Ja heb et al vaker gevraagd, maar toen dacht ik dat iedereen er mee gestopt was. Toen bleek het inneens niet zo te zijn.quote:
Nee een muurbloempje met een emo-lokquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben en was nooit een emo. Dat maakte jij er telkens van.Ziet er wel stukken beter en mooier uit, al zeg ik het zelf.
Dan moet je toch echt eerst de stijltang in je krullen zettenquote:
Ben benieuwd hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eerst de stijltang in je krullen zetten
Tijd voor pica's dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben en was nooit een emo. Dat maakte jij er telkens van.Ziet er wel stukken beter en mooier uit, al zeg ik het zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het persoonlijk een hele verbetering.Wtf wat een rare fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Michhas het volgende:
Aangenomen negers
Moet ik zo wéér een andere baan afzeggen
Zo roll ik gewoon, bad boy 4 life tot het er echt op aan komt.quote:
Dapper dat je dat durft, ken eigenlijk geen enkel meisje die dat doetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef tliciouz het volgende:
Zo heb net me eigen haar geknipt. Scheelt weer een knipbeurt bij de kapper.en heb mijn pony weggewerkt. Werd wel eens tijd om me niet meer te verbergen achter dat ding.
Doe je een beetje rustig aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Zo roll ik gewoon, bad boy 4 life tot het er echt op aan komt.
[..]
Dapper dat je dat durft, ken eigenlijk geen enkel meisje die dat doet
Sta nu op 1 fles wijn, 10 bier en we gaan door. Verwacht of het mortuarium of een maagpomp vanavond, anders heb ik laf gedronken.
Oké.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:17 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan niet geforceerd lachen.zoals te zien is op de foto, en moest een lamp vasthouden anders had ik in dit hok niet genoeg licht.
Ik zie je dus in Delft vanavond?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Zo roll ik gewoon, bad boy 4 life tot het er echt op aan komt.
[..]
Dapper dat je dat durft, ken eigenlijk geen enkel meisje die dat doet
Sta nu op 1 fles wijn, 10 bier en we gaan door. Verwacht of het mortuarium of een maagpomp vanavond, anders heb ik laf gedronken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het persoonlijk een hele verbetering.Je kijk eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Let me ask you, does a machine like yourself ever experience fear?"
Borderlands GOTY halen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:10 schreef Frankii het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik me helemaal de tering vervelen vanavond. Iemand tips?
Geen stress, zolang ik blijf ademen its all good. Voor vrouwen moet het toch echt ziekelijk benauwd zijn bij de kapper, ik vind het altijd al moeilijk om een vreemde aan mn haar te laten zitten (ja ik vind mijn haar het belangrijkste gedeelte van mn uiterlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig aan?
Ik knip alleen mijn pony hoor, die vertrouw ik aan niemand anders. Puntjes enzo laat ik wel bij de kapper doen.
Nope, geen zin in die benauwde mensen. Pak utrecht wel voor de iets makkelijkere vrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zie je dus in Delft vanavond?
Ik ben erbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nope, geen zin in die benauwde mensen. Pak utrecht wel voor de iets makkelijkere vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |