quote:
Dank.quote:
Absoluut.quote:
Dat hangt ervan af. Een artiest die zijn nummers op de radio ten gehore brengt, kan onmogelijk met alle luisteraars een contract sluiten. Hij geeft zijn auteursrecht op ten behoeve van iedereen die maar luisteren wilt op dat betreffende moment. De ether is een neutraal medium waarbij men vrij is te doen met de tonen wat men wilt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij geeft je auteursrecht op je posts hier op. Doet een artiest dat ook met zijn muziek?
Mijn verdiencapaciteit valt ook weg. Wat voor alternatieven heb ik?quote:Ja, en dit definitiegeneuzel heb ik dus geen zin. Een stukje verdiencapaciteit valt weg, er is schade. Dat we van die juridische haarkloverij gaan krijgen geeft al aan wat voor achterhoedegevecht dit eigenlijk is.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Staal zal wel een date met Friek hebben dat Ryan zo aan het klieren is.
Hihi.quote:
Friek loopt zelfs blauwtjes bij oude vrouwen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Staal zal wel een date met Friek hebben dat Ryan zo aan het klieren is.
Mod-schennisquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Friek loopt zelfs blauwtjes bij oude vrouwen..
Het houdt de gemoederen hier wel bezig geloof ik. Friek is gewoon een droef sukkeltje.
Je gooit een politiek onderwerp dicht voor niets...quote:
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Het houdt de gemoederen hier wel bezig geloof ik. Friek is gewoon een droef sukkeltje.
Je bent gewoon aan het baggeren en dan gooi ik het dicht of gooi ik het weg. Het is niet zo lastig hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je gooit een politiek onderwerp dicht voor niets...
En dan als Koos vraagt waar het over gaat dan antwoord ik er beleefd op en dan gooit je mijn post eraf.
Ben je die boys hier aan het pleasen.
Mietje.quote:
Ga jij nu maar horloges tellen, dan heb je ook nog wat.quote:
Ik dacht, ik ga maar eens een keer meer dan 5 uur slapen in een nacht deze week.quote:
Ze komen wrs nog niet in een straal van 2 m in de buurt van een vrouw door de weeks, en wrs in het weekend ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Een echte vent heeft geen slaap nodig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga maar eens een keer meer dan 5 uur slapen in een nacht deze week.
Die drinkt de zee leeg idd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een echte vent heeft geen slaap nodig.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga jij nu maar horloges tellen, dan heb je ook nog wat.
Royale droefheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze komen wrs nog niet in een straal van 2 m in de buurt van een vrouw door de weeks, en wrs in het weekend ook niet..
Zodoende proberen ze wat Hans Teeuwen zegt over vrouwen in praktijk te brengen op interfuckingnet, via dm en pm.
Ik hou mijn kots altijd maar in als ik tegenwoordig in deze slowchat kijk, gaat je pc van naar de maan.quote:
Doe eens normaal!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, het vrije woord wordt dus weer flink beknopt door links (=du_ke).
Mijn expressie, wat doe je?
Werk je voor de boys hier, du_ke?
Moderator Du_ke, accepteert tegenwoordig ook betaling in bitterballenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
Probeer het eens in ONZ.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
Dat zal me lerenquote:
Ga jij maar met je vliegertjes spelen.quote:
Ga je het weer proberen joh.quote:
Die heeft Ryan3 zat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moderator Du_ke, accepteert tegenwoordig ook betaling in bitterballen
Kutkloontje?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga je het weer proberen joh.. Kutkloontje.
Aha en anders liet ik berichten met onzin van meer dan een pagina lang wel staan dacht je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een repressie ineens.
Ik ken je niet meer terug joh..
Ik veeg het kots wel van hem af. Jij schavuit!quote:
Haatbaard.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ik veeg het kots wel van hem af. Jij schavuit!
Ik zou er zo tussen passen, geef ik toe.quote:
Och, jou vergeven we het ook.quote:
Dat is niet half zo erg. Ik praat goeeeed.quote:
Nou, ik heb mij op de meet toch een portie zitten verbijten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet half zo erg. Ik praat goeeeed.
Nee, dit wordt het niet. Ik denk Jack 'SF' de Vries of Ormel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ga er overigens nog steeds van uit dat Eurlings de CDA-lijsttrekker bij de volgende verkiezingen wordt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ga er overigens nog steeds van uit dat Eurlings de CDA-lijsttrekker bij de volgende verkiezingen wordt.
Och jungske toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik heb mij op de meet toch een portie zitten verbijten.
Ja, dat waren nog eens tijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |