Prima.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:54 schreef Frankii het volgende:
Liefhebbers voor Loos hier a.s. zaterdag?
Het was een slechte kk gebruikt gaydrugs garpquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
Met pipa's en kk aan de poppers
poppers?? for real??
rossdale blijf maar in je kantoorbaan, straatleven is niks voor jou
oh sorryquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het was een slechte kk gebruikt gaydrugs garpOmdat hij over poppen begon
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh sorrydan is het goed ga dan maar wel verder met straat zijn
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
poppers?? for real??
omdat de rest van nederland rijd als een mongool, btw wel grappig ik dacht dat er nauwlijks verkeer was in friesland dus aan files zal het niet liggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zucht weer laten opfokken in het verkeer... waarom lukt het me niet gewoon tot 2090 te tellen...
Klopt, maar ik woon in Leeuwarden maar werk in Zaltbommelquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat de rest van nederland rijd als een mongool, btw wel grappig ik dacht dat er nauwlijks verkeer was in friesland dus aan files zal het niet liggen
Dat blijkt maar weer, ik wil Rossdale graag over party chat horen spitten over thug life.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
poppers?? for real??
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer, ik wil Rossdale graag over party chat horen spitten over thug life.
Ik heb net deze week voor me vriendin een 3ds gekochtquote:
en nu volhouden stoma.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 05:57 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk mij eens een gezond ritme hebben.Wakker worden om 6 uur 's ochtends.
Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 05:57 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk mij eens een gezond ritme hebben.Wakker worden om 6 uur 's ochtends.
Je had toch al twee keer een baan aangenomen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:40 schreef Michhas het volgende:
Pff, zometeen sollicitatie bij de ING, ben best wel zenuwachtig...
Woehoe!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie niets want mobiel, yay. Nog uurtje dan weekend!
Gezeik van gisteravond? Half 11 al bier?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef dreamzk het volgende:
Depressed door dit font en al het gezeik van gisteravond. Gelukkig heb ik nog koud bier in de ijskast staan
Kga jullie er niet mee vervelen, gaat nl over mn exquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezeik van gisteravond? Half 11 al bier?
Ah, okquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kga jullie er niet mee vervelen, gaat nl over mn ex
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Woehoe!And party, and bullshit, and party, and bullshit
Tja ik heb besloten dat ik deze zomer niet aan katers doe, dus drink ik ze maar weg.quote:
Het is dat ik ben gestopt met alcohol drinken voor 12 uur, anders deed ik met je meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja ik heb besloten dat ik deze zomer niet aan katers doe, dus drink ik ze maar weg.
Bij wouter? Dan ben ik er weer bij, vorige keer was te ziek. Die speklappen die waren meegenomen smaakten echt goed.quote:
Te oud aan het worden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is dat ik ben gestopt met alcohol drinken voor 12 uur, anders deed ik met je mee
Wat is dit? Kan niet hè?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is dat ik ben gestopt met alcohol drinken voor 12 uur, anders deed ik met je mee
Nee vanavond is er een andere locatie maar die volgt via een whatsapp bericht nog als jullie willen komenquote:
Count mij dan maar in. Zal ik deze keer wat peking eend meenemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee vanavond is er een andere locatie maar die volgt via een whatsapp bericht nog als jullie willen komen
Bij gelegenheden als terrashangen ofzo natuurlijk nog wel, maar normaal niet meer nee. Beter gezegd, ik heb niet eens meer bier in huis sinds een tijd, drink alleen in de stadquote:
Kom jij eerst maar een keer wat bier drinken in Tilburg na al die gefaalde pogingenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee vanavond is er een andere locatie maar die volgt via een whatsapp bericht nog als jullie willen komen
Moet ik echt doen inderdaad maybe volgende weekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar een keer wat bier drinken in Tilburg na al die gefaalde pogingen
Echte mannen hoeven niet tegen bier beschermd te worden. Alcoholist tot in de kistquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij gelegenheden als terrashangen ofzo natuurlijk nog wel, maar normaal niet meer nee. Beter gezegd, ik heb niet eens meer bier in huis sinds een tijd, drink alleen in de stadZelfbescherming
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik drink zelden tot nooit thuis alleen als het kenser warm is wil ik wel eens een biertje pakken
Echte bazen drinken alleen achter de pc tijdens het fokken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik drink zelden tot nooit thuis alleen als het kenser warm is wil ik wel eens een biertje pakken
Whisk(e)y en cognac, anders niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:02 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Echte bazen drinken alleen achter de pc tijdens het fokken.
Precies, want ik wil me niet wagen aan een avontuur in Weertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik echt doen inderdaad maybe volgende week
Zelfgestookte jenever mag ook. Als je echt als diehard alcoholist wil overkomen.quote:
Is nog best chill, mijn stamkroeg is nog maar ander halve maand open dus die kerel heeft overal schijt aan gratis boozzz alleszquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, want ik wil me niet wagen aan een avontuur in Weert
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:03 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zelfgestookte jenever mag ook. Als je echt als diehard alcoholist wil overkomen.
Ah mooi, ik heb vanavond nog wel een paar uurtjes over denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is nog best chill, mijn stamkroeg is nog maar ander halve maand open dus die kerel heeft overal schijt aan gratis boozzz allesz
Mooi laten we die vrolijke bui van je zometeen maar eens killen met BOquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
Zojuist sollicitatie gehad, wat een fijn gesprekDe leukste sollicitatie die ik ooit heb gehad, ben er helemaal vrolijk door, heerlijk
Fijn gesprek? Helemaal vrolijk? Weet je zeker dat het komt door je sollicitatie gesprek en niet door die knappe man in zn skinny jeans?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
Zojuist sollicitatie gehad, wat een fijn gesprekDe leukste sollicitatie die ik ooit heb gehad, ben er helemaal vrolijk door, heerlijk
Gesprek was met 2 vrouwen, en ik moet zeggen, ze wisten allebei erg goed hoe ze met een lul om moesten gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fijn gesprek? Helemaal vrolijk? Weet je zeker dat het komt door je sollicitatie gesprek en niet door die knappe man in zn skinny jeans?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fijn gesprek? Helemaal vrolijk? Weet je zeker dat het komt door je sollicitatie gesprek en niet door die knappe man in zn skinny jeans?
Ben ik ook hoor negerinnenneuker, ga dan wel mn overdag XBOX buddy kwijtrakenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor negerinnenneuker, ga dan wel mn overdag XBOX buddy kwijtraken
True..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor negerinnenneuker, ga dan wel mn overdag XBOX buddy kwijtraken
IEquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Wil je het oude lettertype terug en heb je IE? Simpel opgelost
Ga naar extra -> Internetopties -> Tabje algemeen -> toegankelijkheid -> vinkje zetten bij 'Specifieke lettertypestylen van webpagina's negeren" -> Hopla, weg Comic Sans
Zet eventueel het Arial lettertype aan door te gaan naar:
extra -> Internetopties -> Tabje algemeen -> Lettertypen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
True..
Aan de andere kant gaat deze jongen dan wel weet major money verdienen, en kan ik dus binnenkort bier komen drinken in het prachtige zuiden [ afbeelding ]
Standaard bij elk bedrijf, maargoed dan moet je wel werk hebben natuurlijkquote:
Hoaxquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
True..
Aan de andere kant gaat deze jongen dan wel weet major money verdienen, en kan ik dus binnenkort bier komen drinken in het prachtige zuiden [ afbeelding ]
Haters gonna hate. Mijn werk is de ijskoude pils die voor me staatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Standaard bij elk bedrijf, maargoed dan moet je wel werk hebben natuurlijk
En de vele duizenden euro's studieschuld die je aan het opbouwen bentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haters gonna hate. Mijn werk is de ijskoude pils die voor me staat
De kater komt later pas!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de vele duizenden euro's studieschuld die je aan het opbouwen bent
Geen studieschuld hierzo hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de vele duizenden euro's studieschuld die je aan het opbouwen bent
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH TEVEEL KLEURquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Mensen plak deze link eens in je adresbalk (terwijl je op het forum zit)
javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0);
Het kan gewoon NOG lelijker dan alleen Comic Sans
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH TEVEEL KLEUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gesprek was met 2 vrouwen, en ik moet zeggen, ze wisten allebei erg goed hoe ze met een lul om moesten gaan
Zou standaard moeten zijn!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Mensen plak deze link eens in je adresbalk (terwijl je op het forum zit)
javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0);
Het kan gewoon NOG lelijker dan alleen Comic Sans
Zit je op je mobiel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Bozz187 het volgende:
Ik snap het nog steeds niet ik heb gewoon normaal lettertype hoor..
Daar zie je het ook niet op Bozje. zag ik ook niet op die van mij.quote:
Met uitzondering van mij mag ik hopen? Zo maak je geen vrienden!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:38 schreef dreamzk het volgende:
Vrouwen zijn kut en bier is fijn, mijn conclusie in de paar uren dat ik wakker ben tot nu toe. Kan altijd veranderen als een topmodel vanavond in mijn bed ligt
Uitzondering van jou natuurlijk, jij hebt me nog niet de grond in geboordquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met uitzondering van mij mag ik hopen? Zo maak je geen vrienden!
nadruk op nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Uitzondering van jou natuurlijk, jij hebt me nog niet de grond in geboord
Mwoah lets hope dat ze het niet doet, ben er wel een beetje klaar meequote:
Moet je eerst even met hem neuken, en hem vervolgens niet zichzelf verneukt laten voelen. Dan kan hij oordelen. Dus hop, gauw naar Utrecht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met uitzondering van mij mag ik hopen? Zo maak je geen vrienden!
Ik ben zo naar de klote dat ik even geen vrouw wil hebben, therefore zit ik aan de flesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Moet je eerst even met hem neuken, en hem vervolgens niet zichzelf verneukt laten voelen. Dan kan hij oordelen. Dus hop, gauw naar Utrecht.
Dat zeg je niet meer als ik bij je in de slaapkamer sta.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben zo naar de klote dat ik even geen vrouw wil hebben, therefore zit ik aan de fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Dat komt wel weer als die fles ver genoeg geleegd is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben zo naar de klote dat ik even geen vrouw wil hebben, therefore zit ik aan de fles
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zeg je niet meer als ik bij je in de slaapkamer sta.
Kben benieuwd. Hoe laat ben je hier? Kan ik even mn kamer nog opruimen voordat je hier bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog 3 kratjes thuis dus voordat die op zijn ben ik al dood vrees ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:52 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat komt wel weer als die fles ver genoeg geleegd is.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Niet nodig hoor, ik let niet op de rommel. Ben toch te druk met andere dingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben benieuwd. Hoe laat ben je hier? Kan ik even mn kamer nog opruimen voordat je hier bent.
[..]
Heb nog 3 kratjes thuis dus voordat die op zijn ben ik al dood vrees ik
Ik zie iets moois ontstaan hier! Ik ben blij dat ik eraan heb bijgedragen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben benieuwd. Hoe laat ben je hier? Kan ik even mn kamer nog opruimen voordat je hier bent.
[..]
Heb nog 3 kratjes thuis dus voordat die op zijn ben ik al dood vrees ik
Wat voor een topvrouw ben jij. Heb je nog wat single vriendin die exact zo zijn als jou?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, ik let niet op de rommel. Ben toch te druk met andere dingen.
Nee helaas, je zult je met mij moeten vermaken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat voor een topvrouw ben jij. Heb je nog wat single vriendin die exact zo zijn als jou?
Is niet nodig toch. Alles kan kapot, zeg je zelf ook altijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat voor een topvrouw ben jij. Heb je nog wat single vriendin die exact zo zijn als jou?
Dat roep ik nou ook altijd!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Is niet nodig toch. Alles kan kapot, zeg je zelf ook altijd.
Mij hoor je niet klagen hoor, ik ben toch singlequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee helaas, je zult je met mij moeten vermaken.
Wanneer dan? Klinkt nl wel als een opmerking van mij als ik weer aan het creepen ben maar kan me het niet voor de geest halen dat ik dat hier heb gezegdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Is niet nodig toch. Alles kan kapot, zeg je zelf ook altijd.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef dreamzk het volgende:
Krijg ik dit als berichtje van haar: Wil nog even teggen je zeggen dat je lief bent. En wat er ook gebeurd je zal altijd heel veel voor me zal betekenen.
Daar heb ik veel aan, me hele dag weer goed
Stuur dan niks.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef dreamzk het volgende:
Krijg ik dit als berichtje van haar: Wil nog even teggen je zeggen dat je lief bent. En wat er ook gebeurd je zal altijd heel veel voor me zal betekenen.
Daar heb ik veel aan, me hele dag weer goed
Yes, heb de laatste 2 maanden als een hondje achter haar aan gelopen, alles proberen goed te praten en dan wou ze me weer wel maar ik haar niet en vice versa. Hebben gisteravond besloten dat het niks wordt komende tijd en dat we elkaar alleen maar pijn doen zo. Of iig dat heeft zij besloten, ik confermeer me eraan, daarom ben ik zo naar de klotequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vrouwen.is dit van die chick die uit het niets niets meer met je te maken wou hebben?
Dude, kom op. Je had er al in het hele begin een eind aan moeten maken. Serieus, heel het lang zit vol met mooie vrouwen die jou maar wat te graag willen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yes, heb de laatste 2 maanden als een hondje achter haar aan gelopen, alles proberen goed te praten en dan wou ze me weer wel maar ik haar niet en vice versa. Hebben gisteravond besloten dat het niks wordt komende tijd en dat we elkaar alleen maar pijn doen zo. Of iig dat heeft zij besloten, ik confermeer me eraan, daarom ben ik zo naar de klote
Weet ik en ik baal er ook van hoe ik me gedraag. Maar als je verliefd bent denk je niet rationeel naquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude, kom op. Je had er al in het hele begin een eind aan moeten maken. Serieus, heel het lang zit vol met mooie vrouwen die jou maar wat te graag willen.
Maar is ze ook echt de moeite waard denk je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weet ik en ik baal er ook van hoe ik me gedraag. Maar als je verliefd bent denk je niet rationeel na
Dat zeker, ze heeft ong alles wat ik zoek in een vrouw. Strak lichaam, leuke persoonlijkheid en het belangrijkste, ze lacht om mijn kutgrappenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar is ze ook echt de moeite waard denk je?
Strak lichaam met een leuke kop? Of een plork?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zeker, ze heeft ong alles wat ik zoek in een vrouw. Strak lichaam, leuke persoonlijkheid en het belangrijkste, ze lacht om mijn kutgrappen
Check je pmquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Strak lichaam met een leuke kop? Of een plork?
Ik ben echt zo benieuwd hoe jij in het echt bent he, ik heb nog steeds het idee dat je in het echt eigenlijk gewoon een muurbloempje bentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee helaas, je zult je met mij moeten vermaken.
Mijn god, je bent whipped bij een meid die niet eens iets met je wil...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yes, heb de laatste 2 maanden als een hondje achter haar aan gelopen, alles proberen goed te praten en dan wou ze me weer wel maar ik haar niet en vice versa. Hebben gisteravond besloten dat het niks wordt komende tijd en dat we elkaar alleen maar pijn doen zo. Of iig dat heeft zij besloten, ik confermeer me eraan, daarom ben ik zo naar de klote
Really?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd hoe jij in het echt bent he, ik heb nog steeds het idee dat je in het echt eigenlijk gewoon een muurbloempje bent
Dus je gaat op een meet gewoon vreemd met bozz?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really?Nee, als ik nieuwe mensen ontmoet moet ik wel ff loskomen, maar daarna ben ik net zoals op fok, of dat iets goeds is weet ik niet.
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really?Nee, als ik nieuwe mensen ontmoet moet ik wel ff loskomen, maar daarna ben ik net zoals op fok, of dat iets goeds is weet ik niet.
Heb je tieten?quote:
Te beoordelen aan de fotos die je hebt doorgestuurd ken ik haar nu ook wel van "binnen en buiten"...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef Michhas het volgende:
Ik kan jullie wel een gedetailleerde beschrijving van Tamara in real life geven
Inclusief cupsize?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef Michhas het volgende:
Ik kan jullie wel een gedetailleerde beschrijving van Tamara in real life geven
Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup Cquote:
I'm in on that one.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup C
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb je tieten?
[..]
Te beoordelen aan de fotos die je hebt doorgestuurd ken ik haar nu ook wel van "binnen en buiten"...
Stef heeft manboobieeeeeees!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.
*pingpingping* u gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup C
Liefst geen haar rond de tepels en niet hangendquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.
Kunnen ze lekker sabbelenquote:
Ik krijg ze wel als ik zo doorga in m'n 2e jaar.quote:
Krijg voedselvergiftiging en word daarna oververmoeid. Binnen 1 week 8 kilo afgevallenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik krijg ze wel als ik zo doorga in m'n 2e jaar.
Nah, ga wel veel sporten, dan krijg ik er tenminste nog wat spier voor terug.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Krijg voedselvergiftiging en word daarna oververmoeid. Binnen 1 week 8 kilo afgevallen
Of je gaat wat spieren kwekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik krijg ze wel als ik zo doorga in m'n 2e jaar.
Spierenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nah, ga wel veel sporten, dan krijg ik er tenminste nog wat spier voor terug.
Daar gaat het niet om, het is gewoon handig bij werktuigbouw projecten, ik kan nu al 4 mm dikke stalen vierkantbuizen met m'n handen tot frames buigen, maar ik wil graag naar de 6 mm, dan kan je echt aan de grotere machines gaan denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
SpierenIk heb ze niet en nog steeds ben ik een OG pimphouse gangsta motherfucker
Zeker weten, jij ook? Gaan we samen pinten hakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens KK ga jij vanavond naar de vakkendixo?
Ik heb gister nieuwe sportschoenen gekocht dus ik moet wel aan de slag. Wil ook een echte sport gaan beoefenen en niet hier op mijn crosstrainer staan. Weet alleen niet wat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Sporten, ohja dat moest ik ook ooit nog eens gaan doen
Zwemmen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gister nieuwe sportschoenen gekocht dus ik moet wel aan de slag. Wil ook een echte sport gaan beoefenen en niet hier op mijn crosstrainer staan. Weet alleen niet wat.
Je mag wel met mij op de matquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gister nieuwe sportschoenen gekocht dus ik moet wel aan de slag. Wil ook een echte sport gaan beoefenen en niet hier op mijn crosstrainer staan. Weet alleen niet wat.
Al zou ik heel graag weer terug willen in de vechtsport, ik houd dat niet vol met mijn rug. Moet iets vinden wat niet te belastend is. En dan houd je niet veel meer over.quote:
Ja ik twijfel, ben nu al helemaal naar de klote en ik weet van mn vorige Delft avonturen dat ik topfit moet zijn om het te overleven (atje kratje als indrinkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:54 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zeker weten, jij ook? Gaan we samen pinten hakken.
Hier moest ik direct aan denkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil weer gaan squashen denk ik. Lekker intensief en je bouwt binnen no-time een goede conditie op met al die korte sprintjes en het slaan met je racketquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik spar wel met je. Welke sport doen we?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens waren komen jullie niet allemaal een keer mee sparren kan ik eindelijk die misselijke Kutkabouter petsen geven
Ja, het gaat wel hard hier.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik twijfel, ben nu al helemaal naar de klote en ik weet van mn vorige Delft avonturen dat ik topfit moet zijn om het te overleven (atje kratje als indrinken) dus ik denk er nog even over na
Zullen er vrouwen komen?
[..]
Hier moest ik direct aan denken
[ afbeelding ]
Weet je hoe vermoeiend dat is? Heb met een stel vriendinnen een keer zo'n les gehad. Godverdomme zeg, was kapot!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik twijfel, ben nu al helemaal naar de klote en ik weet van mn vorige Delft avonturen dat ik topfit moet zijn om het te overleven (atje kratje als indrinken) dus ik denk er nog even over na
Zullen er vrouwen komen?
[..]
Hier moest ik direct aan denken
[ afbeelding ]
Niet hopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens waren komen jullie niet allemaal een keer mee sparren kan ik eindelijk die misselijke Kutkabouter petsen geven
Wat zou ik dat graag willen doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat klinkt zo vies als je dat tegen patatje zegtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel hard hier.Er komen wel vrouwen, maar natuurlijk nooit zoveel als in Utrecht ofzo, maar voor een eckte OG is een chick prima te regelen hier.
Als je langskomt, laat het dan even weten, dan kijk ik naar je uit vanavond.
Hm kzal er over nadenken, laatste keer Delft was geen succes. Te gefrustreerd dat er geen vrouwen waren en te bezopen om op een normale manier naar huis te gaan dus wat doe ik? Begin een ruzie te zoeken met allemaal mensen dat ze mee naar buiten moeten komen zodat ik ze in elkaar tik. Word degene bij wie ik slaap uiteindelijk in de gracht gegooid omdat ik als een bezopen mietje wegrenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel hard hier.Er komen wel vrouwen, maar natuurlijk nooit zoveel als in Utrecht ofzo, maar voor een eckte OG is een chick prima te regelen hier.
Als je langskomt, laat het dan even weten, dan kijk ik naar je uit vanavond.
Patatje is het gewend dat de mensen naar hem kijken, want deze boy heeft de shine jwzquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klinkt zo vies als je dat tegen patatje zegt
Tering stoma, hoe heb je het overleefd? Aan de methadon gegaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
Verdammt! Net een stroomstoring. Een uur zonder stroom en anderhalf uur zonder internet. Ik begon al te trillen en jeuk te krijgen.
Nogmaals, niet hopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou ik dat graag willen doen.Sorry KK.
Vind je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klinkt zo vies als je dat tegen patatje zegt
Je had de scheermesjes nog net in het kastje laten liggen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
Verdammt! Net een stroomstoring. Een uur zonder stroom en anderhalf uur zonder internet. Ik begon al te trillen en jeuk te krijgen.
Mijn mobiel had nog stroom, dus ik heb wat muziek geluisterd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tering stoma, hoe heb je het overleefd? Aan de methadon gegaan?
Wait whut? Er gaan vergilianen voor mij in de paal hangen en ik hoef geen 10e in hun broekje te stoppen? Enige nadeel is wel dat jullie onderbedeelde mannen als muggen op stroop op die chicks gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nogmaals, niet hopen.
[..]
Vind je?
No homo uiteraard.
Ohja aardappel, ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat er dus een paaldans show kwam, zal het straks nog even opzoeken, maar dat is van de paaldansondervereniging () van Virgiel zelf.
Ik heb altijd scherpe voorwerpen bij de hand, voor het geval dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je had de scheermesjes nog net in het kastje laten liggen?
Gelukkig leef je nog. Vind je plaatje nu wel heel erg bij je passenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mijn mobiel had nog stroom, dus ik heb wat muziek geluisterd.
Ja, sommige kansloze gasten. Ik zoek m'n heil wel in Den Haag of Leiden. In Den Haag zitten echt fucking veel lekkere hbo chicks en Leiden ken je wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wait whut? Er gaan vergilianen voor mij in de paal hangen en ik hoef geen 10e in hun broekje te stoppen? Enige nadeel is wel dat jullie onderbedeelde mannen als muggen op stroop op die chicks gaan
Lunchenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef kutkabouterin. het volgende:
Maargoed, even lunchen en zuipen nu.
Ross, was net paar online games gejoind in Borderlands.quote:
Ik geef je 1e per ritalin pilquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Michhas het volgende:
Afvallen?
Heb hier nog genoeg concerta liggen, ben toen ik aan die shit zat in 3 weken tien kilo afgevallen ofzo![]()
Michhas de apotheker, voor al uw kwaaltjes!
Als je hem equipt dan heb je niet in je handen? Ik heb een onzichtbare shotgun namelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ross, was net paar online games gejoind in Borderlands.
Had ook een gekke shotgun gekregen van een gast, weet niet of dat dezelfde is die jij hebt.
Hij doet wel meer damage dan die pipa.
En laatste game die ik joinde hadden gasten stuk of 200 shields en mods gedropt.
Allemaal hoge shit.
Maar minder sterkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kun je beter aan de Concerta gaan, werkt langer
Dat zeg ik. Het effect is minder sterk, maar duurt langer. Mijn ex heeft beide medicijnen gehad.quote:
missy minder schrooms meer gewone praatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Staat jou wereld ook eens op zijn kop?
Sta je ook open voor nieuwe ervaringen...
Oke.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:10 schreef Frankii het volgende:
Zijn er nog mensen die hier aan gaan beginnen eigenlijk? Toch wel zonde dat ik deze game gemist heb.
Borderlands?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:10 schreef Frankii het volgende:
Zijn er nog mensen die hier aan gaan beginnen eigenlijk? Toch wel zonde dat ik deze game gemist heb.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef dreamzk het volgende:
Word degene bij wie ik slaap uiteindelijk in de gracht gegooid omdat ik als een bezopen mietje wegren![]()
Nice! Bij SNS?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Michhas het volgende:
Aangenomen negers
Moet ik zo wéér een andere baan afzeggen
Weg emo-lok?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef tliciouz het volgende:
Zo heb net me eigen haar geknipt. Scheelt weer een knipbeurt bij de kapper.en heb mijn pony weggewerkt. Werd wel eens tijd om me niet meer te verbergen achter dat ding.
Ik ben en was nooit een emo. Dat maakte jij er telkens van.quote:
Ja heb et al vaker gevraagd, maar toen dacht ik dat iedereen er mee gestopt was. Toen bleek het inneens niet zo te zijn.quote:
Nee een muurbloempje met een emo-lokquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben en was nooit een emo. Dat maakte jij er telkens van.Ziet er wel stukken beter en mooier uit, al zeg ik het zelf.
Dan moet je toch echt eerst de stijltang in je krullen zettenquote:
Ben benieuwd hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eerst de stijltang in je krullen zetten
Tijd voor pica's dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben en was nooit een emo. Dat maakte jij er telkens van.Ziet er wel stukken beter en mooier uit, al zeg ik het zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het persoonlijk een hele verbetering.Wtf wat een rare fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Michhas het volgende:
Aangenomen negers
Moet ik zo wéér een andere baan afzeggen
Zo roll ik gewoon, bad boy 4 life tot het er echt op aan komt.quote:
Dapper dat je dat durft, ken eigenlijk geen enkel meisje die dat doetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef tliciouz het volgende:
Zo heb net me eigen haar geknipt. Scheelt weer een knipbeurt bij de kapper.en heb mijn pony weggewerkt. Werd wel eens tijd om me niet meer te verbergen achter dat ding.
Doe je een beetje rustig aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Zo roll ik gewoon, bad boy 4 life tot het er echt op aan komt.
[..]
Dapper dat je dat durft, ken eigenlijk geen enkel meisje die dat doet
Sta nu op 1 fles wijn, 10 bier en we gaan door. Verwacht of het mortuarium of een maagpomp vanavond, anders heb ik laf gedronken.
Oké.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan niet geforceerd lachen.zoals te zien is op de foto, en moest een lamp vasthouden anders had ik in dit hok niet genoeg licht.
Ik zie je dus in Delft vanavond?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Zo roll ik gewoon, bad boy 4 life tot het er echt op aan komt.
[..]
Dapper dat je dat durft, ken eigenlijk geen enkel meisje die dat doet
Sta nu op 1 fles wijn, 10 bier en we gaan door. Verwacht of het mortuarium of een maagpomp vanavond, anders heb ik laf gedronken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het persoonlijk een hele verbetering.Je kijk eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Let me ask you, does a machine like yourself ever experience fear?"
Borderlands GOTY halen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:10 schreef Frankii het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik me helemaal de tering vervelen vanavond. Iemand tips?
Geen stress, zolang ik blijf ademen its all good. Voor vrouwen moet het toch echt ziekelijk benauwd zijn bij de kapper, ik vind het altijd al moeilijk om een vreemde aan mn haar te laten zitten (ja ik vind mijn haar het belangrijkste gedeelte van mn uiterlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig aan?
Ik knip alleen mijn pony hoor, die vertrouw ik aan niemand anders. Puntjes enzo laat ik wel bij de kapper doen.
Nope, geen zin in die benauwde mensen. Pak utrecht wel voor de iets makkelijkere vrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zie je dus in Delft vanavond?
Ik ben erbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nope, geen zin in die benauwde mensen. Pak utrecht wel voor de iets makkelijkere vrouwen
Prima zin om te komen indrinken bij mij? Ik wil naar Pakhuis gaan rond uurtje of 12/1 dan even 2 bier drinken, eerste vrouwtje inkoppen en mee trekken naar huis..quote:
Samen Brotherhood doen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:10 schreef Frankii het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik me helemaal de tering vervelen vanavond. Iemand tips?
Was grapje mattie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Prima zin om te komen indrinken bij mij? Ik wil naar Pakhuis gaan rond uurtje of 12/1 dan even 2 bier drinken, eerste vrouwtje inkoppen en mee trekken naar huis..
Teveel hatorade? Ik ben redelijk desperate aangezien niemand wil gaan vanavondquote:
Zijn er vrouwen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe wel mee, heb alleen een feest waar ik naartoe moet vanavond
Goeden vraag, ik ben benieuwdquote:
Watte, jij komt gelijk hardcore met die business shit!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Haha, volgens mij lijkt deze gast op dreamzk en parvus.
Niet die neger.
Nigga whaaaa?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Haha, volgens mij lijkt deze gast op dreamzk en parvus.
Niet die neger.
That's wack!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:39 schreef Frankii het volgende:
Kheb brotherhood uitgeleend aan mn huisgenoot en hij is niet thuis
Trap de deur inquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:39 schreef Frankii het volgende:
Kheb brotherhood uitgeleend aan mn huisgenoot en hij is niet thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |