Liever Claudia dan Annemieke eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:59 schreef themauster het volgende:
Geen Domien volgende week en geen Claudia nu kan de vrijdag nog beter
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 09:55:24Hé @coen3fm, Vleeshandel Den Houdijk doet ook al mee aan de Comic Sansdag! http://yfrog.com/h4rjwzgj #csshow #3fm reageer retweet
Ramon is er nog gewoon hoor, moet alleen af en toe in het weekend nog wat voor de Klusjesmannen doen dus hij is er niet altijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind Annemiek echt heel slecht eigenlijk![]()
Claudia vind ik wel weer leuk. Domien ook wel, maar 'het' heeft hij niet.. Frank vind ik ook leuk. Ben benieuwd naar volgende week![]()
Waar is Ramon nou eigenlijk? Is hij nu echt ontslagen wegens bezuinigen of is er een andere reden die ik even heb gemist?
ik weet niet, ik luister niet echt, kijk tennis. Zal anders vast nog wel komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Zeg, is Fok! nu al genoemd of zitten we al de hele dag te comic sansen voor de kat zijn kut?
Ik kan het niet horen, de airco hiernaast staat te hardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
ik weet niet, ik luister niet echt, kijk tennis. Zal anders vast nog wel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |