het blijft toch fascinerend hequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:59 schreef Buitendam het volgende:
Ze komen oliedom over, en toch kunnen ze wel denken. Vind ik altijd interessant, zulke types.
Ja ga lekker naar Suriname danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat een sneu kutvolk....
"Ik ben nooit iemand geweest die zich aanpast.... fuck Nederland, ik ben hier gebracht en heb er niets mee..."
Precies. Want zoals die jongen nu, hij gooit er zoveel one-liners en beeldspraak tegenaan, en toch spreekt hij zichzelf niet tegen. Ik kan hem er in iedere geval niet op betrappen. Wat hij zegt is om te janken zo dom, maar het hele verhaal is wel kloppend.quote:
ze hebben geen keuze jeweet, de bakras werken ze tegen, black people still suffering!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En maar stoer doen, maar ondertussen zijn ze gewoon te laf om echt een poging te doen iets te maken van hun leven.
Is toch logisch? Via Randstad zijn ze geen knikker met een hoed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:59 schreef Buitendam het volgende:
Ze komen oliedom over, en toch kunnen ze wel denken. Vind ik altijd interessant, zulke types.
Als ze via drugs een stabiel inkomen kunnen krijgen lachen ze Henk van Ingrid keihard uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En maar stoer doen, maar ondertussen zijn ze gewoon te laf om echt een poging te doen iets te maken van hun leven.
Begreep ik het verkeerd en had hij spijt van zijn verleden ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:22 schreef Buitendam het volgende:
Janken als je niet meer als crimineel door het leven hoeft te gaan...
Nee, hij vindt het kut dat ie niet meer mee kan doen aan criminele activiteiten omdat hij voor zijn kinderen moet zorgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begreep ik het verkeerd en had hij spijt van zijn verleden ?
Als je niet gepakt wordt sluit het een het ander niet uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het kut dat ie niet meer mee kan doen aan criminele activiteiten omdat hij voor zijn kinderen moet zorgen.
Weten ze al. Dat is eigenlijk het ergste, geen heterdaad is geen arrestatie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
In het vervolg weet de politie precies wie ze moeten hebben
Nuance:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:31 schreef alors het volgende:
ja nu vind ze dat nog wel leuk ja cadeautjes krijgen, later vraagt ze zich af waarom papa er nooit was.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:37 schreef alors het volgende:
deze gozer neemt zichzelf echt veel te serieus als gangster
Als ie meeleest ben je de pineut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:37 schreef alors het volgende:
die met die pet die de hele tijd blaat over hoe gangster zijn leven wel niet is dus..
Daarom faalt uiteindelijk het grootste deel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:37 schreef alors het volgende:
Om het vak te leren.quote:
Staan ze oog in oog met Vanila Ice.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:40 schreef alors het volgende:
[..]zullen ze nog raar opkijken van wat echte gangsters zijn.
Volgende week sturen ze Kim Holland.quote:
100 euro voor degene die "JE MOEDERS KUT" tegen hem roept.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:46 schreef Ghostinthemachine het volgende:
aha een identiteitscrisis..
hij weet niet waar die vandaan komt
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
100 euro voor degene die "JE MOEDERS KUT" tegen hem roept.
Respect hiervoor braddaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
100 euro voor degene die "JE MOEDERS KUT" tegen hem roept.
Couz aka cousin = neefquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef NoCigar het volgende:
Wie is die Koos toch wAar iedereen het over heeft?
Main C's Meatball Marinade.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:05 schreef trovey het volgende:
Hebben ze nou gewoon boterhammetjes van thuis meegenomen![]()
Dat is niet stoer joh.
een waggi hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:09 schreef trovey het volgende:
Ik heb een wagen nodig....waarschijnlijk eentje van de users hier.
Ik zit niet zo in het taaltje.quote:
Ik begrijp het meeste niet.quote:
Dat is Quintisquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:13 schreef Paul-89 het volgende:
Die Santos doet toch ook die reclames van Lassie ?
carriere move gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:13 schreef Paul-89 het volgende:
Die Santos doet toch ook die reclames van Lassie ?
Nee, ik wel dan.quote:
Het blijft een Nederlandse gang hè?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef tong80 het volgende:
Wel leuk gelijk een reclame over bloemkool er achter aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |