Waar ben jij dan shadyquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
hihi jij bent naar de shop geweest.
Klopt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Sitethief het volgende:
Als ik op Drumpie wil spelen moet ik dan naar 1.7.1?
Bukkit zelf niet veel slechts opgemerkt. In principe geen noodzakelijke plugins voor jou.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef einschtein het volgende:
Oh, mijn MC naam moet ook weer ff in de OP. Is hetzelfde als FOK! username.
Zijn er btw nog veel bugs in de meest recente Bukkit in combinatie met de nieuwe Minecraft?Moet nog ff opzoeken hoe ik Bukkit op die build ga updaten.
Hmm. Zou handig zijn voor mijn zombiemap, alleen moet ik dan Craftbook installeren (dus ook Bukkit) en wil het liefst zonder die mods.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:26 schreef Berend. het volgende:
Een vet idee voor iedereen: Maak met craftbook een day sensor. Als het dag wordt gaat de piston uit, als het nacht wordt gaat die dicht
permissions instellenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand nog tips?
Ik heb bukkit draaiend, maar nu verschijnt alles weer wat je neerzet of weghaald?
Kleine tip waar ik dit moet zoeken om op te lossen?
Gelukt, maar redstone etc is wel zichtbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:40 schreef JaimyLee het volgende:
Ik probeer nu zo'n muur te maken als in de piston video die open gaat
Hij was eerst een tientje... En saai.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Berend. het volgende:
Gasten Terreria is in de aanbieding voor 7,50 bij de Steam summer sale
Joah, vrij snel heb je alle items al, vind ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hij was eerst een tientje... En saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |