SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dank voor al die negatieve comments die ik zo meteen krijg:
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
haha dan klopt je gebruikersnaam niet meer, dikke vette FAAL!!!!!!11!!!!een!!!!!11!!!einz!!!!quote:
HJB !!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:42 schreef Deetch het volgende:
[..]
haha dan klopt je geberuikersnaam niet meer, dikke vette FAAL11!!!!!11!!!einz!!!!
We bieden een kutsalaris aan en eigenlijk ben je de bitch van de baas die allee kutklusjes moet oplossenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:41 schreef vanBinsberge het volgende:
Functie eisen
Je hebt een afgeronde HBO opleiding en al enkel jaren werkervaring in een soortgelijke functie. Internet is jouw passie en relevante werkervaring met dit medium is een grote pré. Daarnaast ben je analytisch onderlegd, communicatief vaardig en werk je gestructureerd. Je bent klant- en oplossingsgericht.,je bent positief kritisch, je staat stevig in je schoenen en kan goed werken onder druk. Je kan goed samenwerken in projectteams en je bent scherp en gedreven.
quote:If a cluttered desk signs a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?
Ja heb ik een goede smaak? Dan kan ik dat bij mijn C.V. erbij zetten namelijkquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:00 schreef Gulmez het volgende:
Hoe kan je nou geen baan vinden in nederland polen komen helemaal hier naar toe en hebben ook altijd werk maar veel nederlanders zitten jaren thuis en zeggen : ik heb geen werk, kan niet vinden![]()
Onterechte klacht dus.
Verwende luxe, ik werk al 5 jaar bij McDonald's jij voelt je daar wss te goed voor, dus je kan wel werk vinden alleen je vind het niet goed genoegquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef Roces18 het volgende:
Een baan heb je zo gevonden zeker als een pool. Maar polen krijgen ook maar 1 euro per uur.
Maar ik heb wel een redelijk normale baan nodig waarbij ik mijzelf niet wil verhangen binnen een dag, en dat gaat een beetje moeilijk
Smaak is persoonlijk, maar ik vind het een goede keus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja heb ik een goede smaak? Dan kan ik dat bij mijn C.V. erbij zetten namelijk
Als ze dat al vragen dan kan ik het sowieso vergetenquote:
je moet ook 2 bureaus hebben met verschillende hoogtesquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Als ze dat al vragen dan kan ik het sowieso vergetenIk ben met afstand de grootste rotzooitmaker op deze aarde. Het was zelfs eens één keer zo erg dat mijn baas maar uit ellende mijn bureau heeft opgeruimd
Als een bedrijf zegt een riant marktconform salaris te bieden dan ga ik er vanuit dat het riant boven een marktconform salaris zit. Anders zou het niet riant zijn, maar gewoon marktconform.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
- Wij bieden jou een riant marktconform salaris
[..]
Ze vragen duizend eisen en bieden een marktconform salaris, ik bedoel maar doe dan wat meer dan zo'n prutsalaris.
[..]
Kan ik nog meer troep kwijtquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:13 schreef TSI het volgende:
[..]
je moet ook 2 bureaus hebben met verschillende hoogtes
minimum loon plus gesubsidieerde kantinequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:15 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als een bedrijf zegt een riant marktconform salaris te bieden dan ga ik er vanuit dat het riant boven een markconform salaris zit. Anders zou het niet riant zijn, maar gewoon marktconform.
Flexibel zegt overigens hetzelfde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
9 tot 5 mentaliteit niet hebben. Ze vragen gewoon om iemand die wil overwerken zonder betaald te krijgen
.
Daar is het een samenvatting voor, duhh.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Fraech het volgende:
De samenvatting is niet korter dan de OP zelf, lolbroek.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef TSI het volgende:
[..]
![]()
Ben je met een abo ook van dergelijke mongolen af?
Ja?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar is het een samenvatting voor, duhh.
De OP is langer, zit nog een afbeelding bij!quote:
Ik heb geen bril, daardoor zag ik dat over het hoofd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De OP is langer, zit nog een afbeelding bij!
Ja inderdaad. En kom je een half uurtje later dan houden ze dat in op je loon. Hypocrieten hehequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
9 tot 5 mentaliteit niet hebben. Ze vragen gewoon om iemand die wil overwerken zonder betaald te krijgen
.
En dan ook nog met een inkloksysteem waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En kom je een half uurtje later dan houden ze dat in op je loon. Hypocrieten hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er werken hier 500+ mensen die allemaal moeten klokken. Ik heb nog nooit geklokt en heb hier ook nog nooit commentaar op gehad van mijn leidinggevendequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
En dan ook nog met een inkloksysteem waarschijnlijk.
Dat houdt in dat je je pik uit je wijf moet trekken en aan het werk moet gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:17 schreef AwesomeSauce het volgende:
Je vergeet de belangrijkste : out-of-the-box denken
Inklokken... dan heb ik direct zo'n beeld voor me van zo'n enorme stoffige fabriekshal waar vroeg in de ochtend alle arbeiders met een levenloze gezichtsuitdrukking naar binnen schuifelen, en tegen het begin van de avond weer naar buiten, na de hele dag te zijn afgebeuld met eentonig werk door een of andere Mr. Burns achtige tiranquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er werken hier 500+ mensen die allemaal moeten klokken. Ik heb nog nooit geklokt en heb hier ook nog nooit commentaar op gehad van mijn leidinggevende
Dat is zo mooi, jarenlange werkervaring voor een juniorfunctie jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:40 schreef themole het volgende:
Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf in een groeiende internationale markt.(Dus een klein kutbedrijf dat ook naar friesland exporteert.) Als werkgever bieden wij jou als werkneme een uitdagende job in een informele commerciele setting (Dus in een hip kantoorgebouw, waar je je verkooptargets moet halen), een marktconform salaris en uitstekende doorgroeimogelijkheden (ook internationaal)(Hongerloontje en je kan misschien over 6 jaar een keer doorgroeien). Van jou verwachten wij dat je geen 9-tot-5 mentaliteit hebt, representatief en communicatief bent in meerdere talen. (Het eisenpakket dat meestal nergens op slaat) Ben jij tussen de 20 en 22 jaar en heb je een HBO-diploma behaald en al 6 jaar ervaring in onze bedrijfstak, dan zijn wij op zoek naar jou!(En als afsluiter de onmogelijke eis.)
QFTquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:48 schreef bleiblei het volgende:
Weet je wat pas erg is?
Van die godvergeten kolere prutsers die janken dat het allemaal zo kut op de arbeidsmarkt terwijl ze niet beseffen dat je a. pas in een goede richting komt qua werk en salaris als je je bewezen hebt en b. dat de wereld niet zit te wachten op half gare zeikerds die tot op de minuut in de gaten houden hoelang ze werken.
Waarom niet? Omdat er in deze fucking wereld miljarden mensen zijn (in o.a. Polen, India, China, Brazilie) die wel zich willen inspannen voor een leuk salaris en verrekte intelligent zijn.
Kortom, jullie stelletje jankzakken zijn de oorzaak van het vertieft raken van de Nederlandsche Economie. Over een paar jaar is het hier nog een grotere tyfuszooi qua welvaart dan in een gemiddeld zuid afrikaans land simpelweg omdat mensen denken dat je zonder iets te doen, zonder ervaring en zonder moeite recht hebt op een interessante baan, dik salaris en een leaseauto.
I can tell you... Jullie richten dit land ten gronde. Ga verdomme werken en begin onderaan.
Zelf ben ik op een redelijk suffe baan begonnen, maar zit nu in 5 jaar werken op het dubbele qua inkomen (bijna 50K per jaar op mijn 28ste). En dat is absoluut niet vanzelf gegaan.
Hands-onmentaliteit!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:48 schreef bleiblei het volgende:
Weet je wat pas erg is?
Van die godvergeten kolere prutsers die janken dat het allemaal zo kut op de arbeidsmarkt terwijl ze niet beseffen dat je a. pas in een goede richting komt qua werk en salaris als je je bewezen hebt en b. dat de wereld niet zit te wachten op half gare zeikerds die tot op de minuut in de gaten houden hoelang ze werken.
Waarom niet? Omdat er in deze fucking wereld miljarden mensen zijn (in o.a. Polen, India, China, Brazilie) die wel zich willen inspannen voor een leuk salaris en verrekte intelligent zijn.
Kortom, jullie stelletje jankzakken zijn de oorzaak van het vertieft raken van de Nederlandsche Economie. Over een paar jaar is het hier nog een grotere tyfuszooi qua welvaart dan in een gemiddeld zuid afrikaans land simpelweg omdat mensen denken dat je zonder iets te doen, zonder ervaring en zonder moeite recht hebt op een interessante baan, dik salaris en een leaseauto.
I can tell you... Jullie richten dit land ten gronde. Ga verdomme werken en begin onderaan.
Zelf ben ik op een redelijk suffe baan begonnen, maar zit nu in 5 jaar werken op het dubbele qua inkomen (bijna 50K per jaar op mijn 28ste). En dat is absoluut niet vanzelf gegaan.
wanneer kan ik beginnen? Ik sta bekend als zetter van goede koffie en vindt dat prima werk om in een 'niet 9-5 mentaliteit' te doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
TS zijn ambities gaan niet verder dan koffie zetten en over je heen laten pissen.
Nee, ik wil in een oud en versleten team terechtkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:27 schreef heiden6 het volgende:
Maar TS, wil je dan niet in een jong en dynamisch team terechtkomen?
Er is niks mis met jezelf omhoogwerken, er is ook weinig mis met laag beginnen en hoog te eindigen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:48 schreef bleiblei het volgende:
Weet je wat pas erg is?
Daar ben ik wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:48 schreef bleiblei het volgende:
Weet je wat pas erg is?
Ja en dan heb jij toevallig personeel nodig en stel je zelf ook van zulke crappy dingen op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:46 schreef seagal11 het volgende:
Walgelijk idd die vacatures. Nog een jaar of 2 en ik ben eigen baas en ben ik eindelijk van die onzin verlost.
Ja tenzij je wilt gaan voor vakkenvuller dan krijg je alleen geen 9 tot 5 mentaliteit en je hebt een hands-on mentaliteitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef Hexagon het volgende:
Kom je voor een vakantiebaantje al met dat soort vacatures in aanraking?
serieus??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:16 schreef finsdefis het volgende:
Waarom schrijf je dit toopiek in comic aids ms
Hier. Ga niet kankeren over een marktconform salaris EN het feit dat je geen vakantiewerk hebt.quote:
Die hebben na 3 jaar werken genoeg geld verdiend om de rest van hun leven stil te kunnen leven in polen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:00 schreef Gulmez het volgende:
Hoe kan je nou geen baan vinden in nederland polen komen helemaal hier naar toe en hebben ook altijd werk maar veel nederlanders zitten jaren thuis en zeggen : ik heb geen werk, kan niet vinden![]()
terwijl polen ook nog is honderde km moete rijden familie achter laten en alles dus zeur niet
Onterechte klacht dus.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:16 schreef finsdefis het volgende:
Waarom schrijf je dit toopiek in comic aids ms
Nouja, als ICT-er ga je volledig door de knieen voor een bedrijf die een low Total Cost of Ownership voor haar customers wil bewerkstelligen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef Hexagon het volgende:
Kom je voor een vakantiebaantje al met dat soort vacatures in aanraking?
Btw snap ik niet dat werkgevers nog niet doorhebben dat niemand meer van dit soort volkomen holle termen onder de indruk is.
Nog wat pareltjes daaruit:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef mymoodfentje het volgende:
http://www.nationalevacat(...)g-stage-met-inhoud-/
koffie halen? studeer je bij schroevers?
tering wat een belediging
quote:What you give is what you get
Van het niveau "lekker je ding doen jewetoggg"quote:Functie-eisen:
Wie ben jij?
- Jezelf;
Wat effe annie foordat je die supmit knop indrukt mot je er nog wat engelse woorde in pleure dat finde die studente pragtig.quote:Aan jouw creativiteit en je bijdrage in uitdagende projecten zijn geen grenzen; enkel je eigen kwaliteiten, enthousiasme en drive.
Maar dan wel klagen als je bier drinkt en hard muziek aan hebt staan op kantoor he. Dan kan je alsnog 'jezelf' niet zijn. Hypocrietenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:58 schreef SpecialK het volgende:
Van het niveau "lekker je ding doen jewetoggg"
[..]
Wat effe annie foordat je die supmit knop indrukt mot je er nog wat engelse woorde in pleure dat finde die studente pragtig.
Lekker slimquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:10 schreef LangeJan het volgende:
Maar het salaris is dan wel weer ok... maar mijn bloeddruk stijgt de laatste tijd mee met mijn salaris.
blijft goed om over te zeikenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:34 schreef waj1 het volgende:
Die termen heb ik al voorbij zien komen in een ander topic
Dan moeten ze zo'n google street view camera kopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoiets doet je toch warm worden:
De afdeling Data- en informatiemanagement binnen het Business Intelligence Center (BIC) vervult de brugfunctie tussen informatieleveranciers en informatiegebruikers t.b.v. proces- en relatiemanagement. Het doel van informatiemanagement hierbij is het ter beschikking stellen van een 360 graden view op (en aan) de business en haar omgeving.
Lolquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
De afdeling Data- en informatiemanagement binnen het Business Intelligence Center (BIC) vervult de brugfunctie tussen informatieleveranciers en informatiegebruikers t.b.v. proces- en relatiemanagement. Het doel van informatiemanagement hierbij is het ter beschikking stellen van een 360 graden view op (en aan) de business en haar omgeving.
Gemeentehuisquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:04 schreef Henno het volgende:
[..]
Inklokken... dan heb ik direct zo'n beeld voor me van zo'n enorme stoffige fabriekshal
Oh dus je bent -1 jaar oud?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:38 schreef Sloeber94 het volgende:
Hoe oud ben je? Ik ben 16-17 en ben al gebeld voor de BK () TNT post, 2 enkeldaagse klusjes die goed betalen en voor mongolen stickertjes werk bij een schoenenwinkel.
Ja, of inderdaad zo'n produktiehal / lopende band werk.quote:
Of wat dacht je van zo'n beetje elke supermarkt/bouwmarktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of inderdaad zo'n produktiehal / lopende band werk.
Menig amerikaans bedrijf werkt met het prikklokkensysteem.
Van 10-6 is geen optiequote:- Geen 9 - 5 mentaliteit
Ow, die ook? Dat wist ik niet. Gelukkig is dat bij mij op't werk niet het geval. Als ze dat invoeren dan ga ik ook niet meer 'nog even doorwerken' om iets af te ronden, half vijf is dan half vijf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Of wat dacht je van zo'n beetje elke supermarkt/bouwmarkt
Nou ik heb een tijd in een bouwmarkt gewerkt met dat inkloksysteem, en dan moest je tegelijk met zijn allen het gebouw uit ivm overvallen en dergelijke, hieronder moest ik elke dag een half uur langer blijven omdat de baas zo traag was en dat krijg je niet uitbetaald, eikels dat het zijn..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, die ook? Dat wist ik niet. Gelukkig is dat bij mij op't werk niet het geval. Als ze dat invoeren dan ga ik ook niet meer 'nog even doorwerken' om iets af te ronden, half vijf is dan half vijf.
Dir herken ik (Van neerbos?) maar wel natuurlijk gezeik wanneer je een keer 5 minuten te laat bent.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou ik heb een tijd in een bouwmarkt gewerkt met dat inkloksysteem, en dan moest je tegelijk met zijn allen het gebouw uit ivm overvallen en dergelijke, hieronder moest ik elke dag een half uur langer blijven omdat de baas zo traag was en dat krijg je niet uitbetaald, eikels dat het zijn..
Ja inderdaad bij van neerbos, kutbedrijf met hielenlikkers en incompetente medewerkers (uitgezonderd mijzelf natuurlijk...)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dir herken ik (Van neerbos?) maar wel natuurlijk gezeik wanneer je een keer 5 minuten te laat bent.![]()
Dat soort bedrijven heeft me echt gevormd tot een echte 9 tot 5 medewerker.
Die meuk staat ook al bij de mcdonalds vacature tegenwoordigquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:17 schreef AwesomeSauce het volgende:
Je vergeet de belangrijkste : out-of-the-box denken
Hoe kan iemand dan ook een HBO studie afgerond hebben en 6 jaar werkervaring hebben en dan max 22 jaar zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:40 schreef themole het volgende:
Ben jij tussen de 20 en 22 jaar en heb je een HBO-diploma behaald en al 6 jaar ervaring in onze bedrijfstak, dan zijn wij op zoek naar jou!(En als afsluiter de onmogelijke eis.)
vrijwilligerswerk en onzinquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dan ook een HBO studie afgerond hebben en 6 jaar werkervaring hebben en dan max 22 jaar zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahha wtf staat hierquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Oftewel ze zoeken mensen die niks hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
(lettertype comic sans MS)
Ben jij enthousiast en kun je alles aan?
Ben jij een vechter en pas je in een dynamisch team vol veranderingen?
Ben jij helemaal happy?
Versterk ons jonge dynamische, groeiende team!!
Soms staan er wel dat soort dingen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dan ook een HBO studie afgerond hebben en 6 jaar werkervaring hebben en dan max 22 jaar zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt bij mij gecompenseerd door gewoon in werktijd niet zo veel te doen, ik bedoel als ik vrijwilligers werk wil doen dan ga ik wel bij de zonnebloem werkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja inderdaad bij van neerbos, kutbedrijf met hielenlikkers en incompetente medewerkers (uitgezonderd mijzelf natuurlijk...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |