Valt meeeee!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker mooi huis, maar jezus wat duur
2.5 ton is vrij veel geld ja.quote:
Ligt ook wel aan de stad/omgeving etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
valt meeIs veeeeeeeeeeeeel kleiner dan mijn huis
(en mijn huis stond te koop voor 189.000 )
moet even corrigeren, de oppervlakte is hetzelfde als mijn huisquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan de stad/omgeving etc.. Maar dan is het alsnog vrij veel geld ja.
In de meeest populaire jupwijk rond de binnenstad. Er is een betere wijk. Maar dit is niet de gezinswijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet even corrigeren, de oppervlakte is hetzelfde als mijn huis
Maar ligt zeker in centrum van groningen ofzo?
maar je bent op zoek begrijp ik?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
In de meeest populaire jupwijk rond de binnenstad. Er is een betere wijk. Maar dit is niet de gezinswijk.
Hoiquote:
Misschien, hoezo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi
Heeft iemand een cursusje PR voor me?
Nee.. Maar ik ben dol op fundaquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar je bent op zoek begrijp ik?
Voor wat soort product?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi
Heeft iemand een cursusje PR voor me?
Hey Aveyquote:
Bis laterquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik ga ook slapen ook, vanochtend al dat computergezeik, een presentatie en nu nog gesport, I'm empty. Even de accu weer opladen
Hoe is het in het Moederland?quote:
Warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |