Ik geef je 1e per ritalin pilquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Michhas het volgende:
Afvallen?
Heb hier nog genoeg concerta liggen, ben toen ik aan die shit zat in 3 weken tien kilo afgevallen ofzo![]()
Michhas de apotheker, voor al uw kwaaltjes!
Als je hem equipt dan heb je niet in je handen? Ik heb een onzichtbare shotgun namelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ross, was net paar online games gejoind in Borderlands.
Had ook een gekke shotgun gekregen van een gast, weet niet of dat dezelfde is die jij hebt.
Hij doet wel meer damage dan die pipa.
En laatste game die ik joinde hadden gasten stuk of 200 shields en mods gedropt.
Allemaal hoge shit.
Maar minder sterkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kun je beter aan de Concerta gaan, werkt langer
Dat zeg ik. Het effect is minder sterk, maar duurt langer. Mijn ex heeft beide medicijnen gehad.quote:
missy minder schrooms meer gewone praatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Staat jou wereld ook eens op zijn kop?
Sta je ook open voor nieuwe ervaringen...
Oke.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:10 schreef Frankii het volgende:
Zijn er nog mensen die hier aan gaan beginnen eigenlijk? Toch wel zonde dat ik deze game gemist heb.
Borderlands?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:10 schreef Frankii het volgende:
Zijn er nog mensen die hier aan gaan beginnen eigenlijk? Toch wel zonde dat ik deze game gemist heb.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef dreamzk het volgende:
Word degene bij wie ik slaap uiteindelijk in de gracht gegooid omdat ik als een bezopen mietje wegren![]()
Nice! Bij SNS?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Michhas het volgende:
Aangenomen negers
Moet ik zo wéér een andere baan afzeggen
Weg emo-lok?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef tliciouz het volgende:
Zo heb net me eigen haar geknipt. Scheelt weer een knipbeurt bij de kapper.en heb mijn pony weggewerkt. Werd wel eens tijd om me niet meer te verbergen achter dat ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |