bewijs eens dat je turk bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
omg hahaha, ik moet je hierin gelijk gevenspijbelt
iig, ik bedoelde bedelen
Dick.Eaten is een domuz.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
uhm..zeg eens iets typisch turks of iets kenmerkend:p
Tuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
uhm..zeg eens iets typisch turks of iets kenmerkend:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:33 schreef Nickjuh16 het volgende:
Sowieso coban.
Gelukkig, ik moest al bijna huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
haha ok je praat precies als iemand die ik kenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Siktir git lan oglum, senle mi ugracam, tovbe tovbe. Cek git burdan agizini burnunu kirmadan.
Niet te letterlijk opvatten
omg hahahahahahha, je bedoelt top van turkse top?quote:
ja maar weet hij niet:pquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
omg hahahahahahha, je bedoelt top van turkse top?omg heheh
ik zat te twijfelen tussen gogo en amenthquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:02 schreef Sloeber94 het volgende:
Poll: Wie is de grootste mongool van FOK! ? (aller tijden)
• Porsche1
• Amenth
• Gulez-Zwollesjappie
• Sloeber94
• gogosweden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En wat is het geworden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen tussen gogo en amenth
amenthquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:08 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
En wat is het geworden?
Liev van mij he dat ik je eruit heb gehaald. Eigenlijk ook wel terecht want het mongoloid-gehalte bij deze users ligt exhorbitant veel hoger dan bij jou.
Ik zie geen admins en waarom moeten ze dood?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:13 schreef vanBinsberge het volgende:
Poll: Welke admin mag ook wel dood?
• adelante
• opa.bakkebaard
• swarmahoer
• ludo
• laffer
• gamezz
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb niemand direct doodverwenst. Ik vraag het aan anderenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie geen admins en waarom moeten ze dood?
Doodverwensing, hij staat in je notes.
Je kunt je lijstje dus aanpassen en mij erbij plaatsen
Je suggereert maar wat hé, dan mag het natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:19 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ik heb niemand direct doodverwenst. Ik vraag het aan anderen
Ben jij een buitenlander?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef coban het volgende:
als je smegmanus ertussen stopt stem ik er wel op.
Je moet de hele poll opnieuw maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:21 schreef vanBinsberge het volgende:
ik heb de poll ge edit maar niks veranderd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |