SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekarts
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
[ Bericht 0% gewijzigd door JaimyLee op 01-07-2011 00:53:17 ]Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Jij had ook een keer een nieuw topic van mij gejat toen ik lapo hadquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klootzak en ik had nog mooie TT.
Pistronts.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jij had ook een keer een nieuw topic van mij gejat toen ik lapo had
doe normaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef JaimyLee het volgende:
MULTIPLAY
[ afbeelding ]
Y U NO HELP BUKKIT GO TO 1.7.1 NOW AND LET ME PLAY WITH MEH PLUGINS
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:07 schreef drumstickNL het volgende:
Welke nicht heeft mij uit de OP gehaald?
minecraft names pleasequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef MrEarcheese het volgende:
Welke nicht heeft mij nooit in de OP toegevoegd?
Jij bent dus die gozer met dat lichtelijk homoseksuele doch bazenpakkie?quote:
Hahaquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij bent dus die gozer met dat lichtelijk homoseksuele doch bazenpakkie?
Je staat erbijquote:
hoaxquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:27 schreef Verbodsbord het volgende:
En de trollface staat nog steeds in de OP![]()
okequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan zo weer inloggen, Bukkit loopt nog niet zo stabiel met al die plugins die niet up-to-date zijn.
hihi jij bent naar de shop geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan zo weer inloggen, Bukkit loopt nog niet zo stabiel met al die plugins die niet up-to-date zijn.
Edit: Kan weer.![]()
Waar ben jij dan shadyquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
hihi jij bent naar de shop geweest.
Klopt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Sitethief het volgende:
Als ik op Drumpie wil spelen moet ik dan naar 1.7.1?
Bukkit zelf niet veel slechts opgemerkt. In principe geen noodzakelijke plugins voor jou.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef einschtein het volgende:
Oh, mijn MC naam moet ook weer ff in de OP. Is hetzelfde als FOK! username.
Zijn er btw nog veel bugs in de meest recente Bukkit in combinatie met de nieuwe Minecraft?Moet nog ff opzoeken hoe ik Bukkit op die build ga updaten.
Hmm. Zou handig zijn voor mijn zombiemap, alleen moet ik dan Craftbook installeren (dus ook Bukkit) en wil het liefst zonder die mods.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:26 schreef Berend. het volgende:
Een vet idee voor iedereen: Maak met craftbook een day sensor. Als het dag wordt gaat de piston uit, als het nacht wordt gaat die dicht
permissions instellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand nog tips?
Ik heb bukkit draaiend, maar nu verschijnt alles weer wat je neerzet of weghaald?
Kleine tip waar ik dit moet zoeken om op te lossen?
Gelukt, maar redstone etc is wel zichtbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:40 schreef JaimyLee het volgende:
Ik probeer nu zo'n muur te maken als in de piston video die open gaat
Hij was eerst een tientje... En saai.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Berend. het volgende:
Gasten Terreria is in de aanbieding voor 7,50 bij de Steam summer sale
Joah, vrij snel heb je alle items al, vind ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hij was eerst een tientje... En saai.
Ik ga kapot hier..quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:35 schreef einschtein het volgende:
Ik word gek, ik blijf gepwned worden.
Wil ik mijn server updaten, start ie geen enkele plugin meer op.
zie bron. Verder niet. Maar ze zijn heel lelijk. Zijn Hugemushrooms.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:35 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
wtf!? waarom van die enorme paddestoelen? ergens info over de plaatjes?
1 | javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0); |
Neger, wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[..]
zie bron. Verder niet. Maar ze zijn heel lelijk. Zijn Hugemushrooms.
nee dank jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:38 schreef tuut-chips het volgende:
Copypaste dit eens in je adresbalk en druk op enter
[ code verwijderd ]
gelukkig zegt ie er bij dat het niet final is! info van de bron had ik al gelezen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[..]
zie bron. Verder niet. Maar ze zijn heel lelijk. Zijn Hugemushrooms.
Gefeliciteerd! Wel wat laat, gisteren hadden we ze binnen een kwartier al nagemaakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:18 schreef JaimyLee het volgende:
Hoera! Hetzelfde als in het filmpje van de pistons, inclusief weggewerkte redstone. Lever overhalen en het gaat zo open als op dat filmpjeDe onderste trappen heb ik nu alleen met gewoon cobble blokken gedaan zodat je niet kan zien waar de ingang zit.
Mijne werkt efficienterquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wel wat laat, gisteren hadden we ze binnen een kwartier al nagemaakt.
whehe.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:06 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1563591/54c6a328/salvia_trip.html
hahahaha
ik weet het off topic
Die cobblestone.quote:
Het is Comic Sans MS dag!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand met het lettertype
Had het niet eerder gemerkt doordat ik meestal mobiel zit.
A'ightquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drumpie's World is geupdate naar de recommed Bukkit versie van 1.7.2 voor de mensen die nog niet geupdate hadden kan dat, al kon het daarvoor ook al.
Lijkt best op dokucraft(of andersom)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:10 schreef einschtein het volgende:
Net even die John Smit texture pack geinstalleerd
Douchequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:22 schreef TJV het volgende:
Wheatfarm, douche, bruggen, deuren, heb al veel langs zien komen inmiddels. Bouw eens wat anders!
Haha ik in mijn singleplayer game ook hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Doucheik ben tot nu toe de enige die dat heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |