SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dank voor al die negatieve comments die ik zo meteen krijg:
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
haha dan klopt je gebruikersnaam niet meer, dikke vette FAAL!!!!!!11!!!!een!!!!!11!!!einz!!!!quote:
HJB !!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:42 schreef Deetch het volgende:
[..]
haha dan klopt je geberuikersnaam niet meer, dikke vette FAAL11!!!!!11!!!einz!!!!
We bieden een kutsalaris aan en eigenlijk ben je de bitch van de baas die allee kutklusjes moet oplossenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:41 schreef vanBinsberge het volgende:
Functie eisen
Je hebt een afgeronde HBO opleiding en al enkel jaren werkervaring in een soortgelijke functie. Internet is jouw passie en relevante werkervaring met dit medium is een grote pré. Daarnaast ben je analytisch onderlegd, communicatief vaardig en werk je gestructureerd. Je bent klant- en oplossingsgericht.,je bent positief kritisch, je staat stevig in je schoenen en kan goed werken onder druk. Je kan goed samenwerken in projectteams en je bent scherp en gedreven.
quote:If a cluttered desk signs a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?
Ja heb ik een goede smaak? Dan kan ik dat bij mijn C.V. erbij zetten namelijkquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:00 schreef Gulmez het volgende:
Hoe kan je nou geen baan vinden in nederland polen komen helemaal hier naar toe en hebben ook altijd werk maar veel nederlanders zitten jaren thuis en zeggen : ik heb geen werk, kan niet vinden![]()
Onterechte klacht dus.
Verwende luxe, ik werk al 5 jaar bij McDonald's jij voelt je daar wss te goed voor, dus je kan wel werk vinden alleen je vind het niet goed genoegquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef Roces18 het volgende:
Een baan heb je zo gevonden zeker als een pool. Maar polen krijgen ook maar 1 euro per uur.
Maar ik heb wel een redelijk normale baan nodig waarbij ik mijzelf niet wil verhangen binnen een dag, en dat gaat een beetje moeilijk
Smaak is persoonlijk, maar ik vind het een goede keus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja heb ik een goede smaak? Dan kan ik dat bij mijn C.V. erbij zetten namelijk
Als ze dat al vragen dan kan ik het sowieso vergetenquote:
je moet ook 2 bureaus hebben met verschillende hoogtesquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Als ze dat al vragen dan kan ik het sowieso vergetenIk ben met afstand de grootste rotzooitmaker op deze aarde. Het was zelfs eens één keer zo erg dat mijn baas maar uit ellende mijn bureau heeft opgeruimd
Als een bedrijf zegt een riant marktconform salaris te bieden dan ga ik er vanuit dat het riant boven een marktconform salaris zit. Anders zou het niet riant zijn, maar gewoon marktconform.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
- Wij bieden jou een riant marktconform salaris
[..]
Ze vragen duizend eisen en bieden een marktconform salaris, ik bedoel maar doe dan wat meer dan zo'n prutsalaris.
[..]
Kan ik nog meer troep kwijtquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:13 schreef TSI het volgende:
[..]
je moet ook 2 bureaus hebben met verschillende hoogtes
minimum loon plus gesubsidieerde kantinequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:15 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als een bedrijf zegt een riant marktconform salaris te bieden dan ga ik er vanuit dat het riant boven een markconform salaris zit. Anders zou het niet riant zijn, maar gewoon marktconform.
Flexibel zegt overigens hetzelfde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
9 tot 5 mentaliteit niet hebben. Ze vragen gewoon om iemand die wil overwerken zonder betaald te krijgen
.
Daar is het een samenvatting voor, duhh.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:41 schreef Fraech het volgende:
De samenvatting is niet korter dan de OP zelf, lolbroek.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:02 schreef TSI het volgende:
[..]
![]()
Ben je met een abo ook van dergelijke mongolen af?
Ja?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar is het een samenvatting voor, duhh.
De OP is langer, zit nog een afbeelding bij!quote:
Ik heb geen bril, daardoor zag ik dat over het hoofd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De OP is langer, zit nog een afbeelding bij!
Ja inderdaad. En kom je een half uurtje later dan houden ze dat in op je loon. Hypocrieten hehequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
9 tot 5 mentaliteit niet hebben. Ze vragen gewoon om iemand die wil overwerken zonder betaald te krijgen
.
En dan ook nog met een inkloksysteem waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En kom je een half uurtje later dan houden ze dat in op je loon. Hypocrieten hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er werken hier 500+ mensen die allemaal moeten klokken. Ik heb nog nooit geklokt en heb hier ook nog nooit commentaar op gehad van mijn leidinggevendequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
En dan ook nog met een inkloksysteem waarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |