het blijft toch fascinerend hequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:59 schreef Buitendam het volgende:
Ze komen oliedom over, en toch kunnen ze wel denken. Vind ik altijd interessant, zulke types.
Ja ga lekker naar Suriname danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat een sneu kutvolk....
"Ik ben nooit iemand geweest die zich aanpast.... fuck Nederland, ik ben hier gebracht en heb er niets mee..."
Precies. Want zoals die jongen nu, hij gooit er zoveel one-liners en beeldspraak tegenaan, en toch spreekt hij zichzelf niet tegen. Ik kan hem er in iedere geval niet op betrappen. Wat hij zegt is om te janken zo dom, maar het hele verhaal is wel kloppend.quote:
ze hebben geen keuze jeweet, de bakras werken ze tegen, black people still suffering!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En maar stoer doen, maar ondertussen zijn ze gewoon te laf om echt een poging te doen iets te maken van hun leven.
Is toch logisch? Via Randstad zijn ze geen knikker met een hoed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:59 schreef Buitendam het volgende:
Ze komen oliedom over, en toch kunnen ze wel denken. Vind ik altijd interessant, zulke types.
Als ze via drugs een stabiel inkomen kunnen krijgen lachen ze Henk van Ingrid keihard uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En maar stoer doen, maar ondertussen zijn ze gewoon te laf om echt een poging te doen iets te maken van hun leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |