SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat liedje van die Kiwi steeds leuker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef alors het volgende:
Ik denk hoer Mondriool, of Anouk, of die ene chick met dat kutnummer B.. F... uit Nieuw Zeeland komt ze.
Verder nog opties waar ik wel mee kan leven, Pioneers of Love en ik hoop nog steeds van harte op Young The Giant.
Ja dat is dat Walhalla, hoor ik djs ook wel positief over zijn, plus tis Serious Talent, over Serious Talent gesproken die Airto vind ik ook wel prima, of Joniquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje van die Kiwi steeds leuker.Maar, Young the Giant mag ook! Pioneers of Love is dat dat Walhalla lied? Die hoeft voor mij niet.
Gastquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Waren zij niet dat bandje dat een paar maand geleden heel vals zong bij 3FM? of ben ik in de war
Finkers!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:53 schreef Sersjee het volgende:
@TT:
"Vrees niet, vader!"
"Ja, maar het moet af..."
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:13 schreef hole1988 het volgende:
ok dus de 3FM logo is ook in Comic Sans[ afbeelding ]
Baaaaaasquote:
Zijn penis in haar mond bedoelt ie zeker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Baaaaaas.
Toch weer typisch Giel, de cover van MissMontreal was weer eens 'godsamme wat vet!'
.
Bazingaquote:
Ach ja, het blijven natuurlijk de mongooltjes van 3FMquote:
Liever Claudia dan Annemieke eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef themauster het volgende:
Geen Domien volgende week en geen Claudia nu kan de vrijdag nog beter
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 09:55:24Hé @coen3fm, Vleeshandel Den Houdijk doet ook al mee aan de Comic Sansdag! http://yfrog.com/h4rjwzgj #csshow #3fm reageer retweet
Ramon is er nog gewoon hoor, moet alleen af en toe in het weekend nog wat voor de Klusjesmannen doen dus hij is er niet altijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind Annemiek echt heel slecht eigenlijk![]()
Claudia vind ik wel weer leuk. Domien ook wel, maar 'het' heeft hij niet.. Frank vind ik ook leuk. Ben benieuwd naar volgende week![]()
Waar is Ramon nou eigenlijk? Is hij nu echt ontslagen wegens bezuinigen of is er een andere reden die ik even heb gemist?
ik weet niet, ik luister niet echt, kijk tennis. Zal anders vast nog wel komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Zeg, is Fok! nu al genoemd of zitten we al de hele dag te comic sansen voor de kat zijn kut?
Ik kan het niet horen, de airco hiernaast staat te hardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
ik weet niet, ik luister niet echt, kijk tennis. Zal anders vast nog wel komen.
Wel leuk nummer, maar weet niet hoe snel ie gaat vervelen.quote:
Onrustige bende is het zo inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef themauster het volgende:
Dat comic sans doet me nog steeds pijn aan de ogen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel leuk nummer, maar weet niet hoe snel ie gaat vervelen.
Wie had jij liever gehad dan? Het is ook nooit goed he?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef alors het volgende:
Ik denk hoer Mondriool, of Anouk, of die ene chick met dat kutnummer B.. F... uit Nieuw Zeeland komt ze.
Verder nog opties waar ik wel mee kan leven, Pioneers of Love en ik hoop nog steeds van harte op Young The Giant.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef alors het volgende:
Die nieuwe van Jamie Woon vind ik ook zooo goed, maar zulks durven ze toch niet megahit te maken.
Coen en Sander vinden het leuk...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef themauster het volgende:
Dat zijn dan ook mongolenquote:
Ach ja... fok werd in elk geval net genoemd, dus het heeft effect gehadquote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef themauster het volgende:
En ook die Spottz-banner in de headerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef themauster het volgende:
"ik en mijn vriendin" .......quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ook die Spottz-banner in de header.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |