Niet fucken met Towel Dayquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Het is Comic Sans Day. Net zo belachelijk en nutteloos als Towel Day.
Ja, dacht ook dat zo'n ding duurder zou zijn. Reserve onderdelen ook geen gebrek aan waarschijnlijk.quote:
Ik heb liever rokjes dag. Daar doen de vrouwen wel redelijk aan mee. Ik heb hier nog nooit iemand op Towel Day in/met een handdoek op straat zien lopen.quote:
Doet er niet aan af dat het een geweldig boek isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb liever rokjes dag. Daar doen de vrouwen wel redelijk aan mee. Ik heb hier nog nooit iemand op Towel Day in/met een handdoek op straat zien lopen.
Lijkt mij dat de film beter is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doet er niet aan af dat het een geweldig boek is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de film beter is.Je weet wel waar ik het over hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wist serieus nog niet dat die op dat moment weg gingen?????quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
optie 1 !![]()
Ik las het in de krant inderdaad. "het is niet de bedoeling dat we 24/7 met tanks door de straat denderen. " Nou...welke tanks![]()
En daarnaast, we zijn afgelopen donderdag verraden door onze staf met een list..
Wij gingen een dagje naar Walibi, en ondertussen werden de tanks opgehaald
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de film beter is.Pssst....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verrassing. We lezen de berichten die je bezopen plaatst vannacht wel weer.quote:
Mooie seriequote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:07 schreef Erasmo het volgende:
Hupsakee net weer een aflevering van In Europa gekeken
quote:
En het boek als examenstof, en dan niet de pocketversie. het geschiedenisonderwijs kan wel een renovatie gebruiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Verplichten op school als het aan mij ligt
Dan zal ik dat als verrassing eens niet doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een verrassing. We lezen de berichten die je bezopen plaatst vannacht wel weer.
Maar eens kopen, kijken of het wat is.quote:The Survival of North Korea: Essays on Strategy, Economics and International Relations
Suk Hi Kim, Bernhard Seliger, Terence Roehrig
Order at Amazon.com
About the Book
Since the end of the Cold War, scholars and analysts have been predicting the collapse of the communist regime in North Korea. Yet, despite a deteriorating economy characterized by declining industrial output, outdated technology, and difficulty feeding its people, the country has been able to persist in spite of these daunting obstacles and continues to plod along. How has North Korea been able to survive, and how long can it last without significant change to its economic and political structures? How can we peacefully resolve the North Korean nuclear standoff through constructive dialogue? This book examines North Korea’s survival strategy and practical solutions to a fifty-year nuclear standoff through a series of essays written by thirteen of the world’s foremost scholars and leading experts on strategy, economics, and international relations. The Survival of North Korea, edited by Kim, Roehrig, and Seliger, is essential reading for anyone interested in peace in Northeast Asia. The book will be invaluable in helping policy-makers, diplomats, politicians, researchers, and other North Korea watchers to understand the three closely related issues about North Korea: (1) why North Korea will continue to survive; (2) how the United States and North Korea can build a mutual confidence; and (3) why a dialogue is the only viable way to resolve the North Korea problem peacefully.
bron
Aparte reclame voor langs de wegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Op de afrit van Valk stond een reclamebord "een reis via internet boeken is normaal, waarom niet uw laatste reis? www.uitvaartdirect.nl "
Bezopen worden of berichten plaatsen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan zal ik dat als verrassing eens niet doen
Stef Stuntpiloot ken ik niet... leg uit!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Met wat gasten Stef Stuntpiloot aant doen. Net 4x achter elkaar verloren (pure bacardi) dus toch maar ff uitgestapt tegen 2 atjes
.
Gezien het tempo vermoed ik het 2equote:
Zo opgerot met die baggerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |