noem je het toch geen incest meer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat zijn precies de benefits dan? Want incest doe ik niet aan he? Maar je mag best m'n kamer stofzuigen en de was doen hoorEn dr haar is niet pottenkapselhippelekkergekkehuisvrouwenkort.
Jawel, dan ben je m'n broer, ik noem het incestquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bij adoptie noem je het toch geen incest meer? [ afbeelding ] Stofzuigen en de was doen vind ik ook prima hoor..heb alleen een hekel aan ramen zemen [ afbeelding ]
M'n moeder adopteert je dan, goed?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Adopteer je mij, trouw ik met Bob. Is het je schoonzoon?
Als ik je adopteer ook, dan is het je oom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Prima. Maar dan komt er wel incest tussen mij en je broertje
Dat maakt niet uit. Zolang zij maar geen incest heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Prima. Maar dan komt er wel incest tussen mij en je broertje
En dit inderdaad. Wat broertje doet moet ie zelf weten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zolang zij maar geen incest heeft
quote:
quote:Profiel niet beschikbaar
Helaas, dit profiel is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Wat heb je gedaan? Heb je het stukgemaakt?quote:
je kunt me hier helpen met materiaal aanvragen op te stellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar een Youtube middagje houden denk ik
Jahoeeee! Wat had je nou stukgemaakt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |