nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:28 schreef coban het volgende:
oke. Waarom sta ik in de OP?
En yeeey niemand die op mij stemtt! Ik heb allemaal lovers.
Het zijn allemaal trolls.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef Ikbenserieus het volgende:
Valt me op dat meer dan de helft in de OP, turk is.
Binnenkort keertje razzia hier op FOK! ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef coban het volgende:
wat is deze
waarom stemt niemand op mijik voel me niet cool enzo
Ik heb niet op je gestemd omdat je lief bent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef coban het volgende:
wat is deze
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef coban het volgende:
wat is deze
Kanker nou gewoon eens op domme kuttrollquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:40 schreef coban het volgende:
Jullie houden stiekem gewoon heel erg veel van mij
bonzoo dankjewel
op mijzelf stemmen is cheaten.
Definieer in coban's geval ''troll''quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker nou gewoon eens op domme kuttroll
Weet je alleen caciattiore en donthate waren grappig destijds met een spelling maar al die kut trollen zoals coban,amenth en hakki zijn fucking echt niet grappig gewoon
mongolquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Definieer in coban's geval ''troll''
dit is waarom jij ertussen staat. En welk stuk verdriet vindt Socios nou irritantquote:
Kijk anders eventjes goed naar haar post flapdrol.quote:
flapdrol?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk anders eventjes goed naar haar post flapdrol.
Heb ik aan de schijtemmer gerommeld??quote:
R+R op Hyves.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:53 schreef Softlegend het volgende:
Wat wint de winnaar van deze poll? Permaban?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik aan de schijtemmer gerommeld??
Nee toch, tyf dan op en maak een kapsalon voor mij.
Weet je zeker of je kapsalon van mij wilt aannemen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik aan de schijtemmer gerommeld??
Nee toch, tyf dan op en maak een kapsalon voor mij.
Turken maken wel de beste kapsalon dus ga achter je fornuis staan vrouw.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:55 schreef coban het volgende:
[..]
Weet je zeker of je kapsalon van mij wilt aannemen?
Zie hier die Pim Fortuyn uitspraak rollen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Turken maken wel de beste kapsalon dus ga achter je fornuis staan vrouw.
Ben je nou nog niet aan het koken snorrie, kom op ik heb hongerquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef coban het volgende:
over generalisatie gesproken..
"turken kunnen goed kapsalon maken, dus coban ook. En dat kan ze al helemaal gezien ze een vrouw is"
hoe dom
aan alles aan jou poste is te zien dat je 16 ofzo benquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef coban het volgende:
over generalisatie gesproken..
"turken kunnen goed kapsalon maken, dus coban ook. En dat kan ze al helemaal gezien ze een vrouw is"
hoe dom
Je kent mij droeftoeter, ik heb nog met je geknikkerdquote:
Lijkt me sterk, ik heb geen montessori-onderwijs gevolgd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kent mij droeftoeter, ik heb nog met je geknikkerd
School tegen School was het ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik heb geen montessori-onderwijs gevolgd.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik heb geen montessori-onderwijs gevolgd.
Aan jouw post te zien ben jij waarschijnlijk 7 of 8, gezien je spelling en zinsopbouw.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
aan alles aan jou poste is te zien dat je 16 ofzo ben
moeilijk uit teleggen
dat zegt niks hoor. ik ben succesvoller dan jouw zonder diplomas enzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Aan jouw post te zien ben jij waarschijnlijk 7 of 8, gezien je spelling en zinsopbouw.
En op die speciale school hebben ze je geleerd dat 'school' met hoofdletter geschreven dient te worden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
School tegen School was het ook.
Mijn speciale school tegen jouw gehandicapten school
Op je spelling gewezen worden door een turkquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Aan jouw post te zien ben jij waarschijnlijk 7 of 8, gezien je spelling en zinsopbouw.
Aan het begin van een zin wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En op die speciale school hebben ze je geleerd dat 'school' met hoofdletter geschreven dient te worden?
Kut falende droeftoeter ben ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aan het begin van een zin wel ja
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kut falende droeftoeter ben ik ook
2e school ook met hoofdletter
Hoe oud ben je? En sorry, ik heb een aantal dagen geleden mijn diploma gehaald ja. Nu op naar de andere diploma's.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
dat zegt niks hoor. ik ben succesvoller dan jouw zonder diplomas enzo
Ik neem mijn woorden terug over jou, ik dacht dat je ook zo'n trollturk met slechte spelling was als amenth en hakki, mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Zo kennen we onze steven weer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug over jou, ik dacht dat je ook zo'n trollturk met slechte spelling was als amenth en hakki, mijn welgemeende excuses
Indien gemeend, excuses aanvaard.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug over jou, ik dacht dat je ook zo'n trollturk met slechte spelling was als amenth en hakki, mijn welgemeende excuses
Nee ik meen het serieusquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef coban het volgende:
[..]
Indien gemeend, excuses aanvaard.
Indien trololol, fuck you.
Een aantal dagen je diploma gehaald. Daarna moest je hem weer inleveren?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En sorry, ik heb een aantal dagen mijn diploma gehaald ja. Nu op naar de andere diploma's.
mods kunne niet bannen debielquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ban ze allemaal dan, gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ban ze allemaal dan, gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
Newbiesquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:24 schreef amenth het volgende:
Poll: Welke user erger jij meest aan in Juni
• Porche1
• Amenth
• Gulez/Zwollesjappie
• Socios
• stevenmac26
• coban
• vanbinsberge
• andere namelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Voor jou is iedereen een newbiequote:
sorry, ben op mobiel. Check edit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een aantal dagen je diploma gehaald. Daarna moest je hem weer inleveren?
Zijn we nu fokvriendjes?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
sorry, ben op mobiel. Check edit.
@ stevenmac: ok, dan is het goed.
nou meid congratuletions. loonslaafquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En sorry, ik heb een aantal dagen geleden mijn diploma gehaald ja. Nu op naar de andere diploma's.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
sorry, ben op mobiel. Check edit.
@ stevenmac: ok, dan is het goed.
Maak mijn kapsalon nou maar achmedquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef amenth het volgende:
al die coban rukkers hierzo ze heef hoofddoek hoor dus je kan der nie fixe
sowieso triest als je zo een bemoeijal wilt regele. +dat ze 16 isquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef amenth het volgende:
al die coban rukkers hierzo ze heef hoofddoek hoor dus je kan der nie fixe
een zwerver die spijbeltquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:11 schreef coban het volgende:
@ stevenmac: yeah sure.
@ che_ wtf ben jij dan, een zwerver die op straat spijbelt om geld voor 2 gram coke?
Wat de neuk is een maalteid?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
een zwerver die spijbeltvan wat ? zijn leger des heils maalteid? ik voer tenminste niet alles in google voordat ik post
omg hahaha, ik moet je hierin gelijk gevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
een zwerver die spijbeltvan wat ? zijn leger des heils maalteid? ik voer tenminste niet alles in google voordat ik post
bewijs eens dat je turk bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
omg hahaha, ik moet je hierin gelijk gevenspijbelt
iig, ik bedoelde bedelen
Dick.Eaten is een domuz.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
uhm..zeg eens iets typisch turks of iets kenmerkend:p
Tuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
uhm..zeg eens iets typisch turks of iets kenmerkend:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:33 schreef Nickjuh16 het volgende:
Sowieso coban.
Gelukkig, ik moest al bijna huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
haha ok je praat precies als iemand die ik kenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Siktir git lan oglum, senle mi ugracam, tovbe tovbe. Cek git burdan agizini burnunu kirmadan.
Niet te letterlijk opvatten
omg hahahahahahha, je bedoelt top van turkse top?quote:
ja maar weet hij niet:pquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
omg hahahahahahha, je bedoelt top van turkse top?omg heheh
ik zat te twijfelen tussen gogo en amenthquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:02 schreef Sloeber94 het volgende:
Poll: Wie is de grootste mongool van FOK! ? (aller tijden)
• Porsche1
• Amenth
• Gulez-Zwollesjappie
• Sloeber94
• gogosweden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En wat is het geworden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen tussen gogo en amenth
amenthquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:08 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
En wat is het geworden?
Liev van mij he dat ik je eruit heb gehaald. Eigenlijk ook wel terecht want het mongoloid-gehalte bij deze users ligt exhorbitant veel hoger dan bij jou.
Ik zie geen admins en waarom moeten ze dood?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:13 schreef vanBinsberge het volgende:
Poll: Welke admin mag ook wel dood?
• adelante
• opa.bakkebaard
• swarmahoer
• ludo
• laffer
• gamezz
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb niemand direct doodverwenst. Ik vraag het aan anderenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie geen admins en waarom moeten ze dood?
Doodverwensing, hij staat in je notes.
Je kunt je lijstje dus aanpassen en mij erbij plaatsen
Je suggereert maar wat hé, dan mag het natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:19 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ik heb niemand direct doodverwenst. Ik vraag het aan anderen
Ben jij een buitenlander?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef coban het volgende:
als je smegmanus ertussen stopt stem ik er wel op.
Je moet de hele poll opnieuw maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:21 schreef vanBinsberge het volgende:
ik heb de poll ge edit maar niks veranderd
Wat ben je dan wel?quote:
Een alien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat ben je dan wel?
En ik vind jou wel lief, waarom haat je mij?
Ok kusjekroel enzo homief4life ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:25 schreef coban het volgende:
[..]
Een alien.
Ik haat je helemaal niet, ik hou heeel veeel van je. Echt waar. Kijk zelfs een hartje:
en nog steeds blijven mensen stemmenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie geen admins en waarom moeten ze dood?
Doodverwensing, hij staat in je notes.
Je kunt je lijstje dus aanpassen en mij erbij plaatsen
Haha trolliejolliejoo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:09 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
amenth
maar ik vind het wel leuk als mensen mij haten
tevens mag swarma er ook wel bij.
Op wie heb jij gestemd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
en nog steeds blijven mensen stemmen
1 minuut gratis winkelen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
Anders vraag ik het toch nietquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Iedereen is het er duidelijk over eens dat Porsche gaat winnen, alleen het erge is dat hij dit als een overwinning zal gaan zien
Je lokt me in de val voor crewbash bullshit ban. Blijkbaar mag ik geen kritiek leveren hier en je wordt geband, lijkt wel Noord Koreaquote:
Denken dat dit alleen al genoeg is voor een banquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:30 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Je lokt me in de val voor crewbash bullshit ban. Blijkbaar mag ik geen kritiek leveren hier en je wordt geband, lijkt wel Noord Korea
blijkbaar is een topicje maken over dat kwaliteitstopic gelockt worden met het woord 'bagger' al genoeg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Denken dat dit alleen al genoeg is voor een ban
quote:
Ook.quote:
Rare zin dit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
blijkbaar is een topicje maken over dat kwaliteitstopic gelockt worden met het woord 'bagger' al genoeg.
Ja maar ik snap de zin gewoon niet. Ben maar een simpele mod hé.quote:
Swarmahoer, de rest zijn wel okequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:22 schreef vanBinsberge het volgende:
Poll: Welke mod moet wegggggg?
• swarmahoer
• laffer
• smegmanus
• opa.bakkebaard
• ludo
• adelante
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Klopte trouwens geen ruk van die din, een paar leestekens extra had geen kwaad gekund.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja maar ik snap de zin gewoon niet. Ben maar een simpele mod hé.
Homoquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Swarmahoer, de rest zijn wel oke
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Iedereen is het er duidelijk over eens dat Porsche gaat winnen, alleen het erge is dat hij dit als een overwinning zal gaan zien
quote:
jij bent wel een rare turk als ik eerlijk ben.quote:
wat? Waarom? Doe normaal? Ik ben normaalste turk ooit?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij bent wel een rare turk als ik eerlijk ben.
tevens dandybleu met zijn ZUS
ook zo mongool, maar wel een held over penisbaard praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |