Sinds wanneer mag dat niet meer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kwart-tetten vind ik wat weinig, maar 12!!!! is wat overdreven.
het is dat ik hier geen lustopwekkende foto's mag plaatsen...
+1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wat kunnen mensen toch zeiken om een lettertypeFok!kers!
Zolang geen tepels zichtbaar mag het toch nog?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kwart-tetten vind ik wat weinig, maar 12!!!! is wat overdreven.
het is dat ik hier geen lustopwekkende foto's mag plaatsen...
in september 2009 hebben ze een kleine update gehad vanwege overschakeling naar breedbeeld, maar het stamt verder uit sowiwso 2007 (zie http://freaknacht.hole1988.nl/ en kies voor freaknacht gemist)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:23 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik al. Dat werd ook eens tijd ja.
In april 2009 was het ook al wat geupdate, die ticker kreeg tijd, in april volgens mij ook een update maar toen wer het weer groterquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in september 2009 hebben ze een kleine update gehad vanwege overschakeling naar breedbeeld, maar het stamt verder uit sowiwso 2007 (zie http://freaknacht.hole1988.nl/ en kies voor freaknacht gemist)
ik neem het risico niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zolang geen tepels zichtbaar mag het toch nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
dat is allemaal content gerelateerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
In april 2009 was het ook al wat geupdate, die ticker kreeg tijd, in april volgens mij ook een update maar toen wer het weer groter. Met de update van twitter, blikvoer etc. Maar Giel heeft al 3 verschillende balken gehad op 101, dus EW mag ook wel eens nu
Pinkpop 2011quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |