A'ightquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drumpie's World is geupdate naar de recommed Bukkit versie van 1.7.2 voor de mensen die nog niet geupdate hadden kan dat, al kon het daarvoor ook al.
Lijkt best op dokucraft(of andersom)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:10 schreef einschtein het volgende:
Net even die John Smit texture pack geinstalleerd
Douchequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:22 schreef TJV het volgende:
Wheatfarm, douche, bruggen, deuren, heb al veel langs zien komen inmiddels. Bouw eens wat anders!
Haha ik in mijn singleplayer game ook hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Doucheik ben tot nu toe de enige die dat heeft!
Naja het was iig wel mijn idee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Haha ik in mijn singleplayer game ook hoor
Nog niet, morgen of overmorgen. Ga nu in New York nog de oude gebouwen terug plaatsen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:48 schreef FoolWithMokey het volgende:
Staan er videos op youtube van drumpie's world?
kk op kk jongquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
die is toch van pocahntas mot je klappe ofzo boi wat wat
We hebben toch een cobble generatorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:42 schreef TJV het volgende:
Iets leuks. Het is allemaal zo basic.... Ik wil iets leukers en nuttigers! Een diamondgenerator ofzo..
hoe kom ik daar in? en wat zijn de regels?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:03 schreef mschol het volgende:
drumpie world?zowel creative als survival..
zie de OPquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe kom ik daar in? en wat zijn de regels?
Ik zou zeggen Drumpie, erg leuke server.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef gogosweden het volgende:
oke, na een tijdje mijn eigen server gehost te hebben wil ik toch online spelen op een andere server. welke server adviseren jullie mij?
quote:
zal nu ff kijken,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:11 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Drumpie, erg leuke server.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |