abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98896495
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:52 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ja duh. Als je het geld niet in je hypotheek steekt, maar in plaats daarvan er mee naar de hoeren gaat, dan is het niet fiscaal voordeliger.
Kijk nog eens naar de uitleg van BVZ, die geeft *een* mogelijkheid, een van de simpelsten.
Lekker populaire opmerking, maar dat is niet wat ik bedoel. Je kunt simpelweg niet stellig zeggen dat het nooit voordelig is om je hypothecaire lening af te lossen.

Ik heb overigens geen uitleg nodig, maar dat terzijde.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:11:37 #52
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98896675
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:57 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Lekker populaire opmerking, maar dat is niet wat ik bedoel. Je kunt simpelweg niet stellig zeggen dat het nooit voordelig is om je hypothecaire lening af te lossen.

Ik heb overigens geen uitleg nodig, maar dat terzijde.
Dat is dan ook niet wat ik origineel zei he. Mijn originele opmerking was dat meestal de adviseur zal zeggen dat het voordeliger is om het *niet* in je hypotheek te stoppen. Je zult mij nooit horen zeggen dat het nooit slim is om dat te doen. Over populaire opmerkingen gesproken, wat jij doet is mijn generieke opmerking nemen en dan roepen "nou er zijn heussss wel gevallen waarin het beter is om wel af te lossen hoorrrrrrr!!11one". Tja, dat zal best. Maar in de meeste gevallen niet ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98896722
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:11 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet wat ik origineel zei he. Mijn originele opmerking was dat meestal de adviseur zal zeggen dat het voordeliger is om het *niet* in je hypotheek te stoppen. Je zult mij nooit horen zeggen dat het nooit slim is om dat te doen. Over populaire opmerkingen gesproken, wat jij doet is mijn generieke opmerking nemen en dan roepen "nou er zijn heussss wel gevallen waarin het beter is om wel af te lossen hoorrrrrrr!!11one". Tja, dat zal best. Maar in de meeste gevallen niet ;)
Ik reageerde dan alleen op het stukje 'fiscaal is het gunstiger om het geld ergens anders in te stoppen'.

Er zijn gevallen waarbij het inderdaad voordelig is. Maar ik houd er persoonlijk niet zo van als mensen dat soort dingen stellig gaan verkondigen, want dan help je weer onwaarheden de wereld in. Dan krijg je weer van die generieke opmerkingen als 'geld lenen voor je eigen woning is gratis geld!' ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:26:01 #54
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98896907
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:15 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik reageerde dan alleen op het stukje 'fiscaal is het gunstiger om het geld ergens anders in te stoppen'.
Altijd handig om één stukje uit context te trekken en daar dan op te reageren :P

quote:
Er zijn gevallen waarbij het inderdaad voordelig is.
Dus jij draait de stelling om en zegt dat het slechts "gevallen" zijn waarbij het fiscaal voordeliger is, in plaats van dat dat de norm is en dat het slechts in "gevallen" niet voordelig is... Dat is ook een stelling natuurlijk.

quote:
Maar ik houd er persoonlijk niet zo van als mensen dat soort dingen stellig gaan verkondigen, want dan help je weer onwaarheden de wereld in.
Daarboven die je anders hetzelfde, aangezien je insinueert dat het slechts in "gevallen" voordeliger is om niet af te lossen, maar het geld anders te beheren. Maar goed, dat is misschien een semantische discussie.

Laat ik het zo stellen:
Alhoewel het meestal fiscaal voordeliger is om geld dat je over hebt níet in je hypotheek te steken, maar op een andere wijze rendabel te maken kan het voorkomen dat het in een specifiek geval wél gunstiger is. Bekijk elk situatie daarom op zichzelf en overleg met een financieel expert.

Happy? ;)
pi_98896930
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:26 schreef Whuzz het volgende:

Laat ik het zo stellen:
Alhoewel het meestal fiscaal voordeliger is om geld dat je over hebt níet in je hypotheek te steken, maar op een andere wijze rendabel te maken kan het voorkomen dat het in een specifiek geval wél gunstiger is. Bekijk elk situatie daarom op zichzelf en overleg met een financieel expert.

Happy? ;)
Zo komen we er wel uit inderdaad :+
pi_98897228
Ik leg gewoon minder eigen geld in, de rest kan op de spaarrekening blijven staan waar het nu ook staat op het moment dat de regeling er inderdaad doorkomt. De nieuwsberichten zijn nogal verwarrend, want het zou nu gaan om een verlaging naar 2% voor de duur van een jaar..

Dat scheelt dus voor mij dik 8000 euro... Leuke meevaller...
pi_98897229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef Idioteque het volgende:

[..]

De vraag is dan hoe ver terug dit dan gaat...
Ik dacht aanstaande maandag. Het kan nog wel even duren voordat de wet in werking treedt. Pin me er niet op vast, heb het alleen van horen zeggen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:46:41 #58
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98897408
OMG, dit zou wel heel goed uitkomen!!! (Hey, Comic Sans opeens :P)
Heb 14 juli overdracht van m'n huis, maar dan moet het dus wel gelden voor de overdrachtsdatum en niet voor de datum van tekenen (die was eind mei).
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98897466
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef Lips het volgende:
OMG, dit zou wel heel goed uitkomen!!! (Hey, Comic Sans opeens :P)
Heb 14 juli overdracht van m'n huis, maar dan moet het dus wel gelden voor de overdrachtsdatum en niet voor de datum van tekenen (die was eind mei).
Voor de huidige overdrachsbelasting is het zo dat de datum van passeren (overdracht) geldt, dus ik neem aan dat dat ook in dit geval zo is! Dat is ook de datum dat je pas het huis "koopt" lijkt me, daarvoor kan je de overeenkomst (zij het tegen betaling) nog ontbinden..

en waar komt ineens dat comic sans vandaan inderdaad :P
pi_98897699
Dacht dat dat comic sans aan m'n computer lag :')

Maar het is denk ik de datum die in de notariële akte staat, de datum waarop je naar de notaris bent geweest.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:56:52 #61
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98897849
Het is comic sans dag vandaag :)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 juli 2011 @ 10:10:40 #62
13368 NiGeLaToR
pi_98898302
Trouwens jammer als je net je huist gekocht hebt. Zeg, vorige maand. Dan betaal je dus zomaar in ene 18.000,- te veel :(

Edit; en ik zie mooi geen Comic Sans Serif gelukkig.
Edit2: deze sukkel drukte op F5.. en voila.. comic not so comic.
pi_98898958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:53 schreef bijdehand het volgende:
Dacht dat dat comic sans aan m'n computer lag :')

Maar het is denk ik de datum die in de notariële akte staat, de datum waarop je naar de notaris bent geweest.
Ik heb zojuist contact gehad met mijn hypotheekadviseur. Hij denkt dat het gaat om de datum van passeren (omdat dat nu ook het geval is)! Ik ga er maar even vanuit dat hij gelijk heeft..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:30:25 #64
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98899059
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb zojuist contact gehad met mijn hypotheekadviseur. Hij denkt dat het gaat om de datum van passeren (omdat dat nu ook het geval is)! Ik ga er maar even vanuit dat hij gelijk heeft..
Ik hoop ook dat hij gelijk heeft ;)
Miauw
pi_98899140
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat hij gelijk heeft ;)
*duimduimduimduim ;)*
pi_98899306
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is toch de datum dat je de akte tekent, of niet? :@
pi_98899423
Het kan praktisch gezien nergens anders om gaan dan het passeren van de transportakte (levering). Overdrachtsbelasting is verschuldigd bij de overdracht van een (in dit geval) onroerende zaak. Op dat tijdstip wordt de heffingsgrondslag bepaald (waarover betaal je belasting) en wordt het tarief toegepast. Als het tarief met terugwerkende kracht naar 2% gaat, dan wordt dat tarief toegepast.

Dus: ten tijde van passeren van de transportakte.
pi_98900404
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is toch de datum dat je de akte tekent, of niet? :@
Eehm, nee, want je tekent toch ook al bij moment van "koop" een voorlopig contract?
Het gaat in ieder geval om de datum dat je eigenaar wordt en dat is de dag dat je het huis betaalt, dus als je bij de notaris zit...

Mijn adviseur gaf ook aan dat hij verwacht dat de offerte voor de hypotheek gewoon gelijk blijft en we dus minder eigen geld hoeven in te brengen... Ik ben voor!
pi_98900469
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:02 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Eehm, nee, want je tekent toch ook al bij moment van "koop" een voorlopig contract?
Het gaat in ieder geval om de datum dat je eigenaar wordt en dat is de dag dat je het huis betaaltvan overdracht, dus als je bij de notaris zit...en de transportakte tekent
pi_98900799
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet het niet.
Dat is een vrij overbodige opmerking in jouw geval ;) w/
pi_98901135
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:33 schreef Whuzz het volgende:

[..]

:') Als je het teveel leent, dan neem je het uiteraard op voor een verbouwing en trekt er dan gewoon HRA over. Jij haalt twee antwoorden van mij door elkaar.

1) Moet ik een nieuwe aanvraag indienen? -> Nee, de huidige aanvraag is gewoon geldig, je neemt minder op uit de hypotheek en betaalt daar dan ook geen rente over. (en duh, dus ook geen HRA over dat deel)

2) Is het beter om mijn eigen geld in de hypotheek te steken om een lagere hypotheek te krijgen? -> Beter is subjectief, maar fiscaal gunstiger is om je eigen geld ergens anders te steken.

Combineer dat met het antwoord van BVZ en volgende keer graag niet meteen beginnen met "blabla financieel adviseur".
Whuzz in action :+

Maar Whuzz, wat je hiet in feite doet is je schuld opvoeren omdat je je spaargeld er niet in wilt stoppen.

Er zijn genoeg mensen die die keuze maken omdat ze "snelle cash" achter de hand willen houden, maar het is wel een duurdere oplossing. HRA of niet boeit dan inderdaad maar weinig.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:27:58 #72
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98901444
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:19 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Whuzz in action :+
Niets geleerd in AEX? Dat soort dingen mag je gewoon achterwege laten hoor, voegt niets toe.

quote:
Maar Whuzz, wat je hiet in feite doet is je schuld opvoeren omdat je je spaargeld er niet in wilt stoppen.
Inderdaad. Hetzelfde als wat een bankspaarhypotheek al doet. Speciaal gecreëerd om de schuld langer hoog te houden, zodat er meer HRA verkregen kan worden.
Daarom heet het (en noemde ik het ook) fiscaal voordeliger. Want dat is het. Of het beter is of niet moet ieder voor zich bepalen. Dat hangt van je eigen definitie van beter af.

quote:
Er zijn genoeg mensen die die keuze maken omdat ze "snelle cash" achter de hand willen houden, maar het is wel een duurdere oplossing. HRA of niet boeit dan inderdaad maar weinig.
Een duurdere oplossing? Kijk nog eens goed naar het voorbeeld dat BVZ geeft. Het is dan duurder om je geld in je hypotheek te storten dan om het in een deposito te stoppen.
In een deposito is het uiteraard alsnog geen "snelle cash". Als je het echt als "snel cash" wilt kunnen gebruiken, dan is het duurder dan in je hypotheek stoppen ja. Maar dat is dan een keus die je maakt.
Nogmaals, het één is niet beter dan het ander. Het één is wél fiscaal voordeliger dan het andere. (Uitzonderingen daargelaten, consulteer daarom altijd een financieel expert, al was het alleen al om Maharbal tevreden te houden :P)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:30:46 #73
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98901551
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:02 schreef silliegirl het volgende:

Mijn adviseur gaf ook aan dat hij verwacht dat de offerte voor de hypotheek gewoon gelijk blijft en we dus minder eigen geld hoeven in te brengen... Ik ben voor!
Zoals voorspeld ;)
pi_98901622
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Ga je nou serieus hier ook verder met trollen?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:34:11 #75
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98901681
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet op in gaan. Gewoon modje mailen :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:35:04 #76
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98901711
Heeft er iemand al Funda-huizen gespot die in prijs omhoog zijn gegaan om de tax-verlaging in eigen zak te steken? :D
pi_98901762
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:34 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Niet op in gaan. Gewoon modje mailen :)
Ik heb Netsplitter al gepmed ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Whuzz het volgende:
Heeft er iemand al Funda-huizen gespot die in prijs omhoog zijn gegaan om de tax-verlaging in eigen zak te steken? :D
Hmja ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_98901979
mijn passeerdatum is 15 juli, dus het zou betekenen dat ik dan het verlaagde overdrachtsbelasting (2%) betaal.

Alleen dit dit bedrag wordt gefinanceerd vanuit mijn hypotheek. Dus ook meegerekend, dus dan zou dat ik dat iets van 4% ga overhouden vanuit de hypotheek.

Wat ga ik doen met het geld dat ik overhou hieraan.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:43:08 #79
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98902065
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef DancePlaza het volgende:
mijn passeerdatum is 15 juli, dus het zou betekenen dat ik dan het verlaagde overdrachtsbelasting (2%) betaal.

Alleen dit dit bedrag wordt gefinanceerd vanuit mijn hypotheek. Dus ook meegerekend, dus dan zou dat ik dat iets van 4% ga overhouden vanuit de hypotheek.

Dat is dus net 5 keer besproken.
Dat geld wordt waarschijnlijk gewoon teruggestort in je hypotheek.
pi_98902071
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef DancePlaza het volgende:

Terugstorten in je hypotheek of gebruiken voor een verbouwing oid?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:43:49 #81
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98902096
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Terugstorten in je hypotheek of gebruiken voor een verbouwing oid?
Dat laatste kan alleen in overleg met je bank.
pi_98902097
hier onduidelijkheid alom, ik moet vandaag om 15.00 uur naar de notaris. Mn adviseur vertelde me dat hij denkt dat ik net naast de pot pis. Daarom de notaris maar even gebeld, die zei dat als er voor 15.00 duidelijkheid, dat het dan geregeld is en dat we anders via een volmacht (van de verkopers begreep ik), uitstel kunnen krijgen om de zaak bijvoorbeeld maandag af te handelen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:44:43 #83
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98902144
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef Migg het volgende:
hier onduidelijkheid alom, ik moet vandaag om 15.00 uur naar de notaris. Mn adviseur vertelde me dat hij denkt dat ik net naast de pot pis. Daarom de notaris maar even gebeld, die zei dat als er voor 15.00 duidelijkheid, dat het dan geregeld is en dat we anders via een volmacht (van de verkopers begreep ik), uitstel kunnen krijgen om de zaak bijvoorbeeld maandag af te handelen.
woa, da's allemaal wel héél erg op het randje. :o
Maar goed, beter dat dan gister de boel getekend hebben :P

Of krijg je dan persoonlijk compensatie van Maxime "niet je aankoop uitstellen" Verhagen? :P
pi_98902196
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef Migg het volgende:
Jeetje zeg, dat is klote. Hoop voor je dat je er wel voor in aanmerking komt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:49:23 #85
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98902327
Als het besluit aangenomen wordt dan doen ze dat toch met terugwerkende kracht vanaf begin deze week?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_98902334
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef Whuzz het volgende:

[..]

woa, da's allemaal wel héél erg op het randje. :o
Maar goed, beter dat dan gister de boel getekend hebben :P

Of krijg je dan persoonlijk compensatie van Maxime "niet je aankoop uitstellen" Verhagen? :P
Dat laatste lijkt me niet meer dan logisch..

Ik vind het alleen vreemd dat blijkbaar het tijdstip van bekend maken leidend is, het gaat toch om de datum zou je zeggen, 1-7 is 1-7. Maar goed, een weekend uitstel heb ik er wel voor over.
pi_98902375
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
Als het besluit aangenomen wordt dan doen ze dat toch met terugwerkende kracht vanaf begin deze week?
Zo begreep ik dat ook ja, al wist iemand me vanmorgen te vertellen dat die week terugwerkende kracht op losse schroeven stond, zelf lees ik dat nergens terug.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:50:39 #88
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98902377
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
Lijkt me niet. Hooguit vanaf vandaag (01-07).
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:52:05 #89
116015 SicSicSics
pi_98902438
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef Whuzz het volgende:
Lijkt me niet. Hooguit vanaf vandaag (01-07).
quote:
Terugwerkende kracht

De overdrachtsbelasting wordt zeer waarschijnlijk met terugwerkende kracht per 15 juni verlaagd. Ingewijden hebben dat gemeld. Het kabinet stelt vrijdag definitief de datum vast.
Van nu.nl
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:54:59 #90
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98902572
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Van nu.nl
I stand corrected :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:55:47 #91
116015 SicSicSics
pi_98902601
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef Whuzz het volgende:
I stand corrected :)
Het is nog niet zeker! :D Ze beslissen vandaag.
Fine, fuck you then!
pi_98903696
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:

ZOMG, jij kan echt nergens tegen. Sorry hoor, ik zal voortaan uiterst voorzichtig zijn met wat ik tegen je zeg.
pi_98903763
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:23 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

ZOMG, jij kan echt nergens tegen. Sorry hoor, ik zal voortaan uiterst voorzichtig zijn met wat ik tegen je zeg.
Dank je wel, ik waardeer het. :*

Ontopic; is er al iets bekend over het besluit of gaat dat pas om 3 uur van start?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 12:26:14 ]
pi_98903914
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dank je wel, ik waardeer het. :*

Ontopic; is er al iets bekend over het besluit of gaat dat pas om 3 uur van start?
En ik zou het waarderen wanneer je me niet meer per PM lastig valt met zielige opmerkingen. Lekker in het geniep mensen beledigen, zodat verder het niemand ziet. Held, stop daar svp mee.

Dank U !

Dan mag je nu weer als een schijnheil ontopic gaan posten.
pi_98904656
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

En ik zou het waarderen wanneer je me niet meer per PM lastig valt met zielige opmerkingen. Lekker in het geniep mensen beledigen, zodat verder het niemand ziet. Held, stop daar svp mee.

Dank U !

Dan mag je nu weer als een schijnheil ontopic gaan posten.
:')
Had hij dan ontopic je in het topic moeten beledigen? :'). Het is toch op jou gericht..?

Kunnen we nu weer verder gaan met het daadwerkelijke thema? I.p.v. allemaal de adviseur uit te hangen?

xx
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:48:20 #96
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98909511
Miauw
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:52:41 #97
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_98909726
Ik ben gelukkig !!!!

Wij hadden de 20e Juni de overdracht, Wat was ik aan het balen toen ik gister het nieuws hoorde, Voelde echt als of al dat geld door mijn maag mijn neus werd door geboord.

Nu begijp ik dus dat we het geld gaan terug krijgen .

Opluchting tot en met!!

Yes *O*
pi_98909788
_O- , alle mensen hier weer helemaal blij met een sigaar uit eigen doos.

Zullen we eerst eens september afwachten om te zien wat de overheid hier tegen over stelt, want dat het gat dat hiermee gecreëerd wordt opgevuld zal worden lijkt me duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boris_Karloff op 01-07-2011 15:18:06 ]
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:53:54 #99
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98909794
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:52 schreef rac het volgende:
Ik ben gelukkig !!!!

Wij hadden de 20e Juni de overdracht, Wat was ik aan het balen toen ik gister het nieuws hoorde, Voelde echt als of al dat geld door mijn maag mijn neus werd door geboord.

Nu begijp ik dus dat we het geld gaan terug krijgen .

Opluchting tot en met!!

Yes *O*
WHOHOO *O* *O* *O*
Miauw
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:55:35 #100
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_98909880
Hadden ze het niet met terugwerkende kracht tot 1 februari kunnen doen :(
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: