...Het is even wennenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:16 schreef m.k het volgende:
Ik vind de gitaar wel goed, de zanger daarentegen kan ik niet verstaan
Zalt probere uit te leggen:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stef Stuntpiloot ken ik niet... leg uit!
Lijkt me meer een gevalletje Google Translatequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef AchJa het volgende:
Het stokje van Thaboel is al overgenomen zie ik.
Meer mobiel fokken met een lamme harses.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lijkt me meer een gevalletje Google Translate
Wat is dat toch met de jonge lui, alcohol en daar niet tegen kunnen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef AchJa het volgende:
Het maakt niet uit hoor! Ik ga eens vroeg naar huis om jullie morgen te verblijde met dronken berichten!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:51 schreef AchJa het volgende:
Zie je nog wel eens een weekendje bij ERquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met de jonge lui, alcohol en daar niet tegen kunnen?
Wauw! Jouw berichten zijn leesbaar!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoor! Ik ga eens vroeg naar huis om jullie morgen te verblijde met dronken berichten!
Vergeet niet wie de eerste twee waren die in hun bed lagen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zie je nog wel eens een weekendje bij ERMet je horloge!
En wij waren het niet =pquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet niet wie de eerste twee waren die in hun bed lagen.
Aflevering 6? Die kun je niet kijken zonder aflevering 7 ook te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
Hahaha te geniaal! Ik ben alweer bijna thuis. Zometeen lekker slapen om morgen weer vol gas te gaan! Nog wel eerst afl 6 van band of brothers kijken
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aflevering 6? Die kun je niet kijken zonder aflevering 7 ook te zien.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk lettertype.. maar ben vrouw hea..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |