Niet fucken met Towel Dayquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Het is Comic Sans Day. Net zo belachelijk en nutteloos als Towel Day.
Ja, dacht ook dat zo'n ding duurder zou zijn. Reserve onderdelen ook geen gebrek aan waarschijnlijk.quote:
Ik heb liever rokjes dag. Daar doen de vrouwen wel redelijk aan mee. Ik heb hier nog nooit iemand op Towel Day in/met een handdoek op straat zien lopen.quote:
Doet er niet aan af dat het een geweldig boek isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb liever rokjes dag. Daar doen de vrouwen wel redelijk aan mee. Ik heb hier nog nooit iemand op Towel Day in/met een handdoek op straat zien lopen.
Lijkt mij dat de film beter is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doet er niet aan af dat het een geweldig boek is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de film beter is.Je weet wel waar ik het over hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wist serieus nog niet dat die op dat moment weg gingen?????quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
optie 1 !![]()
Ik las het in de krant inderdaad. "het is niet de bedoeling dat we 24/7 met tanks door de straat denderen. " Nou...welke tanks![]()
En daarnaast, we zijn afgelopen donderdag verraden door onze staf met een list..
Wij gingen een dagje naar Walibi, en ondertussen werden de tanks opgehaald
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de film beter is.Pssst....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verrassing. We lezen de berichten die je bezopen plaatst vannacht wel weer.quote:
Mooie seriequote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:07 schreef Erasmo het volgende:
Hupsakee net weer een aflevering van In Europa gekeken
quote:
En het boek als examenstof, en dan niet de pocketversie. het geschiedenisonderwijs kan wel een renovatie gebruiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Verplichten op school als het aan mij ligt
Dan zal ik dat als verrassing eens niet doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een verrassing. We lezen de berichten die je bezopen plaatst vannacht wel weer.
Maar eens kopen, kijken of het wat is.quote:The Survival of North Korea: Essays on Strategy, Economics and International Relations
Suk Hi Kim, Bernhard Seliger, Terence Roehrig
Order at Amazon.com
About the Book
Since the end of the Cold War, scholars and analysts have been predicting the collapse of the communist regime in North Korea. Yet, despite a deteriorating economy characterized by declining industrial output, outdated technology, and difficulty feeding its people, the country has been able to persist in spite of these daunting obstacles and continues to plod along. How has North Korea been able to survive, and how long can it last without significant change to its economic and political structures? How can we peacefully resolve the North Korean nuclear standoff through constructive dialogue? This book examines North Korea’s survival strategy and practical solutions to a fifty-year nuclear standoff through a series of essays written by thirteen of the world’s foremost scholars and leading experts on strategy, economics, and international relations. The Survival of North Korea, edited by Kim, Roehrig, and Seliger, is essential reading for anyone interested in peace in Northeast Asia. The book will be invaluable in helping policy-makers, diplomats, politicians, researchers, and other North Korea watchers to understand the three closely related issues about North Korea: (1) why North Korea will continue to survive; (2) how the United States and North Korea can build a mutual confidence; and (3) why a dialogue is the only viable way to resolve the North Korea problem peacefully.
bron
Aparte reclame voor langs de wegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Op de afrit van Valk stond een reclamebord "een reis via internet boeken is normaal, waarom niet uw laatste reis? www.uitvaartdirect.nl "
Bezopen worden of berichten plaatsen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan zal ik dat als verrassing eens niet doen
Stef Stuntpiloot ken ik niet... leg uit!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Met wat gasten Stef Stuntpiloot aant doen. Net 4x achter elkaar verloren (pure bacardi) dus toch maar ff uitgestapt tegen 2 atjes
.
Gezien het tempo vermoed ik het 2equote:
Zo opgerot met die baggerquote:
...Het is even wennenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:16 schreef m.k het volgende:
Ik vind de gitaar wel goed, de zanger daarentegen kan ik niet verstaan
Zalt probere uit te leggen:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stef Stuntpiloot ken ik niet... leg uit!
Lijkt me meer een gevalletje Google Translatequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef AchJa het volgende:
Het stokje van Thaboel is al overgenomen zie ik.
Meer mobiel fokken met een lamme harses.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lijkt me meer een gevalletje Google Translate
Wat is dat toch met de jonge lui, alcohol en daar niet tegen kunnen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef AchJa het volgende:
Het maakt niet uit hoor! Ik ga eens vroeg naar huis om jullie morgen te verblijde met dronken berichten!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef AchJa het volgende:
Zie je nog wel eens een weekendje bij ERquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met de jonge lui, alcohol en daar niet tegen kunnen?
Wauw! Jouw berichten zijn leesbaar!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoor! Ik ga eens vroeg naar huis om jullie morgen te verblijde met dronken berichten!
Vergeet niet wie de eerste twee waren die in hun bed lagen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zie je nog wel eens een weekendje bij ERMet je horloge!
En wij waren het niet =pquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet niet wie de eerste twee waren die in hun bed lagen.
Aflevering 6? Die kun je niet kijken zonder aflevering 7 ook te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
Hahaha te geniaal! Ik ben alweer bijna thuis. Zometeen lekker slapen om morgen weer vol gas te gaan! Nog wel eerst afl 6 van band of brothers kijken
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aflevering 6? Die kun je niet kijken zonder aflevering 7 ook te zien.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk lettertype.. maar ben vrouw hea..
Dat zou wel een manier zijn om abonnementen aan te smerenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:58 schreef Esses het volgende:
Hier is nog steeds comic sans MS*doet zijn best niet te refreshen*
Nee het zijn gelukkig geen Kuilduitsersquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:22 schreef Esses het volgende:
WEBDINGS:D:D
Lol, heb je ook al een kuil in je voortuin?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:53 schreef Pumatje het volgende:
Je zult maar een Ex tegenkomen bij het opruimen in je schuur
Als je zo'n parasolvoet tegenkomt moet je even de EOD bellen:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef Nibb-it het volgende:
Schuur opruimen.
Ligt nog zoveel ouwe Sovjet-zooi in
Nee joh, dat is gewoon productie foutje, hij mist t gaatje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je zo'n parasolvoet tegenkomt moet je even de EOD bellen:
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, heb net m'n 6B5 gevonden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je zo'n parasolvoet tegenkomt moet je even de EOD bellen:
[ afbeelding ]
Daarom juistquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:33 schreef Pumatje het volgende:
zal wel grapje zijn van vent met mobiel internet, kan niet geloven dat FBI zo stupide is
Maar dat is over het algemeen zo met Westers materiaalquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef Pumatje het volgende:
heb vaak genoeg zelf in Modern CBRN pak gestaan, tot vervelens toe, en op het 1e zicht.. dat van ons is echt stukken beter.
jepquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar dat is over het algemeen zo met Westers materiaal
correctquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:35 schreef Esses het volgende:
Je geloofde ook niet dat de NL overheid zo stom was om tanks weg te doen
Weet jij hoe dat zit met de gaspakken? Ik las ergens dat die rubberen Sovjetpakken beter sealen omdat ze niet 'ademen' itt de Westerse pakken met een koolstof (?) liner?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een spul.Daar gaat mijn CBRN hart wel wat sneller van kloppen.
Dat is hetzelfde maar dan in burger terminologiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef Pumatje het volgende:
het zijn CBRN pakken, geen gaspakken, gasmaskers, of gas bescherming
Maar cobra kan hier idd uitstekend antwoord op geven.
Correct, maar in zo'n pak hou je het niet lang uit. Na een half uur werken kun je de drager al afschrijven. Terwijl wij door kunnen werken tot dat het pak vervangen moet worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Weet jij hoe dat zit met de gaspakken? Ik las ergens dat die rubberen Sovjetpakken beter sealen omdat ze niet 'ademen' itt de Westerse pakken met een koolstof (?) liner?
Ik meende dat de Sovjet-handboeken het hebben over drie uur werktijd, dat is dus blijkbaar nogal optimistisch.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct, maar in zo'n pak hou je het niet lang uit. Na een half uur werken kun je de drager al afschrijven. Terwijl wij door kunnen werken tot dat het pak vervangen moet worden.
En het zijn CBRN pakken.
Ik zag het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |